Hm, adeptov na víťaza ja fakt dosť, ale ja si myslím, že to vyhrá predsa len linka č. 63 smer Avion medzi zastávkami "Avion Hypernova" (prestup na linku č. 61 na letisko) a "Avion Shopping Park" konečná. Skúste sa tak previezť. ?
V zastávkach kedysi vyhrávali Ružová Dolina - Trenčianska, a Hrad Devín - Devín. Mimochodom ešte kratšie vyzerá byť podľa mňa vzdialenosť medzi Avion Shooping Park a Avion - Ikea pre linku 61.
Sommelier: na jednej strane prestupy nie, na druhej ano? Prirodzenou vlastnostou kazdeho rozvijajuceho mesta je, ze sa rozvija z centra smerom von a nie naopak. Len stale nechapem, preco za daneho stavu chces pretazovat uz beztak pretazenu MHD primestrkymi zatazami od SAD? Aku pridanu hodnotu chces ponuknut komusi, kto dochadza z napr. Rohoznika a vystupi na R.myte v pesom dosahu zamestnania? Prestup do narvanej 21tky na Patronke? Na to sa Ti kazdy vykasle a zacne jazdit IGK az na miesto urcenia...
Tento príspevok nadväzuje na #45029 #45030 a #45034
ZAUJÍMAVÉ MIESTA, KDE PREMÁVA MHD
a; LINKA č. 41
- konečná "Šafranová" - je to tak nad mestom, celkom pekná oblasť podľa mňa. Som zvedavý, kade sa bude jazdiť ku Kalvárii
b; LINKA č. 51
- konečná "Lopenícka" - celkom zaujímavé jak sa tam bus "šplhá" po mačacích hlavách popri vinohradoch. Zaujímavé, že tam premáva len cez pracovné dni, veď tam sú aj obytné domy a záhradky...
NAJKRATŠIA VZDIALENOSŤ MEDZI ZASTÁVKAMI MHD
- Myslím, že vyhráva linka č. 63 medzi zastávkami "Avion Hypernova" a "Avion Shopping Park" konečná.
- Na druhom mieste je asi linka č. 61 medzi zastávkami "Letisko" a "Letisko - terminál".
PS: Neviete, kedy začal chátrať kaštieľ v lokalite Lieskovec (za konečnou pri ceste)? Sú z neho len zvyšky. Pôvodne vraj stál uprostred arcibiskupského parku. Myslíte, že to miestni obyvatelia to tam donivočili?
no jasne. Ale koncia tam pomerne zbytocne mnohe spoje, ktorych cesta by mohla byt ekonomickejsie, ekologickejsie a hlavne pre cestujucich efektivnejsie nahradena uz Bratislavskou dopravou.
no, ono, tie uzly su na dve veci. Ja som chcel vyjadrit len to, ze sa to mesto ako take ma brat z perspektivy celoeuropskej. Respektive vsetky navaznosti Bratislavskej dopravy. Totiz rozvoj mesta sa zaklada na fungujucej doprave. A najma na tej, ktora je schopna rozsirovat - posuvat mestske zony. To znamena rozsirovanie administrativnej (business) zony > obytnej zony a > priemyselnej (vyrobnej) zony dalej od centra mesta.
Mám pocit, že ak sa do súťaže nikto neprihlási môžu buď zadať priamo alebo urobiť výberové konanie s priamim oslovením firiem. Keď príde domov mama tak sa ti spýtam.
Re #45171 Martin F.: Aha, ja som myslel, že obecne sa zastávka volá tak ako dedina ktorej patrí. Inak Malé Tŕnie po Slovensky Trlinok alebo Trlinek(nárečím) ale najčastejšie a doteraz u domácich používané Trling. Veľké Tŕnie bol Kučišdorf. Ale dedina je už dávno Vinosady s čím sa obidve časti dedín doteraz nezmierili a stále sa rozlišujú na Kučišdorf a Trling/k.
Kým Kučišdorf patril nejakému rádu (neviem či františkánom alebo kapucínom) Trlinok patril najprv Ludanickovcom a neskôr Pálfyovcom o čo svedčí aj malý kaštiel v dedine. Sídlo v tomto kaštieli mal aj jeden pohlavár fašistickej Slovenskej republiky.
Sommelier: a aky je rozdiel medzi prestupnym uzlom, ktory uz spolahlivo funguje a uzlom, ktory chces kdesi namalovat? Ad2: dopravu smerom von z mesta uz riesit netreba? Akosi mi unika podstata predostreteho problemu, jedina vyhoda by bola mensie zatazenie centra primestskymi busmi a ich mozny rychldjsi obeh, lenze na to potrebujes jednotny cestovny doklad a hlavne dobre fungujucu MHD. Alebo som cosi nepochopil?
Tiez tu pekne stylisticke hovadiny pisem, poniektore hodne aj ceny dysgrafik roka. Budem po sebe citat, ale slubit nemozem, bo ked to tu za jazdy vytukavam...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
snalim