Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #42268:
Ach jaj...to principialne NEMOZE zvladat oboje, pretoze NDS si nemoze dovolit byt obmedzovany chorobami IAD ako zapchy, nehody, a podobne.
A k tej druhej vete: Spamataj sa. Preco by mali podporovat IAD, ked sa snazime ludi dostat z IAD do MHD? Kde mas v tom logiku?
Navyse, IAD bude mat miesto Stareho mosta dalsi, s viac nez dvojnsobnou kapacitou, a podstatne lepsim napojenim, tak fakt nerozumiem preco tymi dementnymi gumokolmi upchavat este aj Stary most.
A "S autami sa tiez niekde musi jazdit" - okej. Uzavrime zvrsky na Racianskej, Vajnorskej, Karloveskej/Saratovskej, a jazdime po elektrickovom telese aj s autami. Ved s autami sa tiez niekde musi jazdit. A nazvime to Nosny Dopravny System. Tak si to nejako predstavujes? Opakujem, spamataj sa. A hlavne si rozmysli do dosledkov, co hovoris. ?
Reakcia na: Emo #42267:
To nie je choré, prečo by nemali podporovať IAD len kvôli tomu, že stavajú NDS? S autami sa tiež niekde musí jazdiť.
Reakcia na: Beus #42264:
Však pokiaľ to spravia tak, aby to zvládalo aj autá aj električku, tak kde je problém?
Reakcia na: Beus #42264:
Aj mne sa to zdá úúúúplne proti zdravému rozumu. Tak ideme stavať NDS a súčasne podporíme IAD? Veď to je choré. ❗ ? ☠
Reakcia na: Andy #42263:
No, môže, ale mal som na mysli, teraz rýchlodrážnu električku. Máš pravdu, blbo som sa vyjadril. ?
Nndro: tak sa kľudne potrap spajanim ciarok, ale stale si myslim, ze asi najrozumnejsia metoda by to bolo prekreslit do rovnakeho formatu a kvoli prehladnosti do velkej plachty podla starej normy
Reakcia na: m #42260:
Postrielat, rozstvrtit, kopnut dakam celu autickarsku lobby, aj s tymi dvomi na cele...neviem kto to ma na svedomi, ale...nenachadzam slov... takto bude z nosneho systemu skutocne velke makove, a mozeme sa tesit len na dalsie a dalsie zapchy a pravidelnu nefunkcnost petrzalskej vetvy elektriciek...no comment... ?
Reakcia na: Emo #42262:
Ty nejako pletieš terminológiu.. Metro nemôže byť nosný dopravný systém?
Reakcia na: sommelier #42251:
Nezabúdaj ale, že sa tak stavia preto, lebo s metrom sa už v Ba nepočíta, naopak sa propaguje nosný dopravný systém aj preto, že je finančne výhodnejší.
To som zvedavy ako bude vyzerat krizovatka na Safarikovom namesti, ked budu chodit auta este aj zo Stareho mosta a elektricka v 90 sekundovom intervale ?
BMko, fobust, LUK, Ámos Keynes:
Keď som videl tú reportáž, tak ma poriadne vystrelo. Keď hovorili o nejakých zlomených spojoch, tak sa mi zdá, že kamera ukazovala na dilatačnú špáru prepojenú uškom a potom, že ako nefungujú výhybky, že ju vodiči musia prehadzovať aj ručne, nedali tam miesto, na ktorom výhybka nie je elektricky ovládaná? Toľko, čo mi nebolo jasné, ale čo sa týka KE a vôbec poňatia celého príspevku, nemám slov...
Sarko: Pekný hajzli. Hlavne, že Obchodná sa ide robiť na jeseň a tento rok sa zrekonštruje 1,5km trate.
Sarko: ja som tiež mal pocit čistej demagógie...
Reakcia na: Sarko #42242:

No comment... Media sa ukazali a najma robia senzcie... Kreteni...
Reakcia na: Sarko #42242:
Napis im aj ty do jojky, ja som im uz nieco k tomu napisal
Reakcia na: nndro #42247:
Daj si to preskenovat na velkoplosnom skeneri, ten stoji okolo 150 Skk (sken)
Reakcia na: Bigmac #42250:
Ano robill... a mam Autocad ale nie elektro..
Reakcia na: Ámos Keynes #42237:
Ono riešením je aj taká malá tabuľka s rokom zakúpenia a cenou... - Praha - v každom jednom autobuse. Lebo podľa mňa 85 % ľudí by tú sumu ani zďaleka neodhadlo...
Reakcia na: Ámos Keynes #42236:
To by som bol skutočne rád, keby som mohol takto uvažovať. Na jednu stranu nemám presne vyhradený názor či pod zam alebo na zemi. Pod zemou je to lepšie, tam to ide, aj preto lebo momentálne naše električky (a celkovo všetky prostriedky MHD väčšinou nestíhajúce zelené vlny) viac stoja ako idú. Z pohľadu bezpečnosti je nadzemný variant (relatívne) lepší. (V prípade vojny by sa to metro ale tiež viac hodilo). Z ľudského hľadiska sa mi ale nepáči, že vlezieš pod zem a na druhom konci vylezieš. To je dosť zlé. Skôr by som pod zem ťahal autá. No a záverom... Vzhľadom na skutočnosť, že ak chceme o 5,10,20, alebo neviem koľko rokov hodiť tie koľaje pod zem, musíme vedieť kam !!! Totiž stanicu podzemky nepostavíme na 2 x 2 metroch ako si to myslia na magistráte. A robia všetko preto, aby v Bratislave podzemka NIKDY nebola. Pretože všade, kde ešte relatívne bolo možné postaviť stanice sa s nadšením stavia alebo sa stavať bude. (Mlynské Nivy, Kolárko, Mierko a ostatné si domyslite...)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.