Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slovanista21 #47711:
Pri 1435 NIE JE mensia moznost vykolajenia, to sa tu uz preberalo. Ja viem, ze to vyzera hocijako, ale keby si videl kvalitnu uzkorozchodku, napriklad v Linzi, tak by si 1435 na tramvaj zavrhol 🙂

Tramvaj koncepcie KT8 je BEZ PROBLEMOV vyrobitelna na 1000. Problem s tym mali iba sudruhovia v CKD. Oni mali celkovo problem vyrobit nieco rozumneho, ale holt, taka bola doba.
Reakcia na: Tomi #47573:
ano toto je ten dobra mercedes. tento nas bol povodne tagi isti ale si ho vzali do parady v SAO a dostali za ulohu prerobit z 2+1 na 2+2. tak zobrali karbobrusky a karoseriu rozrezali po dlzke na polovicu a rozsirili o pol metra. a tu zrazu zistili ze nemaju dostatok mercedesackich originalnych sedadiel. tak opravili sedadla zo starej karosy a praskli ich tam. aby netrhali krasu intrieru tak dali hore sietky tiez z karosy. ale ten s ktorym si jazdil ty tak ten je fakt dobry. tento nas v dosledku prerabky a naslednej nadvahy ma uz pekne znicene stabilizatory a obcas sa uz aj bojim nim s chodit.
1435 je určite čo sa týka stability vozidiel lepšia. No ak poznáš píbeh Liberca, tak môžeš byt rád, že tu s tým nezačalo. Liberec ešte menšiu siet ale problémy velké, bud rád. Navyše čochvila dojdú z Prahy resp. z Parsu dve z brusu zmodernizované T6A5.
Reakcia na: AAA #47710:
ale na co je ten prechod a mozu to prebudovat ved pri 1435 je mensia moznost vykolajenia a stvrt mesta ma aj 1435 ale zase by museli prestavat pripadne kupit vozidla
Reakcia na: slovanista21 #47706:
Ten Ružinov bude asi kvôli prejazdu na 8, resp. 14, iný dôvod mi nenapadá.

Re #47709 slovanista21: V Karlovej Vsi, ani Dúbravke nebývam takže neviem posúdiť.
Reakcia na: AAA #47708:
sak to som hovoril o tej kt8 ze nemoze chodit na 1000mm lebo je siroka ale rano posielaju za sebou 2petky jednu z karlovky jednu z dubravky alee trebalo by aspon mi 3 popripade t6a5 17-ky namiesto k2
slovanista21: Zabudol som na 17, tú by som dal za podmienky, že 5 bude cez Kamenné nám., rovno cez Obchodnú.
A s tými KT8 inak povedané: Posledná dodávka bola myslím ako KT8D5N pre Brno, niekedy v rokoch 1997, 1998 a keďže ich výrobca ČKD skrachval, už sa vyrábať nebudú. Inak povedané už to máš jedno. No aj tak KT8 sa nikdy na 1 000 mm nerobila, a je otázne, či z technických dôvodov by vôbec na tomto rozchode mohla jzdiť. O tom ti však už skôr povie viac niekto iný keďže technika nie je práve moje veľké hobby.
Reakcia na: AAA #47704:
ved hej ? ? ?
Reakcia na: AAA #47704:
a k tomu spravili na h.... ze 17 davaju tusim 07,10 do ruzinova namiesto na vinohrady a pri zochovej sa to vzdy koli tomu vyprazdni
Reakcia na: 81-71 #47702:
ja si myslim ze rusenie elin sa v ziadnom pripade neda akceptovat akceptovat by sa dalo to keby posilnili petku ale poriadne myslim ze kt8 by stacili ale to nieje mozne
Reakcia na: 81-71 #47702:
Ber to tak, že rušenie na Hl. st. je z toho návrhu najmešie zlo.
Reakcia na: Yzerman22 #47677:
Mám dojem, že je tu malý problém a to, že nie je možné odbočenie od NOÚ k SÚSCH. A ešte k tomu by si zhoršil spojenie Kramárov s Hodžovým nám. a okolím.
Reakcia na: AAA #47698:
Ten električkový návrh by sa dal akceptovat iba v tom prípade, ak by bol v úzkom centre vybudovaný PRESTUPNÝ UZOL NA ÚROVNI a nie dáky fraška v podobe asfaltového ostrovčeka s terčíkom. Ovšem cez toto všetko by som musel ešte prehliadnut to zníženie prepravnej kapacity na úsekoch, ktoré som tu už spomenul. Ono vlastne, to bude dost hanba, ak dojde turista do BA vlakom na Hlavnú stanicu a zistí, kolko odtial jazdí električiek s intervalom...a, že ak sa chce niekam dostat, bude musiet neviem kolko krát prestupit. (samozrejme to ako vyzerá "električkový terminál" sa ani nevyjadrujem). Pravda je, že z Hl. stanice chodia aj busy a T-busy, ale ak chceme mat nosný systém koľajový, toto by sa nemalo stat na tak dôležitom bode akom Hl. stanicu určite je.
Reakcia na: AAA #47699:
ale ved rano bude chodit 17 karlovka-nabrrezie-racko-vinohrady len si zober ze na petku chodia rano cez skolu v eliny za sebou a ked chcu polovicu zrusit tak budu musiet posielat min4 eliny za sebou a ani 2 nestacia ani pri posilneni 17-kou
Reakcia na: Sommelier #47667:
Súhlasím s tebou, tieto linky by boli vhodné hlavne do tých smerov, kam nepremáva električka.
Reakcia na: 81-71 #47666:
Podľa mňa bude po novom spojenie z Hl. st. dostatočné a na 13 by som dal špička 12, sedlo 15, víkend 20 a radšej posilnil vajnorskú radiálu, alebo spravil 5: Dúbravka - nábr. - Šafárikovo nám. - Nám. SNP - Obchodná - Rača a 9: Dúbravka - tunel - Kamenné nám. - Krížna - Ružinov. (vďaka tomu by si sa z Kamenného nám. dostal všade.)
Reakcia na: 81-71 #47657:
Ja sa skôr bojím ,,úžasného linkovania" v CMO. Zrušenie priameho spojenia Šafárikovho, Kamenného nám. a okolitých ulíc s Račou v sedle, večer, cez víkend.
Ako si písal zhoršeniu na Vajnorskej radiále (vlastne len 1 linka do centra).
Zato linka 3, ktorá keď pôjdeš z Komisárok do Ružinova ti umožní vyhliadkovú jazdu.
Reakcia na: AAA #47696:
???
Reakcia na: slovanista21 #47628:
Už aj keby si chcel tak nie, pretože ČKD zaniklo a nástupca SKV tieto technicky prekonané vozidlá vyrábať nebude.
Reakcia na: S499.1023 #47674:

Nezaoberal som sa skumanim pritlakov, priznavam. Ani nejako extra konstrukciou toho pantografu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.