Podla mojho nazoru je pristup Petrzky na hlavnu stanicu uplne idealny. Ak mozem povedat, faktom zostane, ze aj ked do Petrzalky natiahnu tie ocelove tyce, po ktorych bude jazdit ten ho(v)no(no)sny system, tak len maalo ludi ho bude vyuzivat, pretoze pokial sa ta elektricka presulozi mestom k hlavnej stanici, stihnete po vystupeni z 8x alebo 9x zjest u Ertla 50 hot dogov. ?
fobust
Mne najviac vadi, ze mimo spicky sa nebude dat dostat z Racianskej radialy priamym prestupom na Spitalsku. A prestupovat na Kriznej, t.j. so zachadzkou + presunom na opacny smer ODMIETAM, NIE JE TO RIESENIE! Ked, tak mimo spicky - ked nepremava linka 17 - by mala linka 4 zachadzat cez Vazovovu, Radlinskeho a Americke namestie, OBOJSMERNE! Alebo zriadit sedlovu linku 6 po trase ZST Nove mesto - Krizna - Vazovova - Radlinskeho - Americke namestie - Spitalska - otocka okolo Nam. L. Stura a Safka - spat rovnakou trasou. Tym by sme vyriesili aj znizenie kapacity na Vajnorskej radiale, ako aj spojenie Race so Spitalskou ulicou s prestupom na hrane. Zaroven linku 4 strcit spat na Mostovu a Jesenskeho aj v smere do mesta (linka 6 zabezpeci spojenie Safka s Trnavskym mytom). Co vy na to?