Važený cestujúci, od 1.7.2005 dochádza v mestskej časti Petržalka k plošnej reorganizácii liniek MHD, ktorá súvislosí s otvorením Mosta Apollo a prípravou na plánovanú prevádzku električiek...
Z dôvodou, že Most Apollo ešte nebol dostavaný budú linky 68, 87 a 88 premávať obchádzkou cez Starý most. Do spustenia premávky električiek bude vykonávaná náhradná doprava autobusmi linky 95. ? ? ?
Fíha, po dlhom čase sa menia názvy zastávok bez toho, aby nejaké reklamné pribudli. Práve naopak, reklamné ubúdajú. Len tak ďalej. ?
Dokonca sa už zavádzajú aj zastávky na znamenie podľa návrhu, tomu hovorím rýchlosť. Len škoda, že sa nepodarí zaviesť nové linkové vedenie ešte pred prázdninami, aby si ľudia pomaly zvykli. ?
Re #45490 d3k0: Útlm Viedenskej v úseku cez Sad J. Kráľa schvaľujem, aspoň sa posilní charakter parku. Len dúfam, že to bude útlm pre dopravu všeobecne (taký cyklochodník v celej šírke hrádze), nielen pre MHD. ?
Jaaj, tak to uz je ina vec - nuz uvidime, ci neprejde aj takato 66
Pokial viem, Viedensku chcu vsetci utlmit a navyse od konecnej 50ky (mozno sa vybuduje nova zastavka tesne na hrane Sadu) je to tam pekne blizko No a pocas opravy Stareho mosta? Zatial tazko povedat
Ad L66: Myslel som že by šla Záhradnícka - Bajkalská - Drieňová - Tomášikova - Prievoz. Nevšimol som si, že ide v súbehu s električkami aj po Ružinovskej.
A čo bude chodiť k Auparku (Sadu J. Kráľa), keď uzavrú Starý most. A som strašne zvedavý, kedy sa k návrhu vyjadrí aj Ľubo Roman, však k jeho krčmám nebude chodiť žiadny spoj!!! Čo si potom počne aj so svojou zastávkou Café Berlitz?!?! ? Aha, však on si priplatí pár drobných za jazdný pruh pre gumokoly na Starom moste.
A ešte k tomu návrhu ma napadlo, či by nebolo vhodné v čase miletičkových ošialov, aby L66 premávala až na zastávku Záhradnícka? Berte to len ako otázku, vôbec tadiaľ necestujem, takže to tam nepoznám.
Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?
Z DH na Ružovú dolinu by bola L201 a z hlavnej na Rajskú (predpokladám že po Karadžičovej) by bola predĺžená 210. L202 by nepremávala, príp. pre spokojnosť vlkov by premávala ako L201. ?
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).
A ako by si potom odlíšil dve linky "201/202" ak by počas výluky jedna premávala z DH na Ružovú dolinu a druhá z Rajskej na Hlavnú stanicu? To by potom mohli značiť ako "201 AND 202" pre linku z DH na Miletičku a tá z Hlavnej stanice na Rajskú by bola "201 XOR 202".
Pravdupoveidac nad víkendom som sa v rýchlosti nezamýšlal. Ale osobne si mylslím, že dve linky s 15-minútovým intevalom by neboli zlé. Mimochom v súčasnom návrhu by po zavedení električiek (a zrušení L95) nezostala na Romanovej žiadna linka, čo sa však dá vyriešit predĺžením napr. L83.
U električiek by som z historického hľadiska dal linke 13 číslo 1, linke 17 číslo 7. Trojka by mohla byť 3/8 ?, len pre dvanástku nič nemám.
Tak ma už dávnejšie napadlo, prečo sa pri výlukách nepoužíva označenie liniek ako 2/7, 3/8, 205/207...? Prípadne skrátenie oboch po určitú zastávku (napr. 8 Ružinov - Vazovova; 3 Vazovova - Rača) s tým, že v CP by sa uviedlo, že spoj pokračuje ďalej po trase linky x. Ľuďom by sa to tak neplietlo a DP by nemusel vymieňať tabuľky na označníkoch. ?
Mne osobne sa to linkove vedenie autobusov paci viac ako ten navrh co prezentoval myslim, ze magistrat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?