Pavol: Linka 12 bola rozdelená, aspoň pokiaľ ma pamäť neklame, pre nejaké zefektívnenenie premávky (keby bola na jednej radiále porucha, neovplyvnilo by to premávku na druhej a naopak.)
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.
---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
Ámos Keynes, myslím, že neprepojenie polky centra priamo s Račou je hlúposť, rovnako ako žiadne priame spojenie severu centra s Ružinovom. Ja viem mapka možno vyzerá pekne, ale viezť sa z Nám. Ľ. Štúra okľukou a s prestupom do Rače je hlúposť. Rovnako ako ísť z Obchodnej 5 na Račianske mýto a odtiaľ na 3 do Ružinova.
---------------------------------------------------------------------
Čo sa týka tej 51, 76 a 58
51: Lopenícka - ŽST Vinohrady - Odborárska - Trnavské mýto.
Ostatné nechať ako je.
Valec
Re #45630 Martin Fundárek: Ja som sa nad linkovaním tiež zamýšlal (ale zahrnutú som mal aj Petržalku) a vyšlo mi takmer to isté, len s tými L3 a L8 ako som písal.
Kilometre na 7,5 minútový interval by sa dali získať posunutím rannej špičky (nie začiatkom premávky) o pol hodinu, prípadne znížením počtu jalových kilometrov. Samozrejme za predpokladu, že to na to postačoval počet vozidiel.