Takze WAPisti, uz ide diskusne forum aj dispecer. Dalsie novinky:
* CP - v zozname zastavok linky pribudlo tlacitko "Dalsia strana" hned hore, aby nebolo treba vela behat po zastavkach
* CP - v BA je pri najblizsich odchodoch zobrazeny aj pocet minut, o kolko pojde spoj
* Pribudli CP linky Avion - Petrzalka a Kompy medzi Vojkou a Kyselicou (je to v casti Ine CP)
Nechcem teraz o vytazenosti tebou uvedenych liniek diskutovat, ale myslim si ze 30 SORov je dost vela a na tebou spominanych linkach by dokopy jazdili mozno 4 SORy, alebo pat.
A tie Sory by ešte podľa mňa mohli jazdiť aj na 24, 27 a 57.
Viem, že 24 robí prejazd na 26, ale tá hádam nebýva až taká plná, aby kvôli nej bol na 24-ke po celý deň dlhý voz. Alebo nech spravia prejazd z 21 na 26 podobne ako je z 21 na 25...
To je v poriadku a to nerozporujem. Ale faktom je, že vždy je lepšie mať vypravenú krátku Vrakosu na linke kapacitne zaťaženej minibusovo, než mať vypravenú krátku Vrakosu na kĺbovej linke. Preto si myslím, že BA potrebuje AKÚTNE kĺbové autobusy a až potom midi- a minibusy.
Veď aj ten SOR, to je tá prvá lastovička...
Nebol by som si taký istý nákupom tých busov a T-busov. U električiek budú musieť niečo kúpiť ak chcú jazdiť do Petržalky ale inak neviem. Skôr by som čakal zmeny vo výpravách, že sa budú brať vozy a jazdiť viac so striedačmi a tak budú môcť vyradiť Ik280 a hádam aj Ik283, ale na nejaký nové vozy by som sa nespoliehal.
V každom prípade vďaka bohu aj za to málo, tých 9 busov (7 SOR + 2 Mini) už len dvadsaťpäť 12, 15 a 18metrových
ja som ako cestujúci so SORmi tiež veľmo spokojný. Ale nazabúdaj, že nám tu jazda klasické 12m sóla na linkách ako 77, 79, 43 ale aj na iných kde už jazdí SOR sa často stáva, že je vypravená K732 lebo rezerva na údržbu je malá. Nemyslím si, že 30 je potrebných, no možno aj školské spoje tým budú živiť.
Ja nie som vodič, len bežný canis lupus posoniensis rosenheimiens.
Ešte mám na mysli asi tri zvuky(jeden z nich robí 6241 a ešte dačo a zvyšné dva robia asi len 15TrM), ale nedokážem ich popísať, možno sú to niektoré z tých čo si už popisoval. kašlime na to.
Tusim ze ty si vodic troleju tak by si to mal ovladat. Neviem ci poznam este dalsich 5zvukov ale skusim. Tyristorove riadenie: najlepsi zvuk malo v 9TrHt ako nejaky hudobny nastroj alebo to iste maju starsie t3 prve s tyristormi. Potom zvuk vzduchovych brzd 14/15Tr- nemyslim skripanie ale nenamazane paky alebo co vzdy pri zoslapnuti a potom po pusteni pedalu odfuk vzduchu vsetko sa podoba na SMkove. Pri zoslapnuti akceleratoru alebo el. brzdy pritah/odpad stikacov. Ventilatory kurenia,odfukovanie vzduchu pri prudsom zvislom pohybe klbu u 15Tr.
neviem kde autor poznamky u ikarusu 2510 zobral informaciu ze vodic dostal infarkt.
ak by dotycny videl ten vrak tak by zistil ze ma schody natlacene liazkou az do kabiny.
Toho vodica vyhodilo oknom a este ho ten autobus presiel 2ma napravami kym sa nezastavil o kopec navezeneho strku.
Ešte by som bol rád, keby som niekedy zistil aj z čoho sú rôzne ostatné zvuky.. Aspoň takých 5 ďalších mi chodí po rozume..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zdenko
No a mame to tu, SKGT nas predbehlo DPB v pocte NP vozidiel! To by som si nikdy nemyslel, ale realita je ina. Co uz.