Ja si myslim, ze to bude mat zastavku vsade. Napr. aj na ZS BUDATINSKA kde dnes nestoji. Inak ma napadlo bude 98 stat v Ovsisti na zastavke OVSISTSKE Nam. a aj na zastavke OVSISTE???
Ja nesnazim vykrutit a aj keby, tak mi to je uplne jedno.
Citujem:
"Neviem pre koho to ma byt lepsie, ale ako sa mi zda, tak je to trocha tazsie pre ludi z Petrzalky. A navrh elektriciek ? Teraz si uz vazne myslim, ze ak by to nechali tak, ako to je teraz (mozno trocha doupravovali intervaly, trasy a vobec linky) pomerne nikto by nebol na to nasraty a vsetci by boli spokojni. Tot je moj nazor.."
Z toho vypliva, ze som sa pomylil a tu vetu "A navrh elektriciek ? " som dal o jednu vetu skor. Takze spravny text ma byt taky:
"Neviem pre koho to ma byt lepsie, ale ako sa mi zda, tak je to trocha tazsie pre ludi z Petrzalky. Teraz si uz vazne myslim, ze ak by to nechali tak, ako to je teraz (mozno trocha doupravovali intervaly, trasy a vobec linky) pomerne nikto by nebol na to nasraty a vsetci by boli spokojni. A navrh elektriciek ? Tot je moj nazor.."
Chyba sa stala u mna a vsetci ste to nanestastie, ZLE pochopili. Sry ?
Peon:Tvoj návrh má len jeden jediný drobný ale zato zásadný nedostatok-odober sa k podjazdu na Krasinského s pásmom a zmeraj si jeho prejazdnú výšku. Pitto506:Prečítaj si ešte raz,čo si napísal.Chceš upravovať intervaly,trasy a VÔBEC LINKY električiek.Tak sa nesnaž vykrútiť z toho,čo si napísal.Opakujem doporučenie-najprv rozmýšľať,potom písať.
sa mi zdá úplne nelogické a neefektívne. Vyjadrite sa prosím k nasledujúcemu návrhu. Ak to tu už bolo, tak sorry, bol som na dovolenke.
a; LINKA č. 61 - SMER LETISKO
- pokračovala by po Trnavskej ceste, čím by obslúžila svoje pôvodné zastávky "Závod SAD" a "Martinský cintorín" v oboch smeroch. Potom by zabočila doľava pod železničnú trať na Krasinského a Repnú ulicu a po Bulharskej ulici by bez zastavenia pokračovala ako trolejbusy a potom ako linka č. 67 by z Bulharskej ulice odbočila na Galvániho ulicu a pri Avione by sa napojila na svoju trasu. Týmto by neobslúžila iba 2 svoje pôvodné zastávky "Clementisova" a "Slowackeho". V OPAČNOM SMERE BY IŠLA TAK ISTO
b; LINKA č. 67 - SMER VOZOVŇA JURAJOV DVOR
- zo zastávky "Ivánska cesta" by išla po Trnavskej ceste, kde by zastavila na zastávke "Clementisova", ale potom by zabočila doprava pod železničnú trať na Krasinského a Repnú ulicu a po Bulharskej ulici by bez zastavenia pokračovala ako trolejbusy a už od zastávky "Rádiová" by sa napojila na svoju trasu.
V OPAČNOM SMERE BY IŠLA TAK ISTO
Podľa tohto vzoru by som presmeroval aj linky č. 511 a 517.
Z HISTÓRIE - LINKA č. 25
Pamätáte sa, že kedysi (cca rok 1992) linka č. 25 premávala po Nerudovej ulici (ak sa nemýlim). Táto ulica spája Vrakunskú cestu s Bulharskou ulicou.
LANOVKA NA KAMZÍK
už nemala náhodou premávať? A kedy vrátia 43-ku? Sa mi zdá, že všetko je vždy v sklze (až na zopár výluk MHD, ktoré sa niekedy skončia skôr než sa plánovalo).
a este k tej otazke, ze preco ich nevozia SORy.. No podla mna by bolo vysoko neefektivne a pravdepodobne aj DRAHSIE, keby vodicov z Trnavky vozili SORy z Krasnan, nie??? To by bolo akoze v poriadku tahat voz z Krasnan kazdu chvilu na Trnavku, len preto, aby do mesta zviezol zopar vodicov z Trnavky a potom by sa vracal do Krasnan??
Ale bud kludny, vodicov z Krasnan SOR vozi. ?
Zvycajne vozy, ktore vychadzaju z vozovne na linku beru nejakych beusakov. Takze si myslim, ze nieje hriech brat v ramci vyjazdu zopar kolegov do mesta.
Sluzobak robi jeden kratas a jeden klbak. Oba zacinaju, ak sa nemylim az po 19:30 a robia par kol po meste. A oba idu potom na nocaky. Jeden na 517 a druhy na nocne ZV na HLST..
A poviem ti, ze zrusenim tychto spojov by si usetril minimum penazi. Ak chces usetrit, musis v PRVOM RADE znizit pocty admininstrativnych pracovnikov, ktorych je podla mna az privela. ? ?
V audite, ktory bol zverejneny v mediach sa tusim nic nevravi o setreni vo vnutri DPMB. Som svedkom, ako z depa na Trnavke chodia dlhe Ikarusy s napisom sluzobna jazda, co vezu obcas len 1 Beusaka. Dufam, ze to su sukromne beusacke taxiky. Ak maju rozvazat soferov po sichte, preco ich nevozia male SOR B9.5, tam sa neda setrit , ale len na cestujucich a nie na vlastnych? Vysvetli niekto z kompetentnych tieto rozvozy vodicov?
Ja som pocul, ze Kapucinska sa mala robit teraz v lete (co sa nestalo, asi chybali $$$), tak neviem, ale dost pochybujem, ze by sa robila sucasne s Obchodnou, prave kvoli tomu, aby neboli vylucene sucasne 2 useky, a aj preto, ze aj tak nie su kapcity, aby to robili naraz... Kapucinsku vidim skor az na buduci rok (Obchodnu maju dokoncit zaciatkom novembra, a asi nerisknu nasledne vykuchanie Kapucinskej, a to, ze by im do nedokoncenej trate napadol sneh)
Viem, ze DPB nekomunikuje najlepsie, respektive horsie ako mizerne, ale v tomto sa ho musim zastat. Je tazsko komunikovat zmeny ked este nevies ich realny vzhlad. Stale sa to doladuje. Vyvsetlovat by mali zatial len filozofiu a to spravili uz niekolko krat.
Re #47038 El Sergio: Mne sa to dari. Obcas je to jednoduche a staci povedat, neboj sa su to dobre zmeny, ked zistis ako to funguje budes rad, niekedy treba zacat hovorit o intervaloch, o prepoctoch, ze to vyjde vycsinou rovnako rychlo alebo rychlejsie a to pri lepsich intervaloch a ze sa to bude dat lepsie zladit,... postupne stracaju argumenty az nakoniec uveria
Re #47040 El Sergio: To by ma tiez zaujimalo, ale podla mna pre skvalitnenie cestovania pre danu lokalitu by to bol plus. Bude tam sice jazdit L99 ale pridu o L78.
Re #47045 labuť: Pojdes L80 na zochovu a tam prestupis na nosnu linku s intervalom 3/12/4//8
Na Kremnickej je vsak gymnazium, lyceum a uciliste, nie univerzita s vysokym podielom mimobratislavcanov.
Re #47053 kvint3: Podla mna ked ti o rok navrhnu castu spat k sucasnemu systemu od tohto noveho, budes pisat rovnake prispevky o tom, ako to nikomu nepomoze ale uskodi.
Re #47060 IC506: Pretoze su veci medzi nebom a zemou, ktore ludia nepochopia a jednoducho musia kompetenty rozhodnut, aby si neskor pospolitost mohla hoviet v novom poriadku. Ako tu uz bolo odporucanie, chod na stranky a diskusiu Brnianskej MHD a spytaj sa na zmeny z 1995 a ako ich vnimaju a hlavne ci by chceli stary system.
Re #47064 IC506: Lebo politicky panflet predvolebnej kampane sudruha Bajana, Petrzalske noviny, zacal svoje informovanie o zmenach nie vysvetlovanim, zamyslanim,... ale utokom ake to bude zle.
Re #47065 Yzerman22: Kde prosim byvas, ake linky vyuzivas, kolko mas rokov a ako casto chodis do centra skrz nejaku tu zabavu?
Re #47074 Beus: Pocul som aj ine. Obchodna bude vacsi problem ked ju otvoria ako ked ju nahaju tak. Jej podkopanie pivnicami zevraj robilo problemy aj pre 25 rokmi, ked sa tam el. trat vracala (pamatnici hadam nieco pamataju) som zvedavy co to spravi teraz po 20 rokoch neustalych otrasov...
Inak zevraj sa to bude robit spolu s kapucinskou? Je to pravda? To naozaj chcu fungovat dva - tri mesiace len na Jesenskeho a Sturovej?
Zo 7085 mam skutocnu radost. cca pred dvoma tyzdnami som rozmyslal, ze zase niekde nieco napisem, bo uz je tomu nejako dlho...
Je to dojem viacerych ludi, resp. obavam sa, ze nielen dojem, ale kruty fakt Chvalabohu, ze to v septembri-oktobri komplet vykuchaju (dufam) a spravia nanovo Ta trat (resp. to, co je pod nou) uz dost dlho drzi z poslednych sil, a ak to nespravia teraz pred zimou, mozeme cakat, ze najneskor na jar tam to tratove teleso z bezpecnostnych dovodov zatvoria aj pre chodcov, kedze by sa to mohlo prepadnut aj pod tucnejsim exemplarom
Mas pravdu, media vazne zvelicuju tuto udalost na nepravu mieru. Ale trocha by som nespokojnym petrzalcanom dal za pravdu, niektore zmeny aj mna dost irituju. ?
A co je najhorsie, ako uvidol jeden nemenovany clovek, tak novinari vsetko zvelicuju. Nehovorim to len tak, ale v NC napisali rozhovory tusim zo vsetkymi starostami "postihnutych" mc, vsetkym to vadi (samozrejme...) a jedinemu primatorovi sa to paci. Aha uz som prisiel na to. Zijeme v 21. storoci ?
Nerieši sa to na lampárni, ale tak to vyšlo, že niekto podobný
vyprovokoval diskusiu a bolo by nosením dreva do lesa to tu znova opakovať. Okrem toho bolo by treba potlačiť média (Večerník, NČ a podobne), lebo rovnakým "vyoraným", dajú slovo, ale ako je to v skutočnosti to už ich netrápi.
Skrátka špičková novinárska úroveň.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
sa mi zdá úplne nelogické a neefektívne. Vyjadrite sa prosím k nasledujúcemu návrhu. Ak to tu už bolo, tak sorry, bol som na dovolenke.
a; LINKA č. 61 - SMER LETISKO
- pokračovala by po Trnavskej ceste, čím by obslúžila svoje pôvodné zastávky "Závod SAD" a "Martinský cintorín" v oboch smeroch. Potom by zabočila doľava pod železničnú trať na Krasinského a Repnú ulicu a po Bulharskej ulici by bez zastavenia pokračovala ako trolejbusy a potom ako linka č. 67 by z Bulharskej ulice odbočila na Galvániho ulicu a pri Avione by sa napojila na svoju trasu. Týmto by neobslúžila iba 2 svoje pôvodné zastávky "Clementisova" a "Slowackeho". V OPAČNOM SMERE BY IŠLA TAK ISTO
b; LINKA č. 67 - SMER VOZOVŇA JURAJOV DVOR
- zo zastávky "Ivánska cesta" by išla po Trnavskej ceste, kde by zastavila na zastávke "Clementisova", ale potom by zabočila doprava pod železničnú trať na Krasinského a Repnú ulicu a po Bulharskej ulici by bez zastavenia pokračovala ako trolejbusy a už od zastávky "Rádiová" by sa napojila na svoju trasu.
V OPAČNOM SMERE BY IŠLA TAK ISTO
Podľa tohto vzoru by som presmeroval aj linky č. 511 a 517.
Z HISTÓRIE - LINKA č. 25
Pamätáte sa, že kedysi (cca rok 1992) linka č. 25 premávala po Nerudovej ulici (ak sa nemýlim). Táto ulica spája Vrakunskú cestu s Bulharskou ulicou.
LANOVKA NA KAMZÍK
už nemala náhodou premávať? A kedy vrátia 43-ku? Sa mi zdá, že všetko je vždy v sklze (až na zopár výluk MHD, ktoré sa niekedy skončia skôr než sa plánovalo).