Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nejako mi v návrhu liniek električiek chýba spojenie Trnavského mýta s Obchodnou, ale na Kamenné námesie ide z Trnavského mýta 4 aj 9.
Reakcia na: TeBeCe #45496:

Važený cestujúci, od 1.7.2005 dochádza v mestskej časti Petržalka k plošnej reorganizácii liniek MHD, ktorá súvislosí s otvorením Mosta Apollo a prípravou na plánovanú prevádzku električiek...
Z dôvodou, že Most Apollo ešte nebol dostavaný budú linky 68, 87 a 88 premávať obchádzkou cez Starý most. Do spustenia premávky električiek bude vykonávaná náhradná doprava autobusmi linky 95. ? ? ?
Reakcia na: Andy #45494:
ale mozu, akurat par liniek bude od prveho dna premavat obchadzkou cez stary most ?
Reakcia na: Andy #45494:
Vidíš aký som blbý? To ma vôbec nenapadlo. Hamba mi.
Reakcia na: Valec #45492:
Ešte to nemôžu zaviesť, lebo nie je hotový Most Apollo. 🙂
Reakcia na: Valec #45492:
JA som sa tak rozculoval ked mi zmenili, ze LUKY2 na TESCO HYPERMARKET a ked uz som si zvykol tak oni to supnu zase na tie LUKY 2 ?
Reakcia na: Tomáš #45491:
Fíha, po dlhom čase sa menia názvy zastávok bez toho, aby nejaké reklamné pribudli. Práve naopak, reklamné ubúdajú. Len tak ďalej. ?
Dokonca sa už zavádzajú aj zastávky na znamenie podľa návrhu, tomu hovorím rýchlosť. Len škoda, že sa nepodarí zaviesť nové linkové vedenie ešte pred prázdninami, aby si ľudia pomaly zvykli. ?

Re #45490 d3k0: Útlm Viedenskej v úseku cez Sad J. Kráľa schvaľujem, aspoň sa posilní charakter parku. Len dúfam, že to bude útlm pre dopravu všeobecne (taký cyklochodník v celej šírke hrádze), nielen pre MHD. ?
Reakcia na: d3k0 #45490:
www.dpb.sk Nove novinky:o)
Reakcia na: Valec #45489:
Jaaj, tak to uz je ina vec - nuz uvidime, ci neprejde aj takato 66 🙂

Pokial viem, Viedensku chcu vsetci utlmit a navyse od konecnej 50ky (mozno sa vybuduje nova zastavka tesne na hrane Sadu) je to tam pekne blizko 🙂 No a pocas opravy Stareho mosta? Zatial tazko povedat 🙂
Reakcia na: d3k0 #45488:
Ad L66: Myslel som že by šla Záhradnícka - Bajkalská - Drieňová - Tomášikova - Prievoz. Nevšimol som si, že ide v súbehu s električkami aj po Ružinovskej.
A čo bude chodiť k Auparku (Sadu J. Kráľa), keď uzavrú Starý most. A som strašne zvedavý, kedy sa k návrhu vyjadrí aj Ľubo Roman, však k jeho krčmám nebude chodiť žiadny spoj!!! Čo si potom počne aj so svojou zastávkou Café Berlitz?!?! ? Aha, však on si priplatí pár drobných za jazdný pruh pre gumokoly na Starom moste.
Reakcia na: Valec #45487:
Mozno budu nejake linky na telefon a nejake drobne zmeny, ale hlavna bola prave Petrzalka.

66 az na Zahradnicku - nebol by to prilis dlhy subeh s elektrickami? A mal by vobec zmysel, ked tam bude jazdit aj klbova 50? 🙂
A ešte k tomu návrhu ma napadlo, či by nebolo vhodné v čase miletičkových ošialov, aby L66 premávala až na zastávku Záhradnícka? Berte to len ako otázku, vôbec tadiaľ necestujem, takže to tam nepoznám.

Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?
Reakcia na: Andy #45483:
Z DH na Ružovú dolinu by bola L201 a z hlavnej na Rajskú (predpokladám že po Karadžičovej) by bola predĺžená 210. L202 by nepremávala, príp. pre spokojnosť vlkov by premávala ako L201. ?
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).
Reakcia na: enge2 #45484:
Ak budu schvalene, tak k terminu otvorenia mosta. A elektricky? Mozno uz k letnej vyluke Obchodnej a Kapucinskej 🙂
mna by skor zaujimalo, kedy asi prebehnu zmeny, hned po otvoreni mosta alebo je to este v dalekej buducnosti?? ?
Reakcia na: Valec #45481:
A ako by si potom odlíšil dve linky "201/202" ak by počas výluky jedna premávala z DH na Ružovú dolinu a druhá z Rajskej na Hlavnú stanicu? To by potom mohli značiť ako "201 AND 202" pre linku z DH na Miletičku a tá z Hlavnej stanice na Rajskú by bola "201 XOR 202". 🙂
Už to mám. Linku 13 by som zlúčil s L12 a preznačil na L1 s tým, že v úseku Nám. Ľ Štúra - Karlova Ves by premávala len v špičke.
Reakcia na: d3k0 #45475:
Pravdupoveidac nad víkendom som sa v rýchlosti nezamýšlal. Ale osobne si mylslím, že dve linky s 15-minútovým intevalom by neboli zlé. Mimochom v súčasnom návrhu by po zavedení električiek (a zrušení L95) nezostala na Romanovej žiadna linka, čo sa však dá vyriešit predĺžením napr. L83.
U električiek by som z historického hľadiska dal linke 13 číslo 1, linke 17 číslo 7. Trojka by mohla byť 3/8 ?, len pre dvanástku nič nemám.

Tak ma už dávnejšie napadlo, prečo sa pri výlukách nepoužíva označenie liniek ako 2/7, 3/8, 205/207...? Prípadne skrátenie oboch po určitú zastávku (napr. 8 Ružinov - Vazovova; 3 Vazovova - Rača) s tým, že v CP by sa uviedlo, že spoj pokračuje ďalej po trase linky x. Ľuďom by sa to tak neplietlo a DP by nemusel vymieňať tabuľky na označníkoch. ?
Reakcia na: galiyosha #45478:
Poznám tr3mpov návrh, páči sa mi, ale skús si v tomto návrhu očíslovať linky po rade a veľký rozdiel tam nebude.
Mne osobne sa to linkove vedenie autobusov paci viac ako ten navrh co prezentoval myslim, ze magistrat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.