Reakcia na: si #46586:
úplne zbytočne urážaš, skús mi radšej vysvetliť výhody projektu električky do Petržalky. Ak vieš že niekto už v projekte úmyselne zavádza, potom ako si môžeš byť istý, že sa tak nedeje aj v časti, ktorá tebe vyhovuje?Nesnívam o metre, ale myslím si, že Bratislava potrebuje reálny rýchly nosný dopravný systém, najlepšie trasovaný tak ako je definované v územnom pláne, a preto treba hľadať riešenie na jeho rýchlu realizáciu. A riešenie severojužnej dopravnej zbernice je priorita č. 1.
Papyr
Priemerne cestovne rychlosti prazskeho metra:
A, Skalka-Dejvicka, 19 min, 10 km, 31,5 km/h
B, Zlicin-Cerny most, 41 min, 26 km, 38 km/h
C, Ladvi-Haje, 30 min, 18 km, 36 km/h
To je od konecnej na konecnu. Ak idem metrom A povedzme par stanice, tak k SVOJEJ priemernej rychlosti este musim pripocitat hluchy cas na prekonanie hlbky. Ak idem z Hradcanskej na Nam. Miru (5 stanic), tak je to 4 km, 7 min jazda v metre a 5,5 min jazda pohyblivymi schodmi! Cim sa dostavame k realnej priemernej V=19,2 km/h.
(Cas cakania na metro a elektricku zanedbavam, ale - ked uz sme pri tom - keby sa v BA malo rozhodovat metro/elina, kde by boli kratsie intervaly?)