Nndro: ono sa to dost tazko kopiruje alebo scanuje taka schema, hlavne ked je na formate A1. Tv8cka je zas pre zmenu kreslena podla novej (platnej asi poslednych 12rokov) normy, takze je asi na 30 vykresoch formatu A4.
Beús: TV1 sice nie je rekuperacna, ale jej priamy predchodca (ex ev.c.6000,DP Pha) rekuperacnu brzdu mal, pre problemy s prechodom rekuperacia/zaskok ju neskor odpojili. Taktiez sa to asi ortutovym usmernovacom moc nepacilo, ktore boli pouzite vo vtedajsich meniarnach; na strane druhej tento funkcny vzor tyristoroveho trakcneho menica mal so skutocnou TV1 spolocne len pramalo, okrem hrubeho principu snad nic.
Beús: zasa pises polopravdy? TV8 a Tr37 (Tr37-10m) su napriklad vzajomne sprahovatelne do viacnasobneho riadenia v lubovolnej kombinacii, teda je uplne jedno, co bude vpredu. Chod na vylet do Drazdan, tam to jazdi asi vo vsetkych moznych kombinaciach, len to nie su T3, ale T4D a B4D a vyzbroj sa nevola Tr37, ale UB14, resp UB17. V pripade dalsich pochybnosti vid schemy a porovnaj ovladacie a riadiace obvody.
Lepsia otazka by bola, co maju T3SUCS a T3G spolocne (je toho menej) - karoseriu, podvozky, a interier
Pod podlahou maju totiz uplne odlisne vnutornosti - tak ako napisal BMko - T3SU(CS) maju zrychlovacovu vyzbroj Tr37 (nepriamo riadena odporova regulacia pohonu, koncepcia z 1920-tych rokov), a T3G maju tyristorovu vyzbroj TV8 (pulzna regulacia pohonu, so schopnostou rekuperacie brzdnej energie, koncepcia z 1980-tych rokov). A potom este T3M, ktore maju tyristorovu vyzbroj TV1 (ta este rekuperovat nevedela, vznikala v 1970-tych (mozno 1960-tych) rokoch).
Re #42203 si: No neviem mňa tam práve máta, koľko ľudí pritiahne nová výstavba na Pribinovej, Landererovej, ide sa búrať bývala BAZka a stavať ďalší centrum. Zrejme by bolo treba vidieť predpoklady koľko ľudí bude v týchto nových centrách zamestnaných a koľko tam bude bývať.
Osobne by som o 5 rokov videl Ulicu Mlynské nivy od Apolla po zastávku Pristavný most videl v budúcnosti ako výstavný bulvár v strede so zeleňou, v podzemí s garážami. Všetky predpoklady na to má, len tam treba spraviť koncepciu smerovania k tomu.
A ešte by som sa vrátil k tomu nákupu nových vozov.
Z môjho osobného pohľadu by som to videl takto.
DPB má tri základné požiadavky na nové autobusy. (aspoň takto bolo prezentované) Nízkopodlažnosť, pohon na stalčený zemný plyn a schopnosť výrobcu dodávať aj 15metrové vozidlá. (Akokoľvek sa vám 15 metrové vozidlá nelúbia, to teraz nechcem riešiť)
Tieto podmeinky v súčasnosti spĺňajú relevantní dodávatelia ako: Mercedes, MAN a už aj Solaris. (Ževraj práve kvôli nám)
Mercedes je na nás drahý a zrejme aj MAN. Teda ostáva nám len ten Solaris.
Ak by sa tomu mali prispôsobiť aj dodávky trolejbusov dodávky trolembusov by mal podľa mňa zabezpečovať výrobca Trolina. Bolo by to logické hlavne čo sa úspor náhradných dielov týka, (ale aj napríklad jednotnosti vozového parku ako imidžu DPB.) Samozrejme, že autobus sa od trolejbusu zásadne odlišuje, ale určite by tá úspora bola v porovnaní s rozdielnymi typmi autobusov a trolejbusov.
skus sa na tu linku pozriet ze kto by ju asi tak vyuzival v danom trasovani:
A: dolnohoncania a ruzinovcania - trasa sa az takmer po asmn prekryva s 202, takze 202 je plnohodnotna nahrada, v petrzalke okrem EU by nemala ziadne zaujimave ciele.
B: petrzalcania - jediny zaujimavy ciel po ceste je BBC, zato myslim ze daleko viacej ludi by malo zaujem o smer na asmn a do centra... k BBC by tusim malo chodit to co spravia z 86
Ci sa to niekomu na DPB paci alebo nie, najidealnejsie co spravit s L78 je dat dokopy obdobu volakedajsej L54...
Takto som sa na to nepozeral. Ja som len študoval, že ako to vlastne bude chodiť a zistil som, že by bola hlúposť keby L78 jazdila pod drátmi 2/3 svojej trasy a potom aj L80.
Ale ja neviem, či to tak bude fungovať. Ja som len dedukoval, ako by to mohlo byť na základe toho mála čo viem ako to funguje inde.
Re #42135 sommelier: V roku 2008 budú mať všetky TAMy 15 rokov. Myslím, že čas na dodávku 30 kusov trolejbusov práve na L78.
Re #42175 sommelier: A neprepokladajú pri tom znížení počtu vozidiel na Prístavnom moste aj z nultým okruhom. Potom by to istú logiku malo, lebo celý tranzit pôjde popod Karpaty.
Re #42195 fobust: Pokiaľ sa nemlim je tam Daňový úrad BA I.
Re #42199 Dynamax: Čo takto to napísať miesto "Keby tak v KE dostavali elektricky a nie v BA " toto: "Keby tak v KE dostavali elektricky tak ako sa chystá v BA" Potom hádam Bratislavčania nebudú mať pocit, že im ostatné Slovensko závidí.
Som si myslel, ze aj tam tie vyhybky na Florianskom budu chciet robit... S tym prestupnym terminalom by som urcite suhlasil, mohlo by sa zjednodusit linkove vedenie elin.
Mozu sa kludne otacat cez Americke namestie. Aj ked tie vyhybky a vobec celu trat by bolo nanajvys vhodne preprojektovat, spolu s vystavbou prestupneo terminalu Vazovova pred budovou Hydroconsultu, ci co tam dnes sidli.
Neviete, ako budu chodit eliny pocas vyluy na Radlinskeho ? Ja by som navrhoval nasledovne riesenie:
1 Dubravka - Spitalska - Odborarske nam. - Vazovova a spat
2 Zlate piesky - Vazovova a spat
3 Raca - Vazovova a spat
5 Raca - Vazovova - Spitalska - Nam. SNP - Kapucinska - Dubravka a spat
6 ZST Nove Mesto - Spitalska - Nam. L. Stura - Safarikovo nam. - Spitalska - ZST Nove Mesto
7 ZST Vinohrady - Vazovova - Spitalska - Nam. SNP - tunel - nabrezie - Mostova - Jesenskeho - Spitalska - Vazovova - ZST Vinohrady
8 Ruzinov - Vazovova a spat
9 Ruzinov - Spitalska - Nam. SNP - tunel - Karlova Ves a spat
11 Raca - Vazovova - Spitalska - Nam. L. Stura - Safarikovo nam. - Spitalska - Vazovova - Raca
17 ZST Vinohrady - Vazovova - Spitalska - Nam. SNP - tunel - Karlova Ves a spat.
Nahradna autobusova linka - X13 Hlavna stanica - Vazovova a spat.
Co na to hovorite ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes