Voľné združenie bratislavských občianskych a ochranárskych organizácií
a A4 – nultý priestor
si Vás dovoľujú pozvať na diskusné fórum
BRATISLAVA nahlas!
ktoré sa uskutoční v pondelok 23. 5. 2005 o 19.00 hod.
v A4 – nultý priestor (bývalé Véčko), Nám. SNP č. 12
v rámci voľnej série diskusií
Ukážme si svoje CITY
s témou
Koniec zelene v Bratislave?
Diskusia s predstaviteľmi mesta o tom, kam sa uberá
súčasná Bratislava a či v nej ešte ostane miesto pre zeleň
Okruhy otázok:
Zeleň v Bratislave: Systém alebo chaos?
Akú koncepciu ochrany a tvorby zelene má mesto / magistrát? Aké nástroje využíva?
”Zmestí” sa do nového územného plánu aj dostatok zelene?
Stromy verzus betón
Koľko zelene a stromov sa zničilo za posledné 3 roky? Aké ďalšie výruby sú pripravené?
Aké postupy využívajú stavitelia na likvidáciu zelene? Ako im v tom mesto bráni / nebráni?
Aké máme perspektívy
Čo sa zmenilo od komunálnych volieb 2002? Koľko nových plôch a parkov bolo vytvorených
za primátora Ďurkovského? Plní primátor svoj volebný sľub o zeleni?
Účasť verejnosti na rozhodovaní: Nenechajme sa prevalcovať
Aké prostredie chcú Bratislavčania? Čo majú robiť občania, keď mizne zeleň v meste?
Ako ich magistrát zapája do ochrany a tvorby zelene?
Pozvaní hostia:
Tatiana Mikušová, námestníčka primátora Bratislavy
Ivan Macko, riaditeľ 2. sekcie magistrátu - územných programov mesta
Anna Galčíková, mestská záhradníčka Bratislavy
Stanislav Tokoš, vedúci ateliéru environmentalistiky - oddelenie územného
plánovania na magistráte
Katarína Šimončičová, predsedníčka Mestského výboru Slovenského zväzu
ochrancov prírody a krajiny v Bratislave
Max: To určite áno ale šéf sa vyjadril tak, že 7.5 už vyrábať nechcú, lebo to bol ich prvý autobus, mal kopu detských chorôb a nezodpovedá ich dnešnej úrovni. Takže by skôr asi vyvinuli nejaký nový SOR, trebárs BN 7.5 zvaný Mikrohrbáč?.
Ad. SORy:
Tak v istej nemenovanej DTPA (kde už majú doteraz 26 týchto kinderok) sa povráva, že už je jasné, kto ich dostane pridelené a na akú linku. (Myslím tohtoročnú dodávku.)
a k tým zvyšným 21 (alebo 23? ) SORom: ste si 100% istí, že to budú B9.5? (...čo ak to budú B7.5 ? ? )
Ináč len tak medzi nami: Na väčšine typických sor lnikách by v pohode postačoval aj B7.5. (Kapacita : 20 sediacich+25 stojacich)
d3k0: ešte jedna výhrada - je nutné, aby sa človek musel cez WAP prihlasovať aj na čítanie? Tzn. do každého fóra nové prihlásenie... Odhliadnuc od toho, že už aj WAP ťahá dlhšie...
WOW...tak to by som bol na to zvedavy... dlzku nevies? a pripadne rozvory a vzdialenosti od klbu? Ak by to malo vyzerat nejak podobne ako 22Tr, ze 2. naprava (v tomto pripade 2. - pevna) vzdialena od klbu priblizne rovnako, ako posledna (tu 4., predpokladam ze tiez pevna), tak tymi vybornymi manevrovacimi schopnostami som si isty
Zaujimave. Takze si to mozem vzdialene predstavit ako 15 metrovy trojnapravovy bus, ktory ma za 3. napravou ihned klb a za nim vlecka s jednou (zrejme natacatelnou) napravou. Zaujimave riesenie, treba vidiet vykres. Ale co sa vkusu tyka, tak taky BN12 je vyslovene odporny autobus - teraz z estetickeho hladiska.
Ee. 1-2 (zadná natáčacia)-kĺb-1. Výkresy om nevidel, bo sa ešte nie, len som hovoril so šéfkonštruktérom SORu. Vraj to bude mať nešjaké mimoriadne dobré manévrovacie schopnosti.
Takze WAPisti, uz ide diskusne forum aj dispecer. Dalsie novinky:
* CP - v zozname zastavok linky pribudlo tlacitko "Dalsia strana" hned hore, aby nebolo treba vela behat po zastavkach
* CP - v BA je pri najblizsich odchodoch zobrazeny aj pocet minut, o kolko pojde spoj
* Pribudli CP linky Avion - Petrzalka a Kompy medzi Vojkou a Kyselicou (je to v casti Ine CP)
Nechcem teraz o vytazenosti tebou uvedenych liniek diskutovat, ale myslim si ze 30 SORov je dost vela a na tebou spominanych linkach by dokopy jazdili mozno 4 SORy, alebo pat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.