Peon:Tvoj návrh má len jeden jediný drobný ale zato zásadný nedostatok-odober sa k podjazdu na Krasinského s pásmom a zmeraj si jeho prejazdnú výšku. Pitto506:Prečítaj si ešte raz,čo si napísal.Chceš upravovať intervaly,trasy a VÔBEC LINKY električiek.Tak sa nesnaž vykrútiť z toho,čo si napísal.Opakujem doporučenie-najprv rozmýšľať,potom písať.
Peon
sa mi zdá úplne nelogické a neefektívne. Vyjadrite sa prosím k nasledujúcemu návrhu. Ak to tu už bolo, tak sorry, bol som na dovolenke.
a; LINKA č. 61 - SMER LETISKO
- pokračovala by po Trnavskej ceste, čím by obslúžila svoje pôvodné zastávky "Závod SAD" a "Martinský cintorín" v oboch smeroch. Potom by zabočila doľava pod železničnú trať na Krasinského a Repnú ulicu a po Bulharskej ulici by bez zastavenia pokračovala ako trolejbusy a potom ako linka č. 67 by z Bulharskej ulice odbočila na Galvániho ulicu a pri Avione by sa napojila na svoju trasu. Týmto by neobslúžila iba 2 svoje pôvodné zastávky "Clementisova" a "Slowackeho". V OPAČNOM SMERE BY IŠLA TAK ISTO
b; LINKA č. 67 - SMER VOZOVŇA JURAJOV DVOR
- zo zastávky "Ivánska cesta" by išla po Trnavskej ceste, kde by zastavila na zastávke "Clementisova", ale potom by zabočila doprava pod železničnú trať na Krasinského a Repnú ulicu a po Bulharskej ulici by bez zastavenia pokračovala ako trolejbusy a už od zastávky "Rádiová" by sa napojila na svoju trasu.
V OPAČNOM SMERE BY IŠLA TAK ISTO
Podľa tohto vzoru by som presmeroval aj linky č. 511 a 517.
Z HISTÓRIE - LINKA č. 25
Pamätáte sa, že kedysi (cca rok 1992) linka č. 25 premávala po Nerudovej ulici (ak sa nemýlim). Táto ulica spája Vrakunskú cestu s Bulharskou ulicou.
LANOVKA NA KAMZÍK
už nemala náhodou premávať? A kedy vrátia 43-ku? Sa mi zdá, že všetko je vždy v sklze (až na zopár výluk MHD, ktoré sa niekedy skončia skôr než sa plánovalo).