Reakcia na: BigMac #45208:
Budem citovat z pôvodneho článku, ktorý tuto diskusiu rozbehol - autor Sommelier: "Vychadzam z osobneho nazoru, ze doprava sa robi DO MESTA a nie Z MESTA. Predstava by bola asi takato: v miestach dostatocne priestrannych a idealnych zriadit casom transferove stanice... Zo smerov od Pezinka, Senca, Dunajskej Stredy, Juznej zeme, Viedne a Zahoria."Škoda, že sa tie ostatné smery nedaju dáko farebne označit, neviem či si ich totiž všimneš...
Zato, že tu nie ja, ale laminátka prekrucuje fakty, respektíve si vyberá iba určité informacie, za to ja nemôžem, že nespomenul všetko čo Sommelier napísal, ale iba jeden z velkeho počtu smerov...
Ešte raz, príklad ten tvoj slávny Černý most v Prahe. Napokon ty tvrdíš, že električka kapacitne na BA stačí, a metro by sa kapacitne nevyužilo. Takže elina stačí, aký problém ? Žeby metro ?....
tomas1
Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch z rýchlika, a čo im MHD BA ponúka? Električky na 2 smery a nejaké expresbusy, ale len v špičke. Ako sa dostane do Polusu, Ružinova,... Možnosti prestupu sú na tieto smery nevýhodné, musí si nadchádzať do centra. Všade v mestách vyspelého sveta existujú uzly väčšinou pri staniciach ako sú Vinohrady.
Mne sa zdá, že nedostatok peňazí na MHD sa v SR rieši tak, že sa spraví CP ktorý vyhovuje čo najmenej ľuďom a potom sa môžu znížiť výkony?(ľudia z TT vedia o čom píšem, tu sa rušia prednostne najvyťaženejšie linky).