Kami: stale tu ostanu ludia, ktori budu dufat vo vsespasitelnost -metra, -mosta Kosicka, -zmeny rozchodu, -zmeny cislovania liniek co aj tak jazdia rovnako nahovno ako prednou, -plynofikacie, -moderneho infosystemu, -atd, -atd...
Re piki #42349: a naco by bola dobra izolovana trat v Petrzke?
Si naozaj presvedceny ze rozchod 1435 je bezudrzbovy, alebo zazracne zvysi prostriedky na udrzbu???
A co keby vlk PeterB. zdvyhol prdel a povedal vodicovi, ze tam neaky socialnny nedostatok ohrozuje vlciu verejnostM? Ver tomu, ze by bol na mieste vyhodeny. Ale nie to vlciak P.B. sa trasie o svoje kozenkove miesto, ktore si vyhadal z rakovinou. uvedom si ze vodic nie vzdy vie, kedy mu to individum nastupi do vozidla.
A ked mu aj nastupi, musi davat pozor ci to nie je nahodou dopravna kontrola, ktora sa nenapadne na socialne pripady podoba.
A mozeme to dokola mocholit a robit tu návrhy , podotykam tie uvážene rozumné. Ved kolko sme tu strán pisali o metre a nosnom systeme ale kompetentny si mydlia rucicky, pretoze nevedia si predstaviť aká má byť skutočná budúcnosť, nečitaju to čo je poučné a dôležitejšie a pravdaže viac mlčia ako hovoria do eteru a toto je ich vedúca ľahostajnosť. Samozrejme , že sa tu musí prepojiť kolaj nosneho s. so železnicou a to je to, čo ma v Europe fungovať a nevyhovarať sa neustale na mentálnu retardovanu neschopnosť dobre platených uradníkov. ?
Dakujem za odpoved (viac penazenkovych formatov tlacit na 1 papier A4). Verim, ze ked sa to udeje (aj vo vzdialenejsej) v buducnosti, ze na titulke bude nejaka cervena uputavka o novinke. Este mozte napisat, preco sa neda poslat mail na mailove adresy, vas, imhd-akov? (pytam sa pre buducnost)
Su nefunkcne, alebo robim niekde chybu ja? Vdaka.
Nostalgické električky nech si kľudne jazdia ako úzkokoľajky, ale preboha novú trať do Petržalky treba postaviť ako prvú časť nového dopravného systému na 1435 mm. S výhľadom, že v budúcnosti ju bude možné bez problémov napojiť na podzemnú časť dráhy v centrálnej mestskej oblasti. Alebo chcete aby sa za drahé peniaze namiesto toho vybudovala len ďalšia vetva úzkokoľajky, ktorej kvalita bude čoskoro taká istá ako inde v Bratislave - teda mizerná?
tr 14 , 204 - 6234 celkom v pohode cestovanie, až na 2 zadné sedadlielka v kočikovom priestore. ? Akýsi zaschnutý jogurt či kefír , možno zo zvratkou ? no rozbor som nestihol v plnom trolejbuse spravit ? pretože sa každy tam pretlacal si sadnut jeden cez druheho sa vracali späť a nedaj boze aby mna tam niekto natlacil ?
Peterbakor: buďte šikovný, nespustajte oči z lopty, využite príležitosť, využite váš potencial, investujte na dobre miesto, premýšľajte, predvídajte, nebuďte neschopný, nech sa práca stane vaším koníčkom a aj vy si budete rozvážať zadok v bavoráku a nebudú vás otravovať bezdaci! No ste jednoducho sivý a to hovorí za všetko...
Dnes som išiel opäť linkou 202 na dojazde, a napadlo mi, že by nebolo od veci, keby hlásič na pred Cintorínskou zahlásil napr. "Po tejto zastávke vozidlo opúšťa trasu linky 202 a pokračuje do vozovne Hroboňova po trase Hodžovo námestie - Mudroňova, pričom zastavuje na každej zastávke."
A v 6608 už hádam odjakživa nefunguje ten displejík na "teplomeri", ktorý zobrazuje číslo linky a tuším čas. Rozmýšľam, že kam mám napísať, aby to opravili, resp. reklamovali. Lebo asi si to na prevádzke nikto "nevšimol". Kúpili to a tým to hasne. Ak by som zašiel do extrému, tak na DPB by mohli zriadiť nejakú mailovú adresu, ktorú by kontroloval generálny riaditeľ a zdrbával by zamestnancov, ktorí si "nevšímajú", že niečo nefunguje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo