Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #45576:
chceš tým tolerovat meškanie. Ja si myslím, že ked su tam 3 min., tak by mali aj platit. Lebo pokial dakto povie, že šak občas ked bude 6min. nič sa nestane, tak zrazu budu iba 6 min. interval. Co nepoznaš DPB ? Čo nemusí ale mohol by, vôbec nerobí a čo robit musí neustale porušuje alebo robí nekvalitne. Sú DP, kde sa za porušovanie pravidiel piká. Jedna vec je zápcha ale druhá vec je prispatý prístup dispečerov alebo vodičov. Občas sa stane, že z konečnej ! meška spoj 1-2 min. A napokon, kde môže taká elina chytit 14 min. sklz ? Čo sa mi napokon tento týžden stalo, žiadna výnimočná situácia nebola. A inak, mne to až tak jedno nie je, či by som mal čakat 9 min. alebo 3 min. Ak to tebe nevadí, prosím, ale mne áno.
Reakcia na: 81-71 #45574:
A prečo by akože mali prísť raz za 20 min. tri busy? Keď už, tak 3 krát 3 je 9, nie 20. Aby prišli tri za sebou, muselo by byť niekde aspoň 6-min. zdržanie. A nakoniec raz za čas to nie je nič neobvyklé, a 9 minút zas na nejakú mimoriadnu situáciu by nebolo také strašné. Teraz je bežný zvyk, že niečo nejde aj 20 minút a nikto na to nenadáva. Ale keď zrazu nepôjde niečo 6 minút, tak už sa ideme zblázniť...
Reakcia na: 81-71 #45574:
A ty už teraz vieš, aký bude interval? KeĎ prídu dva autobusy po tridsiatich sekundách a ďalší o 5,5 minúty, interval bude 3 minúty.
Takýchto mám najradšej. Ešte sa nič nedialo, ešte je všetko len na papieri ale oni už teraz vedia, ako to bude zle.
Reakcia na: Andy #45573:
No vieš, to je trochu smiešne tvrdit, že interval bude 3 min. a realne bude 6-8 min. To potom môže fungovat aj tak, že raz za 20 min. pridu 3 busy naraz čo je uplna blbost.
Reakcia na: Jezo #45571:
Tak vlkom je to jedno, či ide jeden každé tri, alebo dva každých 6 minút, hlavne aby sa netlačili...
Mám taký pocit, že tie zacpy v okolí Trnavskej v poludňajších hodinách zo dňa na deň len pribúdaju. Nedávno to bolo cestovanie, menej ako s krokom o to viac ako 15 minut. meškaním ? Dne s ráno som videl ? trolejbusik (....) mal pod zadnym okienkom 20 cm pás prehnitej hrdze za krkom cestujuceho. Akosi nám tie diery pribúdajú aj za hlavami,nie len vedľa hláv,,,, že vševedko ? Tak dúfajme, že nám to ešte vydrží nejake zvarové oplechovanie ... ?
Reakcia na: Andy #45569:
V zasade je to jedno. Aj teraz chodim ze raz cosi prijde. ? Ale Ak sa vyhlasi ze interval bude 3min ale realne bude 6-8 tak to nikoho nepotesi. A hlavne Vlci to nepochopia.
Reakcia na: S499.1023 #45567:

Na tej linke 10 by ti stacilo jedno solo, mozno aj dvojosacik. ? A neverim tomu, ze by linka 95 isla v meste po tebou navrhovanej trase, lebo "to sa tak nikdy nerobilo". ?
Ja som skor riesil linku 82 v Petrzalke, lebo ta sa mi vobec nepaci, je taka odnikadial nikam - mozno tak posobi iba na mna, neviem. Navse je v subehu s 83 v Petrzalke. Ja by som ju poslal z mostu Lafranconi uplne zozadu, z dialnice by do Petrzalky vosla az pred kopcanmi (po tej ceste, kde teraz nic nepremava). Tam by stala na zastavke Kopcany - sidlisko, potom Terno, Smolenicka, Holicksa (konecna). Na Smolenickej by bol prestupny terminal, s ktoreho sa da velmi rychlo dostat kamkolvek v Petrzalke. Po tejto uprave by sa mohla linka 94 presnerovat od Terna rovno do obratiska Technopol. Diskusia vitana. ?
Reakcia na: Jezo #45568:
Aký je podľa teba rozdiel v tom, či idú v prípade meškania zasebou linky A a B ako keď idú za sebou dva autobusy linky A? Proste nastúpiš do jedného z nich, obvykle je lepšie do prázdnejšieho.. 🙂
Mne sa ten novy system vcelku v Petrzalke pozdava. Ja sa bojim ale jednej veci. Teraz pocas stavby tunela ce ZOO byvaju na Patronke hrozne zapchy a L92 tam mava vyrazne zdrzanie. Aten 3 min interval si nie som isty ci je realny, lebo ked volakedy chodila L83 kazdych 6min tak sa casto stavalo ze prisli dve za sebou a potom dlhsie nic.
Reakcia na: galiyosha #45565:
Správna a vecná pripomienka, na rozdiel od tomas1a:-P. Mám dva návrhy na riešenie:
1) Ukončiť a-95 blokovým objazdom Old-Red-Army-Bridge - Štúrova - Mostová - Námestie Ludevýta Škorpióna - Nábrežie Iného Hejslováka - Old-Red-Army-Bridge
2) Zaviesť okružnú električkovú linku č. 10 Nám. Ludevýta 3korpióna - Nám. Leudevýta Škorpióna cez Štefánikovo námestie. Vhodné prideľovať vodičom, ktorých sa chce podnik zbaviť ? .
Reakcia na: galiyosha #45565:
Ad. náväznosti v prestupoch. Jedna vec je dobré načasovanie grafikonov. Iná vec je ich dodržiavanie vodičmi/ iná vec je možnosť dodržiavať grafikon kvoli situácii v premávke/ iná vec sú manie re vodičov a ignorovanie grafikonu/ iná vec je zakotvenie povinnosti čakať na prestup do grafikonov/iná vec je kontrola na kľúčových prestupných uzloch večer dispečermi.
Reakcia na: d3k0 #45446:
Fakt je však aj to, že ľudom vadí prestupovanie bez ohľadu na interval a čakaciu dobu. Stretol som sa s argumentom, že teraz stačilo prísť na zastávku vtedy, keď šla tá "ich" linka, nastúpiť a až do cieľovej stanice stačilo už len počúvať hudbu alebo čítať knižku. Teraz to už také ideálne nebude. Proti tomu, bohužiaľ, nemôžem nič namietať. A aj keď ja som stále presvedčený, že dopravná dostupnosť Petržalky sa po redukcii liniek vzhľadom na ich zmenené režimy zlepší, ľudia to vnímajú opačne a nemôžeš povedať, že by ich pohľad bol odtrhnutý od reality. Od tej mojej a Tvojej azda áno, od tej ich, bohužiaľ, nie.

Inak si myslím, že po zmene bude celý návrh stáť a padať na tom, nakoľko budú previazané a zosúladené cestovné poriadky jednotlivých liniek v prestupných uzloch. V tomto, bohužiaľ, nemáme v Bratislave práve najlepšiu bilanciu. Úprimne dúfam, že budem príjemne prekvapený.

Ďalší problem by som videl v dostupnosti Karlovej vsi z tej oblasti Petržalky, ktorej primárna prestupová destinácia v centre bude Šafárikovo námestie. Zmena električkového vedenia predpokladá, že d-12 bude premávať len v špičke. Mimo špičky si tak cestujúci budú musieť prejsť na Jesenského, čo sa bude chcieť málokomu. Očakávať, že ľudia z oblasti Šustekovej budú chodiť a-88 pod Nový most, je pomerne zvrátené, rovnako cestujúci z oblasti Jiráskovej, Romanovej a Osuského tiež nebude práve nadšení, že musí najprv prestúpiť na a-83 alebo a-88 a až z nich na električku, či už pod Novým mostom alebo na Zochovej/Kapucínskej.

Čiastočne sa tento problém týka aj Dúbravky. Tam by sa dalo argumentovať možnosťou použiť priamo a-83, prípadne a-82 s prestupom, ale priznajme si, kde sa prskalo, že cestujúci do a z Dúbravky používajú namiesto koľajovej dopravy autobusovú?

Toto si myslím, že by ešte stálo za to doriešiť a na danom návrhu mi vadí po dlhšom zamyslení sa asi najviac. Pomerne slabé spojenie s oblasťou Malej scény by som nejako veľmi kriticky nevnímal. Kúsok ďalej bude chodiť pomerne silná a ľahko dostupná a-88, nosná a-95 je tiež čoby kameňom dohodil s prestupom na kĺbovú a-50 a aj a-78 ešte na Farského.

Re #45480 S499.1023: Minimálne spojenie Šafárikovho námestia s Karlovou vsou a Dúbravkou v nadväznosti na navrhovanú nosnú a-95 je dosť mizerné, viď vyššie.

Re #45491 Tomáš: Zmeny ma tešia, len je zaujímavé, že tie názvy nestihli zľudovieť podobne ako Technopol...
Reakcia na: S499.1023 #45559:

Mimochodom, moja S1000 MB DeLuxe je uz v GO a bude z nej veteran - ziaden tuning. Ked bude, tak sa mozes pokochat. ?
Reakcia na: S499.1023 #45559:
v BA ak si dobre patam tak funguje nieco take, ze ak sa chces zbavit vozidla, dopravis ho dakam (uz neviem kam presne) a daju ti za to vozidlo 1000 Sk (ako motivaciu aby si ho nenechal niekde v jarku), pokial vozidlo nechas opustene na ulici bez EC, tak vozidlo bude po neakom case odtiahnute tamtiez, akurat nedostanes tych 1000 Sk (a budu pouzite na uhradenie prepravy vozidla); firma do ktorej su tie vraky dopravovane zabezpecuje ich rozobratie a separaciu jednotlivych casti tak, aby mohli byt nasledne recyklovane...
Nočné linky sa budú taktiež menit ? Díky ?
Reakcia na: d3k0 #45518:
Podľa mňa chýbajú ešte dva prestupové body:
Prvý (menej významný) Aupark, prestup z 88 na 93/94 a z 80 na 91/191 - ale to je relatívne zanedbateľné.
Viac by podľa mňa bodla zastávka na mieste bývalej zastávky pri intrákoch EU pred rozvetvením Dolnozemskej na Pristavný most a most Košická - prestup 68->98, 98->68, 98->87.
Reakcia na: si #45558:
Keď sa ponáhľam bez úvodzoviek, tak uvítam čo najskorší príchod spoja. Keď chcem cestovať bez prestupu, pôjdem na druhú stranu sídliska na 61 (Ostredky, Štrkovec) alebo 201 (Pošeň, Trávniky).
Reakcia na: si #45557:
Dúfam, že o tých pár rokov Ti za to "odstavenie niekde" naložia taký poplatok, že sa z toho zblázniš ? . Škodivku kúpiš za tie isté peniaze. Síce bude zvonku vyzerať horšie ale reálny stav bude asi tak rovnaký.
Reakcia na: S499.1023 #45549:
ked sa "ponahlam" s batozinou na stanicu, tak si urcite 100x radsej zistim kedy mi ide priamy spoj a pojdem nim, ako budem musiet niekde s baglami prestupovat...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.