Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yzerman22 #47675:
vcera ked som tocil ten dokument jeden mi ukazal kabinku nedali by sa nejako zistit rozpisy jazd?
ten vodic by ma tam nemohol zobrat??bola to devina t6a5 vynovena a mal fuzy
a ty co tam robievas v tej vozovni??nemohol by si ma tam zobrat?? ?
Reakcia na: slovanista21 #47673:
určite že je možnosť
musíš sa poznať so šoférmi a s dielenskými pracovníkmi, prípadne s vedúcim DTPA,
Ja osobne som tam za tyzden 2 - 3 krat
Reakcia na: fobust #47609:
ad 1) - Ako strojár by si ešte na niečo mohol prísť pri púhom pohLade na ten zberač. Má to čosi spoločného s tou lepšou charakteristioku prítlaku a netreba o tom ani počuť, každej osobe s apoň minimálnym technickým vzdelaním (čo ja napríklad nemám) to musí dôjsť samo.
Inak automaticky sťahovaný môže byť aj nožnicový zberač (viď prvé T3, železnica atď.), \"modernosť\" je subjektívny parameter...
DOBre ale powedzte mi ci je najaka moznost dostat sa do vozovne pliiiiiiiiiiiiis ? ? ? ?
d3k0 tu pisal nieco o priebeznych konecnych a o kolektivnej zmluve. Ako si to myslel?
Porovnje grafikon 29 so - ne z roku 2000 a z roku 2005
rok 2000

04 35
05 10, 45
06 20, 55
07 30
08 05, 40
09 15, 32, 49
10 06, 23, 40, 57
11 14, 31, 48
12 05, 22, 39, 56
13 13, 30, 47
14 04, 21, 38, 55
15 12, 29, 46
16 03, 20, 37, 54
17 11, 28, 45
18 02, 19, 55
19 30
20 05, 40
21 15, 55
22 40

a v roku 2005

04 21
05 01, 41
06 21
07 01, 41
08 21, 51
09 21, 51
10 21, 51
11 21, 51
12 21, 51
13 21, 51
14 21, 51
15 21, 51
16 21, 51
17 21, 51
18 21, 51
19 21, 51
20 21, 51
21 21, 51
22 26, 56

takze vsetko ide klepsiemu...
?
Reakcia na: Peon #47668:
Priebežná na Nivách bola výhodnejšia, lebo to na ňu bolo bližšie z trolejbusov... 🙂
Reakcia na: milannco #47665:
Celkom zaujímavé, zdá sa, že to tam nebudete mať až také strašné ako si najskôr predpokladal. Páči sa mi, že 88-ka nebude mať AS Mlynské Nivy priebežnú konečnú, ale plnohodnotnú, a teda v oboch smeroch pôjde po rovnakej trase.

A s tou lanovkou na Kamzík ma sklamali, dúfam, že na konci augusta alebo začiatkom septembra to už konečne spustia, myslíte, že bude premávať aj v októbri a novembri? Ale v zime aspoň v decembri a januári asi áno, že?
Reakcia na: d3k0 #47580:
no, ja som toho nazoru, ze bratislava by mala mat niekolko tych kvazi dalekonosnych liniek na ktoru by sa napajali kratkonosne. Je fakt, ze sa zvysil pocet spojov a znizila sa ich dlzka. Totiz mam ten pocit (neviem ci si z Engerau alebo nie ?) ale akoby inzinieri architekti zabudli na tu skutocnost, ze linky, ktore zmenili a porusili nesluzili len Petrzalke, ktora by by the way mala byt dopravne uz davno riesena uplne inak (a to aj cela BA).
A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.
Reakcia na: d3k0 #47658:
no, ja za centrum pokladam aj druhý smer Trnavské mýto, Vajnorská, Polus, Záhradnícka, Krížna atd. Možno som sa mal vyjadrit ako širšie centrum. Zmenou dojde k zníženiu kapacity z Hl. stanice do širšieho centra, t8 zmena bude pravdepodobne citelná. A nebavme sa len o dopravnej špičke ale o celom dni a rozumných celodenných intervaloch. Neviem, prečo si každý myslí, že v sedle alebo cez víkend sa človek nikam neponáhla. Isteže, nie je potreba mat interval špičkový cez víkend ale 20 minut je dost blbý.
Reakcia na: Peon #47663:
to by aj mňa zaujímalo. Inak pozri si príspevok #47594, kde som prepočítal súčasnú a novú kapacitu z Einsteinovej, to je dôkaz, že MHD bude chodiť častejšie. ?
Reakcia na: S499.1023 #47659:
? Tak po tom ma naozaj nenapadlo pátrať - ja som len Ó eS Ú - občasný spokojný užívateľ. ?
Neviete náhodou, kedy sa už dokončí oprava Cesty mládeže a linka č. 43 sa vráti na svoju pôvodnú trasu, podľa možnosti aj s pôvodnými intervalmi medzi spojmi?
Reakcia na: fobust #47661:
o tych na pribinke viem idu zo safka tam bolo tusim otocko a je tam sklad dpb . a ja na to pridem radsej sam a potom usudim ci som spravil chybu
Reakcia na: slovanista21 #47651:

Ja som narazal vseobecne na to, ze sa zaujimas o MHD v Bratislave. Chcem ta od toho odradit skor ako dojdes na to sam, lebo cele to stoji za...... Zvysky kolajnic su na Pribinovej.
Reakcia na: S499.1023 #47659:
a mame tu aj vlackara to si vazim lebo aj ja som
Reakcia na: Z #47625:
SOR sa už vyše roka vyrába s prvými dverami, otvárajúcimi sa dozadu a pravým zrkadlom civilizovane umiestneným na stĺpiku karosérie. Prečo si BEÚS objednal aj u nových busov pôvodné dementné riešenie, sa vymyká môjmu chápaniu.
Reakcia na: 81-71 #47657:
Ohladom spojenia Hlavnej stanice s centrom sa ta ale hned spytam, v com je horsia 8-minutova linka 13 oproti 12-minutovej linke 1? Toto nie je argument proti zmene...
Reakcia na: d3k0 #47656:
ja viem,a le ja som v príspevku reagoval čisto na eliny a napísal, čoho sa najviac obávam. A naozaj sa bojím, že Hlavná stanica nebude mat kapacitne spojenie s centrom a bojím sa o pokles kapacít a o intervali mimo špičky a cez víkend...to bude novoročný darček od magistrátu hl. m. SR Bratislavy a od DPB ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.