No však hej, keď zrušia menované autobusové linky, napríklad mne osobne sa väčšina spojení nezhorší. (to, že už teraz mám napríklad cestovanie do školy dosť na hovno, je druhá vec, keby som mal auto, tak tam MHD nechodím)
Časť ľudí zvažuje, či ísť autom alebo MHD, ale vďaka tomu, že majú priamu linku, tak sa rozhodnú radšej pre MHD... A s tým "odvšadial všade" to je asi tak, že vždy sa nájde niekto, komu nejaká priama linka bude chýbať, a ten na to auto možno aj prejde, ale zmeny sa snažia robiť tak, aby toto spravilo čo najmenej ľudí.
hmm tak zrusenie kombinacie liniek 71 a 97 bude znamenat de facto zrusenie spojenia slovnaftu s dolnymi honami, vrakunou; ale napriklad aj s petrzalkou kde je relativne silny dopravny prud studakov z intrakov v slovnafte na EU.
PS: pokial nasledne na takuto zmenu nespravia weekendovu 78, tak ich mozem osrat a neodvratne prechadzam na individualne znecistovanie zivotneho prostredia a zacnem behat po meste vyhradne autom (a zrejme skusim vymlatit z DPB preplatenie casti ceny rocneho listka z dovodu nemoznosti ho vyuzit vdaka ich zmenam)
Do "súťaže" o najkratšiu vzdialenosť medzi zastávkami by som zaradil aj Sklabinská/Pri Šajbách pre linky č. 52 a 56 a takisto Čachtická/MiÚ Rača pre linku č. 56.
Re #45241 Valec: Čo myslíte, keď sa už BID niekedy konečne rozšíri na všetky spoje SAD v Bratislave, dôjde aj k zjednoteniu názvov zastávok podľa MHD? Lebo takto to pôsobí dosť mätúco. ?
Neboj sa, raz vystúpim na stanici Trnava-predmestie a potom budem tiež pindať, kam všade sa nemôžem odtiaľ dostať. A že koľko tam budem musieť čakať. ?
Ámos Keynes: Nedá sa povedať, že by som si nedal na Bratislavu pindať, ale som za vyvážené a objektívne správy?. Občan Trnavy chce ušetriť za pásmo, tak ide na Vinohrady a ešte sa mu nepáči, že odtiaľ nemá priame spojenie do všetkých nákupných centier. Pri všetkých výčitkách voči bratislavskej MHD treba aj povedať, že zatiaľ má aspoň na slovenské pomery hustú sieť MHD a slušné intervaly. Jediné mesto na SK, ktoré je v tomto lepšie, je Prešov. Ale ostatné mestá, vrátane KE a ZA sú ďaleko za. Osobne radšej prijmem vrakoidné vozidlá ako luxusné autobusy v ČSAD systéme. Aj keď radosť kalí to, že za tie peniaze by mohlo byť oboje.
A ešte niečo som zabudol. Podľa tohto návrhu sa budú rušiť aj niektoré linky P*O*Z*O*R ELEKTRIČKOVÉ ? dúfam, že nejak normálne. (ja by som prvú položil L12)
Predkladateľm návrhu je námestník primátora pán Kolada a tak podľa zákonov SR ak ho o tento materiál požiadate na adrese namko (zavináč) bratislava.sk tak vám ho musí poskytnúť.
A čo takto odviesť sa až na hlavnú stanicu a odťial sa dostaneš všekými smermi. Alebo ak by si už silou mocou chcel vystupovať na Vinohradoch ( aj 5 korún ušetrených je dobrých však áno) tak sa zveziem električkou číslo 3, 5, 11 a pôjdem tri zastávky, prejdem kúsok peši prestúpim na autobus číslo 50 a ten ma odvezie nie len do polusu ale ak by si moc chcel tak aj do Auparku. Ale to by museli ľudia spoza hraníc hlavného mesta začať rozmýšľať. (ej dneska som zlý a nasraný)
Re #45222 S499.1023: Neviem či sa mi to zdá, ale občas si ani ty nenecháš na Bratislavu pindať Ak je to tak, som tomu rád, veď ma poznáš aký som.
Dnešný pohľad na vyfešákovaných vodičov v modrých košeliach vyzeral veľmo dobre. Musím sa priznať aj keď som bol odporcom rovnošiat, považoval som to za zbytočnosť, to že sú všetci vodiči v rovnakom pôsobí dobre a profesionálne. Zaujímalo by ma či ronaké košele dostali aj ženy za volantom v radoch DPB.
V Petržalksých novinách je článok o tej optomalizáci liniek v Petržke. Podľa novín by sa mali zrušiť linky číslo 71, 81, 82, 85, 86, 89, 90, 96 a 97. Intervaly ostatných liniek by mali byť u troch z nich 3 - 4 minúty v špičke u soataných 8 - 10 minút. A v sedle by to malo byť 10 - 20 minút. Zaujímavé na tom je, že taká L68 by mala podľa všetkého ostať pričom je dosť často ani nie že prázdna ale vyľudnená (to sa týka aj L96) a L81 ktorá je dosť využívaná by sa mala zrušiť.
Podľa článku sa proti návrhu postavil Ing. B. Weigl.
Plánom by sa malo ušetriť cca 500.000 vzkm ročne, čo je asi 15mil. Sk čo sa nejakémuPetrovi Guttmanovi zdá byť dosť málo skrz také radikálne zmeny. Ak je to naozaj tak, že by sa malo ušetriť len 15mil Sk, tak nech ich MČ Petržalka zatiahne. inulý rok mali prebytok 24 melónov, tak môžu nie len vykryť stratu ale aj posilniť sedlo.
(Zajtra sa pokúsim celý článok oscanovať a dať sem)
Pri ceste SADistickým autobusom z Pezinka na ASMN môžeš použiť aj tieto zastávky: Benzinol (Rybničná); Pri Vinohradoch; Pomník padlých (Trávna); Krasňany (Pekná cesta); Predmestie (ŽST Vinohrady); Mladá Garda; Bajkalská I. (Nová doba); Bajkalská II. (Bajkalská); Prievozská, Astra.
Električky sú v bratislavských podmienkach schopné nahradiť metro, ale nie v súčasnom intervale (3 min. celodenne).
Re #45217 81-71: S tým, čo napísal tomas1 sa dá súhlasiť. Že v Bratislave takmer neexistuje spojenie radiál inde ako v centre predsa všetci vieme. Ale ako by mu v uvedených smeroch pomohlo metro, tak to teda neviem?
hej, hej, mas pravdu. Davnejsie som si to presiel a je to fakt kratucke. ?
Takych kratkych vzdialenosti je v BA viac, nema zmysel sa tu dohadovat, ktora je kratsia. ☺
Ale keby sa dakto nahodou v lete nudil, moze to kludne zmerat a poskytnut oficialne vysledky merani. ?
Velmo uchvatne sutabulie sa objavilo v obratlisku vilamosov Hlavny haupbahnhof. Pokus o piktogram "schody smerom hore" a vedla toho napis "K NÁSTUPISKÁM ŽSR" a pokus o anglicky preklad "TO TRAIN TERMINALS". Nástupisko, fýýýha! Asi budem s SKtetou konzultovat...
a preco si radsej nenapisal do Polusu nech si zaplatia taku linku tie peniaze, ktore by DPB stala linka zvazajuca cele slovensko k polusu sa daju vyuzit lepsie pre obyvatelov BA....
Aha, ja som nevedel, že po Riazanskej je zakázané chodiť pešo... Myslím, že štúdium Pythgorovho zákon by Ti poskytlo vysvetlenie.
Re #45236 untrop: A to ho mám nechať trieskať bludy len aby som nevyzeral ako pupok sveta?
Re #45229 81-71: Re #45232 81-71: No nedá mi si nerýpnuť. 81-71 má trochu pravdu s tým že niekto si tu myslí že je pupok sveta však. No zase 81-71 by už mohol dať aj niečo plodné...
Totiž, ak by vystupil pri Garde a zbehol by k Polusu je tam určite rýchlejšie ako ist na Riazansku a odtial ist čakat na 50-ku od OD Slimák, najmä ak ma tak genialny interval.......
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy