Reakcia na: Ámos Keynes #46630:
tešíš sa, aký si drsný? Je to detské, nauč sa diskutovať vecne, zíde sa ti to v živote.Nie som demagóg a to, čo som napísal je korektné. Skús si sám vypočítať čas jazdy električky z Janíkovho dvora, tak ako je uvedený v samotnom zámere.
Čo sa týka 40m voza: ide o to, že električka na Šafko nebude zaujímavá pre takú veľkú skupinu Petržalčanov, ako by bolo metro s trasou až na Hlavnú stanicu a ďalej. Pôjdu preto radšej paralelnou autobusovou linkou, nebudú križovať Petržalku aby dosiahli trať električky, stratili by čas, ktorý im električka v CMO nevynahradí - na rozdiel od metra. Na Hlavnú stanicu sa z väčšej časti Petržalky dostanú rýchlejšie autobusom. Napokon, je zbytočné špekulovať, veľa napovie záujem o linku 95 čoskoro.
Mne nerobí problém, či v nosnom systéme bude jazdiť električka, ale problémom je, že sa nerealizuje ani len náznak riešenia v CMO. Prepáč, ale toto je úplne to najľahšie - zakončiť trať trianglom do starej siete a ďalej sa nestarať.
"A nie, že ťa nemáme otravovať s vecami, že si demagóg. Ty ním jednoducho si, lebo si vymýšlaš čísla, prekrúcaš a zatajuješ fakty,... a s takým sa ani nemá cenu baviť "
tak toto je na smiech - čo som zatajil, prekrútil? Si pri zmysloch?
inTony
No, vozidlá pre nosný sytém majú byť električky a nie metro, už by ti to mohlo dojsť... Neviem čo furt tu trepeš o nosnom systéme-metro, aj električkám sa dá vytvoriť CMO, dokážu ísť rýchlo, a môžu mať veľkú kapacitu a hlavne je to lacnejšie ako stavať 100 rokov metro po celej Blave...