..troška na inú tému..bola by som rada, keby sa z hygienických dôvodov nakupovali autobusy s koženkovými alebo plastovými sedadlami.. tá látha(akokoľvek mäkká)je veľakrát hniezdom všeličoho. Ja viem..dá sa aj stáť
tak si to skus rovnako ked budu otvorene vsetky tie okna, a potom zistis ze _je_ rozdiel a dost velky medzi posuvnym a vyklapacim oknom (skla vyklopnych okien totiz tvoria barieru prudeniu vzduchu dnu do voza)
no, to je dobre, velmi dobre. ale zda sa, ze asik ad1/ malo propagovane a ad2/ este by sa tam zisiel malilinko vacsi financny rozdiel, aby to bolo viacej "motivacne". ?. ale hlavne asik ta propagacia. hm, fajn.
Práve včera som šiel K2S. Bolo otvorené len jedno okno (vyklápačka) a vždy po rozbehu ma ofúklo aj keď som sedel o 4 rady sedadiel dozadu a na druhej strane. To sa mi v klasickej K2 alebo T3 nestalo nikdy.
Problém podľa mňa nastáva ak je vyklápačka robená tak ako v Ik435. Tam sú tie bočné chobotiny, čo spájajú strop s oknami a keď vyklápačku otvoríš, tak vzduch naráža do tých "podhľadov" (dúfam, že više čo myslím) a vracia ho naspäť respektíve tam zrejme vzniká nejaký pretlak. Ale klenutie stropov K2 do oblúka dovoluje vzduchu využiť všetky svoje možnosti na ochladenie cestujúceho.
V tomto s pánom Hrubiškom nemôžem súhlasiť. Autobus ktorí jazdí do Sh. Palace jezdí po úplne inej trase ako L4. Ich jediná spoločná zastávka je Nový most a Trnavské mýto.
Vajnorská radiála je nevyužívaná a voziť vzduch len preto aby električky jazdili zaváňa nie len modrogumnom ale aj niečim horším.
vcera okrem tych clankov o cyklobusoch atd. bola aj kratka sprava o tom, ako nejaky mlady chalan "ukradol" v australii elektricku a pekne sa v nej vozil ;o) a vraj nie je vylucene, ze z neho bude sofer ;o)
jjjjst:Odporuješ sám sebe.Dožaduješ sa expresných liniek a súčasne reklamuješ,že expresná linka nestojí všade. All:Práve sedím pražskej nočnej T6 a so záujmom pozorujem,že je tiež vybavená nálepkami "Nenahýbejte se z oken" aj keď cez to vyklápacie polokienko by nevystrčila hlavu nielen mačka Martina Fundárka ale ani extrémne podvyživené mláďa žirafy...
Asi od Zeleznej po Vojensku nemocnicu. Polovica cesty na trojuholniku na Zeleznej je uz hotova (po boku je asfalt, v strede zostali macacie hlavy), teraz sa robi usek od trojuholnika po zast. Cesta mladeze (tam je to uplne rozkopane vratane chodnikov, bus jazdi po bahne v mieste byvaleho chodnika), dalej je uz po rybnik vybraty asfalt z chodnikov a robotnici vykopavaju dlazbu na okrajoch.
Zacharov príspevok nie je od veci. Mohli by sa zriadiť nejaké expresné autobusové linky v hlavných ťahoch, aby sa človek dosltal rýchlejšie z jedneho konca mesta na druhý. Niečo ako 59, lenže tá nestojí poobede v smere od Rače na staromestskej, alebo aspoň na račku a cez víkendy nejazdí - pre niekoho normálne a možno aj výborné, no pre mňa nie!
S tou 43 protestujem, vid foto k novinke. Bol som tam minuly piatok, uz vtedy to bolo hrozne, bol som tam dnes (odvtedy dost prsalo), autobus jazdil po bahne. Za posledne dni 2x zapadol, museli ho vytahovat traktorom. Nemyslim, ze ludia automaticky prejdu do 203 a nebodaj pojdu na Zeleznu tade, ked z Vojenskej nemocnice je to 20 minut peso. Takze budem rad, ak si budes usudky robit az potom, ked sa tade prejdes a nie len-tak, aby sa stale na nieco nadavalo... Ani ja som totiz nechcel rusit tu linku, az kym som nevidel nazivo, ako sa tam jazdi...
Co sa tyka Zlatych pieskov a toho uzasneho busu z Vyletov Bratislava, s.r.o., tak myslim, ze cestujuci uz davno "ocenili" tu linku tym, ze nou takmer nik nejazdi. Nuz, to je uz len chyba Tesca ZP - mali tam 63ku, nepacila sa im, tak si teraz platia prazdne busy Som zvedavy, kedy ich napadne zaplatit si tam opat nejaku linku MHD...
Ale vlk nema co hlavu vystrkovat. Je pravda, ze niektore su sklepane . Druha vec je pristup akym sa k tym oknam pristupuje z hladiska vodicou, cestujucich a dielenskych. Ak sa o to stara tak sa okno da otvorit. Ale ako uz Vsevedko spominal, je na to teraz nova norma, ktora predpisuje vyklopne okienka, ktore nevytvaraju az taku dobru cirkulaciu vzduchu ako si cestujuci predstavuje
Áno, Vševedko hovoril o električkách, lenže pôvodný príspevok DPB hovoril o neotvárateľných oknách všeobecne a ja som sa k tomu vrátil - pretože "kladivovú úpravu" možno pozorovať nielen na električkách, ale aj v takých autobusoch, kde cez okno vystrčí hlavu iba ak mačka. To je celé.
Vsetci co sa tesite na novy design + registraciu uzivatelov od 1.5., tak vas sklamem, termin sa posuva na 8.5. Mam totiz skolske povinnosti, o ktorych som sa dozvedel az dnes, takze nestihnem dotiahnut do konca par drobnosti
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0