Kedže bolo uvedené, že zachztne parkovisko bude aj pri Tescu Zlaté piesky, že tam budu odstavené autobusy čo došli s nimi fanšikovia, som velmi zvedavý, ako sa dostanú naspet k busom na zlaté piesky ked posledná elina č.4 ide s pod Nového mosta o 18:41, už vidím, ako ludia neznalí tunajšej MHD budu prestupovat na el. č.2 niekde na Trnavskom Mýte
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2235732
Zujímavé:
Hoci Elton John má v zmluve, že koncert potrvá 90 minút, chystá sa vraj hrať oveľa dlhšie, koncert môže trvať až do polnoci. Dopravný podnik preto v noci posilní dopravu a predĺži obsluhovanie cestujúcich.
DOPRAVA
Príchod návštevníkov na koncert je v smere od Nového mosta a od Auparku (nie zo strany Starého mosta)
Odchod z koncertu bude po dohode s Dopravným podnikom Bratislava, a. s., bude MHD posilnená nasledovne:
trolejbusy
posilnenie dopravných spojov z Rajskej ulice, smer Prievoz, Dolné hony (linka 202); Miletičova, Trnavská, Trnávka (linka 205)
autobusy
zabezpečenie kyvadlovej dopravy k nočným spojom premávajúcim na trase Aupark (Panónska cesta) - Hodžovo nám., hl. stanica ŽSR (linka E)
električky
posilnenie dopravného spojenia spod Nového mosta a zo Šafárikovho námestia, smer Karlova Ves a Dúbravka (linka 12); Račianska ul., Krasňany, Rača (linka 11); Trnavské mýto, Ružinov (linka 14); Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky (linka 4)
* pre autobusy, ktoré budú prichádzať do Bratislavy, je pripravené parkovisko pri Tescu na Zlatých pieskoch, odkiaľ sa diváci dostanú na koncert električkou číslo 4 (zastávka na Námestí Ľ. Štúra a odtiaľ pešo cez Nový most na Tyršovo nábrežie) happy
Dlhodobá, dlhoročná štatistika účinnosti používania bezpečnostných pásov hovorí úplne, ale úplne jednoznačne. Ten zlomok percenta, kde pásy nepomôžu ale uškodia proste nie je relevantný. Popýtaj sa nejakých záchranárov.
? čo tak zobrať si šlapky na vyzutie,poduštičku za chrbátik, ciklisticku prilbičku,odstraniť žuvačku, čelenku proti spoteniu, mentolik a ktomu peknu holčičku a o bezpečnosť v MHD máš postarané ?
A koniec koncov, to je tam taky problem domontovat nejaku tu pozdlznu lavicu? ?
Ale pasy... no co ja viem. Mozu a nemusia zachranit zivot. V pripade havarie autobusu je najlepsie sediet v strede. A v pripade otocenia na strechu, pripadne odtrhnutia strechy je najlepsie sediet "ako na dlhej ceste" - zalezeny medzi sedadla, hlavou neprecnievat okraj sedadla a velmi dolezita vec - mat vyzute topanky. (Podla vyzutych topanok poznavaju potom zachranari tych, co si urobili pohodlie a teda mali vacsiu sancu prezit neposkodeni. Preto sa im venuje pozornost skor.) Ti, co sedia "slusne" a obuti, pridu o hlavu, alebo ked nie, aspon k nim pride zdravotnik neskor.
No este ze sa to nevztahuje na mestske busy. V klbovom Citybuse je jedna sedacka, ktora dnes je obratena chrbtom dopredu a ja si myslim, ze by mala byt obratena chrbtom k stene. Medzi klbom a 3. dverami, vpravo.
Bystrická Tatra si práve na tyči vezie po R1ke bratislavský trolejbus 15Tr #6614 do GO
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Myslel som to tak, ze tie zrejme budu musiet mat pasy, o pozdlznych laviciach je to jasne.... ?