Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nndro: inak sa spytam, mas k dispozicii AutoCAD? Najsamlepsi by bol nejaky elektroverzión.
Nndro: Nebude problem xerovat A0 ci A1 (ak to teda vobec je niektory z uvedenych formatov a nie nejaky hybrid) na A4 scane? Veliky si mi Ty optimista, velmo veliky. Uz si to niekedy robil? Asi nie, pretoze inak by Ta presla chut "spajat ciarky". Ved potň je to podstatne jednoduchsie to prekreslit nanovo. V pripade pochybnosti to prekonzultuj s fotrom, tipujem totiz, ze majitel A1ckoveho plotra asi bude vediet o com to je.
Pri Metropolke sa zacina crtat nosna siet pre novu vzdusnu krizovatku. Podla striekancov na vozovke to vyzera aj na rozumnu geometricku polohu trolejov, hlavne tych pavukoidnych. Dufam, ze som to prave teraz nezariekol a ze to prvy dratolez nezvesi...
Reakcia na: Bigmac #42245:
To nebude az taky problem to naksenovat aj cez obycajnu A4 scanner potom to pospajat a vytlacit na plotry.. foter ma ploter.. takze ziaden velky prob.--- a este ma napadlo .. co ho tak odfotit digitalom s 8 mpix cipom v najkvalitnejsom rozliseny ???
Reakcia na: Ámos Keynes #42215:

a čo takto: 120 km/h cez Bratislavu bez pokuty - Bratislavskou Inegrovanou Dopravou (kontrétne vlakom)
Nndro: na tom sialene velkom, nejaka A1, mozno aj A0. Rozumna a prehladna schema, ale strasne velika. Na tej TV8cke sa pracuje, zatial vsak nemam
k predoslemu prispevku: nejak mi to pokazilo vlozenu mailovu adresu, takze adresa je miroslav.vrlik (zavinac) mailbox.sk. este raz diky. ak su tie schemy na webe, staci hyperlink 🙂
Kto by mi prosim poslal schemy kolaji bratislavskych elektrickovych obratisk? Vopred dakujem. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #42124:

Bolo to toto...

Televízne noviny JOJ
"Vykoľajenia električiek - Pražská a košická tragédia":
http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=13732

Samé polopravdy a nepravdy...
Reakcia na: Ámos Keynes #42133:
Alebo pužiť duobusy.
Reakcia na: Andy #42202:
No, daktoré Ikarusy tých 15 už majú - len tak pre úplnosť. ?
Reakcia na: Bigmac #42238:
Tr37-10m mas na akom formate ?
Nndro: Tr37-10m mam, TV8 nie. Chcelo by to kopirku na vykresy, schemy, stavebne plany a ine obludnosti. Alebo scan a ploter na A0
Ľudia nadávajú na vozidlový park. Ale keby im DPB vysvetlil, že jeden moderný autobus na úrovni 21.storočia stojí 10.000.000 a tak musia predať 625.000 polhodinových nezľavnených lístkov a pritom nemať náklady na údržbu, naftu a plat vodiča.
A preto vždy peniaze na nákup vozidiel uvoľnuje magistrát a tak, keď chcú nové vozidlá, musia sa obrátiť práve tam. Všade vo svete peniaze na nové vozidlá dáva magistrát a DPB nemá voľné zdoje na nákup nových vozidiel.
Reakcia na: simka #42219:
No pokiaľ si ja pamätám články zo psychológie, tak štúdie a výskumy potvrdili, že čím viac prudérna je spoločnosť, tým je viac sexuálnych deviácií a a viac násilia na ženách.

Re #42217 galiyosha: Mne skôr išlo o image spoločnosti. Fakt je ten, že počas väčšiny dňa toho miesta je dosť. Aspoň pri spojoch, ktoré využívam ja. Fakt je ale ten, že do vozov nastupujem naskôr o 8.05, takže rannú špičku som nezažil už vyše roka.
Veľa výhod: Miesto na parkovanie, riskovanie dopravných priestupkov, MHD je stále lacnejšia ako auto, riskovanie vykradnutia či ukradnutia auta, zbytkový alkohol nie je problém, stretnúť po práci kamaráta a zájsť na pifko nie je problém a našiel by som ich viac.
S tými sedačkami máš pravdu, ale musíš uznať že sa začali vymienať. V každom prípade kým 4.DTP nebuda mať normálne podmienky a čistenie vozidiel, lepšie to nebude.
Mne osobne MHD prináša veľa výhod a ľudia si nejako zvykli nadávať na MHD a častokrát bez príčiny. Áno ono to nasere keď ti bus nedôjde a tiež ľudí serie voziť sa v Ik28X a iných starinkách. Bohužial DPB ako správny socialistiký monopol zabudol na komunikáciu so zákazníkmi a tak nch sa nečuduje, že ľudia nadávajú aj keď DPB nie je na vine.

Re #42231 Martin Fundárek: hej to máš pravdu. to "tam" by tam sedelo.

Re sommelier: Len nezabudaj, že sa pohybuješ v centrálne mestskej zóne a tak keď už staviať tram , tak v podzemí.
1. V zóne Pribinova sa kľudne mohol vynechať koridor pre električky. 2. Ešte je možnosť poprosiť tú Írsku skupinu čo to bude stavať aby tam niečo vynechali. Podľa mňa sa tí Íri musia rehotať nad hodnotami IQ pracovníkov magistrátu, ktorí si myslia, že ich ľudská hodnota je v peniazoch, ktoré nakradnú. A možno by to tí Íri pochopili, že toto mesto sa bude rozvíjať a bude mať jedného pekného dňa viac ako milión obyvateľov a že by bolo namieste, keby sa tam tie koľaje časom postavili. Oni tam už vlastne raz boli a trhali sa zo zeme...
Reakcia na: Andy #42233:
To sa už asi nedá komentovať. Neviem čo by magistrát robil, keby im tam ten koridor do Petržalky nenechali. Nepostavili by tam ani nástupný ostrovček. Podľa mňa je teda na čase, aby sme sa zamysleli kadiaľ tie ďalšie trate ťahať. A v smere na juhozápad zatiaľ žiadne poriadne koľaje... To len taká úvaha, že prievozská alebo prístavná by boli pre ne dobrým riešením............
Reakcia na: sommelier #42232:
Tam električka nebude, ani keby bolo 100 metrov miesta... 🙂
Reakcia na: Ámos Keynes #42205:
Presne tak. Lenže za čias hlbokej totality to neprojektovali kreténi. Všetky budovy na Prievozskej stavané pred 1989 sú postavené pekných pár metrov od cesty (aj na gagarinovej), aby tam mohla možno raz jazdiť električka či podobné stroje, čo by bolo veeeeľmi dobré. Ale zrazu imbecilne postavené BBC 1 a Apollo po 1989. A už tam koľaje nepostavíme. ?
Reakcia na: Ámos Keynes #42215:
Dobré nápady, len jeden by som trošku doplnil:
Zájdite si s priateľmi na pohárik, my vás TAM odvezieme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.