All: He, zase teoretické diskusie oslavujúce fakt, že v Prahe sa bude predlžovať metro, bez ohľadu na to, že zvíťazilo úplne dementné riešenie, ukájajúce choré ego Prahy 6. Ámos: Pre spojenie s "vozovňou" (depom) metra to nemá ŽIADEN význam. Depo metra A je v Hostivaři a pre technickú nekompatibilitu súprav liniek A a B nemá spojenie trasy A s depom Zličín žiadny význam. Netreba diskutovať bez znalosti miestnych pomerov.
Papyr
Rychlodraha by znamenala zdvojkolajnenie, ciastocne zatunelovanie a elektrifikaciu trate Praha Bubny - Hostivice a urobenie kratkej odbocky na letisko. Takato rychlodraha by mohla jazdit na striedacku do Kladna a na to letisko, spickovy prekladovy interval 7,5 minuty, uvazovane vozidlo jednotka Ceskych drah radu 471. Umoznuje prestup na VSETKY TRI linky metra, zaroven ich ciastocne okruzne spaja.
Metro bude znamenat tunelovanie a tunelovanie, pricom bude predlzena len jedna trasa. Okrem obrovskych stupani, co to tam ma zdolavat, vadi aj to, ze metro vobec neriesi dopravu do Kladna a zatazovanie metra bude nerovnomerne - v uz dnes existujucej casti trasy A to bude narvane, od Dejvickej po Motol poloprazdne a od Motola prazdne.
A nad tym sa mam radovat? Alebo - ked s tym nesuhlasim - som nepriatel metra?