All: He, zase teoretické diskusie oslavujúce fakt, že v Prahe sa bude predlžovať metro, bez ohľadu na to, že zvíťazilo úplne dementné riešenie, ukájajúce choré ego Prahy 6. Ámos: Pre spojenie s "vozovňou" (depom) metra to nemá ŽIADEN význam. Depo metra A je v Hostivaři a pre technickú nekompatibilitu súprav liniek A a B nemá spojenie trasy A s depom Zličín žiadny význam. Netreba diskutovať bez znalosti miestnych pomerov.
Sommelier
Presne s Tebou suhlasim, zalezi na inych systemoch. Pisal som o ulohe zeleznice. V BB ale saliny nechodia. Nevadi.
Sorry s tou Dejvickou - mam to fixnute ako Dejvicka a je to Evropska. Ja som pisal o Motole a Letisku... Ta stavba je v Prahe rovnako odklepnuta ako u nas Petrzalska elektricka.
Nikto o tom nic nevie. Presne tak. Bratislavsky dopravny system je taka lochneska prisera.
O rozpoctoch som nepisal. Pisal som iba o tej moznosti, ze by DP dostal + stvornasobok trzby za listky - tak ako v Prahe. Neviem kolko to je momentalne presne, ale urcite tolko nedostava ani zdaleka.
Este raz:
Nebojujem proti elektricke !
Ako sa da v Bratislavskych podmienkach zrealizovat jej bezpecnost, bezbarierovost, plynulost, spolahlivost, kapacitnost, komfortnost,... ?
Vyjadrujem len nazor, ze stavat akykolvek novy system na povodnych elektrickovych radialach je v BA nevhodne riesenie.
Ak sa napriklad vybuduje stanica autobusov, vlakov a zachytne parkovisko niekde za Racou, Pieskami, DNV s prestupom na Bratislavsku salinu, chce mi niekto povedat, ze nou budem s FREKVENCIOU zastavok v meste rychlejsie ako autom ?
Tam je totiz kamienok urazu. Vo frekvencii zastavok a zastavovania, ktore budu musiet aj rychlejsie, lepsie,... elektricky aj po prestavbe na atomovy pohon absolvovat.
Takze ak nebudem pri pouziti NDS elektricky v meste rychlejsie, nema zmysel vyhadzovat peniaze oknom.