Ono riešením je aj taká malá tabuľka s rokom zakúpenia a cenou... - Praha - v každom jednom autobuse. Lebo podľa mňa 85 % ľudí by tú sumu ani zďaleka neodhadlo...
To by som bol skutočne rád, keby som mohol takto uvažovať. Na jednu stranu nemám presne vyhradený názor či pod zam alebo na zemi. Pod zemou je to lepšie, tam to ide, aj preto lebo momentálne naše električky (a celkovo všetky prostriedky MHD väčšinou nestíhajúce zelené vlny) viac stoja ako idú. Z pohľadu bezpečnosti je nadzemný variant (relatívne) lepší. (V prípade vojny by sa to metro ale tiež viac hodilo). Z ľudského hľadiska sa mi ale nepáči, že vlezieš pod zem a na druhom konci vylezieš. To je dosť zlé. Skôr by som pod zem ťahal autá. No a záverom... Vzhľadom na skutočnosť, že ak chceme o 5,10,20, alebo neviem koľko rokov hodiť tie koľaje pod zem, musíme vedieť kam !!! Totiž stanicu podzemky nepostavíme na 2 x 2 metroch ako si to myslia na magistráte. A robia všetko preto, aby v Bratislave podzemka NIKDY nebola. Pretože všade, kde ešte relatívne bolo možné postaviť stanice sa s nadšením stavia alebo sa stavať bude. (Mlynské Nivy, Kolárko, Mierko a ostatné si domyslite...)
Nndro: Nebude problem xerovat A0 ci A1 (ak to teda vobec je niektory z uvedenych formatov a nie nejaky hybrid) na A4 scane? Veliky si mi Ty optimista, velmo veliky. Uz si to niekedy robil? Asi nie, pretoze inak by Ta presla chut "spajat ciarky". Ved potň je to podstatne jednoduchsie to prekreslit nanovo. V pripade pochybnosti to prekonzultuj s fotrom, tipujem totiz, ze majitel A1ckoveho plotra asi bude vediet o com to je.
Pri Metropolke sa zacina crtat nosna siet pre novu vzdusnu krizovatku. Podla striekancov na vozovke to vyzera aj na rozumnu geometricku polohu trolejov, hlavne tych pavukoidnych. Dufam, ze som to prave teraz nezariekol a ze to prvy dratolez nezvesi...
To nebude az taky problem to naksenovat aj cez obycajnu A4 scanner potom to pospajat a vytlacit na plotry.. foter ma ploter.. takze ziaden velky prob.--- a este ma napadlo .. co ho tak odfotit digitalom s 8 mpix cipom v najkvalitnejsom rozliseny ???
k predoslemu prispevku: nejak mi to pokazilo vlozenu mailovu adresu, takze adresa je miroslav.vrlik (zavinac) mailbox.sk. este raz diky. ak su tie schemy na webe, staci hyperlink
Ľudia nadávajú na vozidlový park. Ale keby im DPB vysvetlil, že jeden moderný autobus na úrovni 21.storočia stojí 10.000.000 a tak musia predať 625.000 polhodinových nezľavnených lístkov a pritom nemať náklady na údržbu, naftu a plat vodiča.
A preto vždy peniaze na nákup vozidiel uvoľnuje magistrát a tak, keď chcú nové vozidlá, musia sa obrátiť práve tam. Všade vo svete peniaze na nové vozidlá dáva magistrát a DPB nemá voľné zdoje na nákup nových vozidiel.
No pokiaľ si ja pamätám články zo psychológie, tak štúdie a výskumy potvrdili, že čím viac prudérna je spoločnosť, tým je viac sexuálnych deviácií a a viac násilia na ženách.
Re #42217 galiyosha: Mne skôr išlo o image spoločnosti. Fakt je ten, že počas väčšiny dňa toho miesta je dosť. Aspoň pri spojoch, ktoré využívam ja. Fakt je ale ten, že do vozov nastupujem naskôr o 8.05, takže rannú špičku som nezažil už vyše roka.
Veľa výhod: Miesto na parkovanie, riskovanie dopravných priestupkov, MHD je stále lacnejšia ako auto, riskovanie vykradnutia či ukradnutia auta, zbytkový alkohol nie je problém, stretnúť po práci kamaráta a zájsť na pifko nie je problém a našiel by som ich viac.
S tými sedačkami máš pravdu, ale musíš uznať že sa začali vymienať. V každom prípade kým 4.DTP nebuda mať normálne podmienky a čistenie vozidiel, lepšie to nebude.
Mne osobne MHD prináša veľa výhod a ľudia si nejako zvykli nadávať na MHD a častokrát bez príčiny. Áno ono to nasere keď ti bus nedôjde a tiež ľudí serie voziť sa v Ik28X a iných starinkách. Bohužial DPB ako správny socialistiký monopol zabudol na komunikáciu so zákazníkmi a tak nch sa nečuduje, že ľudia nadávajú aj keď DPB nie je na vine.
Re #42231 Martin Fundárek: hej to máš pravdu. to "tam" by tam sedelo.
Re sommelier: Len nezabudaj, že sa pohybuješ v centrálne mestskej zóne a tak keď už staviať tram , tak v podzemí.
1. V zóne Pribinova sa kľudne mohol vynechať koridor pre električky. 2. Ešte je možnosť poprosiť tú Írsku skupinu čo to bude stavať aby tam niečo vynechali. Podľa mňa sa tí Íri musia rehotať nad hodnotami IQ pracovníkov magistrátu, ktorí si myslia, že ich ľudská hodnota je v peniazoch, ktoré nakradnú. A možno by to tí Íri pochopili, že toto mesto sa bude rozvíjať a bude mať jedného pekného dňa viac ako milión obyvateľov a že by bolo namieste, keby sa tam tie koľaje časom postavili. Oni tam už vlastne raz boli a trhali sa zo zeme...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo