Dobrá správa pre všetkých vodičov nadávajúcich na neporiadnych chodcov: Na prechode pod Novým mostom policajti pokutujú chodcov prechádzajúcich cez prechod na červenú.
Môj názor na linkové vedenie, ktoré plánujú v Petržalke ? ? ?.
Linka 221 je totálna hlúpsoť. Načo je komu linka, ktorá má veľmi podobnú trasu ako linky 86 a 78 podľa tohoto návrhu.
Podľa mňa by mala linka 221 z mostu Košická premávať cez Mlynské Nivy na Rajskú.
Linka 78 by sa mala zrušiť, lebo tým pádom, že prestáva premávať cez Dostojevského rad, Trnavské mýto, Drieňovú a Ružinov sa úplne mení jej trasovanie a stáva sa zbytočnou, keďže v úseku Košická - Tomašiková by premávala po trase linky 86 a do Vrakune premáva podľa návrhu linka 97, ktorej trasu, mimochodom kopíruje skoro celú svoju jazdu Petržalkou.
A určite by sa v návrhu našli aj iné nie až tak viditeľné nedostatky.
Môj názor na linkové vedenie, ktoré plánujú v Petržalke ? ? ?.
Linka 221 je totálna hlúpsoť. Načo je komu linka, ktorá má veľmi podobnú trasu ako linka 86 v tomto návrhu.
Podľa mňa by mala linka 221 z mostu Košická premávať cez Mlynské Nivy na Rajskú.
Linka 78 by sa mala zrušiť, lebo tým pádom, že prestáva premávať cez Dostojevského rad, Trnavské mýto, Drieňovú a Ružinov sa úplne mení jej trasovanie a stáva sa zbytočnou, keďže v úseku Košická - Tomašiková by premávala po trase linky 86 a do Vrakune premáva podľa návrhu linka 97, ktorej trasu, mimochodom kopíruje skoro celú svoju jazdu Petržalkou.
A určite by sa v návrhu našli aj iné nie až tak viditeľné nedostatky.
A okrem toho sa nedivím, môžme byť kľudní. V roku 2035 (!) bude úroveň dopravy na Prístavnom moste nižšia ako dnes. Už sa na to teším. Možno v roku 2060 bude z prístavného pešia zóna ?
Ešte dodám z Petržalky 5 pruhov z toho 2 odbočovacie - Nivy, Svätoplukova, 2 rovno a jeden odbočovací - Prievozská. Ani sem sa pruh pre BUSY v akomkoľvek smere nejak nevošiel...
Beriem v úvahu len smer Prievozská - Nivy a Nivy Prievozská, aj keď by si určite našli uplatnenie aj z iných smerov, no kvoli existujúcej zástavbe to už je viac menej nemožné. Takže od Prievozskej - 5 pruhov z toho 2 odbočovacie do Petržalky, 2 rovno a 1 odbočovací na Košickú. Ten pre busy zároveň nebude, lebo končí v ostrovčekoch križovatky. Z tých dvoch čo idú rovno určite nebude jeden pre Busy. Situácia od Nív síce vyzerá pozitívnejšie - 5 pruhov z toho 1 do Petržalky, 3 rovno a jeden na Svätoplukovu. No mám obavu, že jeden z tých troch sa použije na odbočovací na Košickú (čo je z tohto smeru žalostne málo, chcelo by to dva odbočovacie). Ten kreténsky most vôbec nič nebude riešiť. Ucpe mesto každý deň.
No to som teda netvrdil ani omylom:-P. Ja som tvrdil len, že DP nemôže obísť vypísanie výberového konania na trolejbusy z dôvodu neexistencie viacerých dodávateľov, pretože sme členmi EÚ a všetci výorbocvia z EÚ majú právo na rovnaké podmienky účasti v tendri ako účastník z ČR.
Veľmi nerád, ale musím ti zobrať ilúzie... Len medzi rečou, obidve tie križovatky mali byť podľa socialistického návrhu mimoúrovňové, riešené ako Hodžovo alebo Bajkalská. Lenže to stojí peniažky a vyzerá to potom strašne. Keby pospolitá vodičská spoločnosť vedela jazdiť po viacprúdových kruhových objazdoch, nemusel by byť na týchto dvoch križovatkách problém. Lenže problém je aj tam, že sa v Bratislave konal megabiznis zo Siemensom, ktorý dosáva semafory. Takže kruhovým objazdom zrejme na chvíľu odzvonilo. Keď sa pozrieš na http://www.metroba.sk/sk/index.php?page=kosicka_visual kliki na ZASTAVOVACÍ plán, urbanistická situácia zistíš, že po BUS pruhoch ani nápad. Pritom je tam každý deň prehliadka dopravných prostriedkov DPB, SADiek a podobných spoločností. Kreténizmus slabé slovo.
Však hej, tá špeciálna linka k shopping parku "Trhovisko Miletičova" by tiež mala svoj nemalý význam.
...všetko lepšie ako návrh na smer Cintorín Ružinov
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Linka 221 je totálna hlúpsoť. Načo je komu linka, ktorá má veľmi podobnú trasu ako linka 86 v tomto návrhu.
Podľa mňa by mala linka 221 z mostu Košická premávať cez Mlynské Nivy na Rajskú.
Linka 78 by sa mala zrušiť, lebo tým pádom, že prestáva premávať cez Dostojevského rad, Trnavské mýto, Drieňovú a Ružinov sa úplne mení jej trasovanie a stáva sa zbytočnou, keďže v úseku Košická - Tomašiková by premávala po trase linky 86 a do Vrakune premáva podľa návrhu linka 97, ktorej trasu, mimochodom kopíruje skoro celú svoju jazdu Petržalkou.
A určite by sa v návrhu našli aj iné nie až tak viditeľné nedostatky.