Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Uz mam toho dost.Platim si za elektricenku tazke prachy a hla co sa deje v autobusoch.Stale tu su zapachajuci bezdomovci ktori smrdia a siria len choroby.A ja sa pytam?Vsak je na to zakon ze do dopravneho prostriedku smie nastupit iba primerane obleceny a nezapachajuci clovek,tak co do pekla tam robia bezdomovci?Kazdy vodic by ich mal vyprostit z dop.prostriedku,vsak ti vodici vidia kto tam nastupuje,ci uz pri prichode na zastavku alebo v spatnom zrkadle.Robte s tym nieco.Viem ze vsetci ti vrcholní pracovnici z MHD si vozia svoje zadky v milionovych bavorakoch ale obcas by mali skontrolovat situaciu aj v "terene" to je hrozne.A dalsia vec kto je zodpovedný za nakup autobusou znacky SOR,vsak to su "sroty"Cez leto som bol v Dubline a tam maju VOLVA,ktore sa dokazu znizit aby mohli nastupit vozickari,Preco sme nemohli kupit tieto hoci menej autobusou tejto znacky.Týmto ziadam vedenie nech odstúpi alebo s tým nieco robí.ďakujem
Anti-fanúšik MHD Bratislava
Reakcia na: fobust #42334:
V Liberci sú na vnútromeste hotoví a sú veľmi spokojní s tým, že na normálny rozchod prešli. Žiadna časť siete neostane na 1000 mm, ostane len časť siete v splietke kvôli prevádzke múzejných vozidilel.
Medzimestský úsek do Gablonza sa rekonštruuje, lebo sa nevie, čo s ním - či sa zachová alebo bude mačkopes.
Reakcia na: petert #42330:

Nepise sa o nej preto, lebo vobec nie je nutna. V Liberci zacali v roku 1990 a dodnes nie su hotovy, navyse cast siete aj ostane na rozchode 1000 mm, nebude sa tam menit. Su to vyhodene peniaze a ti, co zmenu obhajuju casto nemaju dostatok odbornych vedomosti, otazky financne, ako aj dalsie ktore s tym suvisia, nikto neriesi.
Reakcia na: Sisa #42332:

Zatial to nie je mozne, bohuzial vsak neviem povedat ci a ak ano, tak kedy by sa dalo spravit, nakolko webmaster je sam velmi zaneprazdneny (vcera som s nim bol). Kazdopadne mu to navrhnem. Momentalne sa to ale naozaj neda.
Dobry den,vitam moznost vytlace MHD cestov. poriadku- format do penazenky.Chcem sa opytat, ci by bolo mozne nastavit system tak, ze by sa dalo oznacit viacero spojov tohto formatu tak, aby sa vsetky vytlacili na jednom papieri (napr. styri kusy a pod.)
Pokusala som sa namet poslat na vas mailovy kontakt, avsak nedarilo sa to.... Zastavim sa tu pre odpoved. Vdaka.
Bol som tu . A I ❤ 14Tr/0 !!!
Reakcia na: TeBeCe #42329:
Píše sa o rekonštrukcii kolajníc v miliónoch. Prečo sa nepíše však o nutnej zmene rozchodu na 1435 ...?! Tu sa len pozastavuje rozum, co sa tu ma vlastne za tie miliony skvalitnit?! ? DP bude mat zasa viluky a mi blby budeme cakat na hrkajuce x-ky a dychat na zastávkach exhalaty. Alebo si mame len tak minat benzín v zacpe pre cistotu ovzdusia v BA nechad kde tu rozbit dalši voz elinou lebo peniaze su v ...piip r....piip
Reakcia na: Ámos Keynes #42312:
Je Týždeň to isté, čo Týden v ČR alebo to je len náhoda?
Reakcia na: Ámos Keynes #42312:
Človeče, Ty si dostal rozum ? ?
Som za harmonicke spolunazivanie elektriciek a gumokolov.
co je to za autobus ten novoplan ? zopar krat som ho videl na 37
Reakcia na: Emo #42322:

Električka nestačí, lebo metro je nielen o kapacite ale hlavne o rýchlosti prepravy a nezávislosti na vonkajších podmienkach (zápchy, dážď, snehová kalamita apod). Keďže ide o záležitosť finančne veľmi náročnú, bude v budúcnosti zrejme iba v centrálnej mestskej oblasti a všade tam, kde sa bude dať bude ako rýchlodráha na povrchu na samostatnom telese. Stratia sa tým síce niektoré vyššiespomínané výhody, ale bol by to kompromis medzi nákladmi a kvalitou. Z tohto hľadiska by preto mala byť budovaná aj dráha do Petržalky. Vybudovať rýchlodráhu na normálnom rozchode 1435 mm ako prvú vetvu nového dopravného systému. Inak budeme mať, ako som už minule napísal, iba ďalšiu vetvu bratislavskej úzkokoľaky, ktorá postupne (ako poznáme DPB) upadne na kvalitu ostatných tratí, takže to bude o ničom. Teraz má Bratislava jedinečnú šancu vybudovať niečo nové a bola by obrovská škoda ju nevyužiť.
Reakcia na: Emo #42319:
viem si tam predstavit funkcnu cestnu cast ale nie s IAD. Ta tam moze ist len na ukor niekoho - elektriciek alebo chodcov.
Vylucenie IAD zo stareho mosta ma viac pozitiv ako negativ. Odstrania sa zapchy v okoli Safka - z Dostojevskeho radu aj zo Sturovej. Staci si spomenut ake to bolo ked bol most uzavrety, svaty pokoj.
Reakcia na: sommelier #42278:
Prečo by muselo mať metro, nestačí električka s rovnakou kapacitou?
Reakcia na: Andy #42269:
Ja ti na to poviem: S mhd sa tiež musí niekde jazdiť. A ako už Beus povedal, Iad bude mať nový, omnoho kapacitnejší Most Košická.
Reakcia na: sommelier #42275:
prečo by nemal existovať v meste nejaký, nazvem to hlavný dopravný systém (dajme tomu električka) a vedľa neho nejaký doplnkový dopravný systém (napríklad bus/trolejbus), ktorý by zvážal ľudí k tomu hlavnému systému? ❓
Reakcia na: Ámos Keynes #42307:
Ale na Starom moste sa to nedá oddeliť, tam nemáš na to miesto. ❗
Reakcia na: Andy #42268:
Ako to chceš zvládnuť, keď v špičke tam budeš mať zápchu z každej strany + električky? ❓
Reakcia na: Ámos Keynes #42312:


Ono to platí aj obrátene - ak bude silná Bratislava, bude to mať benefit aj pre zvyšok Slovenska. Bratislavčan potrebuje kvalitnú MHD presne tak, ako Zemplínčan okresnú cestu. Nie som proti zdôvodneným stavbám infraštruktúry kdekoľvek na Slovensku, ale malo by to platiť aj opačne.

A kvalitná MHD sa dá vybudovať iba tak, že sa vytvorí rýchly, spoľahlivý a frekventovaný, t.j. od ostatnej dopravy plne oddelený nosný systém s prestupovými bodmi na doplnkovú a regionálnu dopravu, nie romantická električka vaľkajúca sa uličkami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.