Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mrzi ma, ze podla tohto navrhu linkoveho vedenia sa rusi spojenie oblasti Ruzinova-Prievozu s Petrzalkou. Ved je to dost o hubu. Byvam v Prievoze (zastavka Krasna) a skolu mam na Halovej (zastavka Markova) Podla tohto planu budem musiet ist 3 spojmi. Zda sa mi to chore. pr
Reakcia na: Ámos Keynes #45605:
neviem, ale tá 3 sa mi zdá na nič. Z Rače budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra, a takisto aj z Ružinova budú musieť prestupovať, aby sa dostali do centra. Ale je mi to zásadne jedno, ako to bude, to bol len názor. Ja osobne sa snažím minimalizovať používanie MHD v BA.
Pavol: Linka 12 bola rozdelená, aspoň pokiaľ ma pamäť neklame, pre nejaké zefektívnenenie premávky (keby bola na jednej radiále porucha, neovplyvnilo by to premávku na druhej a naopak.)
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.

---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
NADPIS: elektricky L9 a L12

Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.

ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?

a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Raz davno bola elektricka c.12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na c.12 (Dubravka - Safko) a c.14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
a co to, co to? linku c.12 rusia zavadzaju zase dlhu linku (Dubravka - Ruzinov) po povodnej trase c.12 ale uz je to c.9 .
Reakcia na: Martin Fundárek #45610:


Ahoj, jeden maly postreh k Tvojim spravnym prepoctom, ide dostat 111% : 3,5 TT a 17 K, potom by sa sprejazdovali ako pocas istej vyluky 12s/14, iste si spomenies ?
Neviete kedy začne jazdiť 7704?
Reakcia na: Andy #45629:
Aj v Ostrave im jedna 15Tr zhorala do tla. Asi to nebudú konštrukčne najlepšie vyriešené trombelusy:-D.
Reakcia na: Andy #45628:
...veď ja nič... to ešte len nejaká vlčia tma bola ráno... ?
Skratku, ktorá bola vyše roka oplotená, už otvorili
SME, 22.6.2005
http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=2268269
Reakcia na: Peon #45618:
Linka 185 sa točila na parkovisku pred Dostihovou dráhou. Ak ma pamäť neklame, tak za posledných 15 rokov tam nemalo nič iné konečnú.

Re #45630 Martin Fundárek: Ja som sa nad linkovaním tiež zamýšlal (ale zahrnutú som mal aj Petržalku) a vyšlo mi takmer to isté, len s tými L3 a L8 ako som písal.
Kilometre na 7,5 minútový interval by sa dali získať posunutím rannej špičky (nie začiatkom premávky) o pol hodinu, prípadne znížením počtu jalových kilometrov. Samozrejme za predpokladu, že to na to postačoval počet vozidiel.
Reakcia na: Ámos Keynes #45613:

1. 59-ka ráno stojí na Račku, takže ľudia chodia až tam (okrem tých, čo si uvedomujú, že vďaka zápche medzi Vinohradmi a Gardou zabijú viac času, než štyrmi zastávkami v električke navyše).
2. Tvoj výpočet kapacity vozidiel je nesmierne zaujímavý. Ja stále počítam (v súlade s odporúčaním Koladovho materiálu :-)) 5 osôb na m2, takže súčasná kapacita je zhruba 4625 ľudí (10 x K2 po 150 ľudí na linkách 3 a 17, 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 11 a 7,5 x kĺbový autobus po 150 ľudí na linke 59), nová 4125 (7,5 x K2 po 150 ľudí na linke 3 a 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 17).
Reakcia na: Valec #45615:
Ja som pred časom uvažoval nad redukciou počtu liniek a dopracoval som sa približne k rovnakému návrhu ako ide do MZ - až na malé detaily. Ale tých 7,5 minúty mi už nijako nechcelo vyjsť.
Reakcia na: LUK #45627:
Ktoré? Však tam je 15.6.2005 a jún 2005.. Čo na tom nesedí?
Ja len že pri fotkách 6293 mi akosi nesedia dátumy... ?
Reakcia na: 81-71 #45625:
imbecilizmus petrzalskej samospravy asi nema hranic, ale ja sa uz nad tym rozculovat nemienim... v petrzalke byvat neplanujem, tak sa ma to ani neak velmi netyka... nech si tam postavia hoc aj berlinsky mur...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.