Dobrá správa pre všetkých vodičov nadávajúcich na neporiadnych chodcov: Na prechode pod Novým mostom policajti pokutujú chodcov prechádzajúcich cez prechod na červenú.
Môj názor na linkové vedenie, ktoré plánujú v Petržalke ? ? ?.
Linka 221 je totálna hlúpsoť. Načo je komu linka, ktorá má veľmi podobnú trasu ako linky 86 a 78 podľa tohoto návrhu.
Podľa mňa by mala linka 221 z mostu Košická premávať cez Mlynské Nivy na Rajskú.
Linka 78 by sa mala zrušiť, lebo tým pádom, že prestáva premávať cez Dostojevského rad, Trnavské mýto, Drieňovú a Ružinov sa úplne mení jej trasovanie a stáva sa zbytočnou, keďže v úseku Košická - Tomašiková by premávala po trase linky 86 a do Vrakune premáva podľa návrhu linka 97, ktorej trasu, mimochodom kopíruje skoro celú svoju jazdu Petržalkou.
A určite by sa v návrhu našli aj iné nie až tak viditeľné nedostatky.
Môj názor na linkové vedenie, ktoré plánujú v Petržalke ? ? ?.
Linka 221 je totálna hlúpsoť. Načo je komu linka, ktorá má veľmi podobnú trasu ako linka 86 v tomto návrhu.
Podľa mňa by mala linka 221 z mostu Košická premávať cez Mlynské Nivy na Rajskú.
Linka 78 by sa mala zrušiť, lebo tým pádom, že prestáva premávať cez Dostojevského rad, Trnavské mýto, Drieňovú a Ružinov sa úplne mení jej trasovanie a stáva sa zbytočnou, keďže v úseku Košická - Tomašiková by premávala po trase linky 86 a do Vrakune premáva podľa návrhu linka 97, ktorej trasu, mimochodom kopíruje skoro celú svoju jazdu Petržalkou.
A určite by sa v návrhu našli aj iné nie až tak viditeľné nedostatky.
A okrem toho sa nedivím, môžme byť kľudní. V roku 2035 (!) bude úroveň dopravy na Prístavnom moste nižšia ako dnes. Už sa na to teším. Možno v roku 2060 bude z prístavného pešia zóna ?
Ešte dodám z Petržalky 5 pruhov z toho 2 odbočovacie - Nivy, Svätoplukova, 2 rovno a jeden odbočovací - Prievozská. Ani sem sa pruh pre BUSY v akomkoľvek smere nejak nevošiel...
Beriem v úvahu len smer Prievozská - Nivy a Nivy Prievozská, aj keď by si určite našli uplatnenie aj z iných smerov, no kvoli existujúcej zástavbe to už je viac menej nemožné. Takže od Prievozskej - 5 pruhov z toho 2 odbočovacie do Petržalky, 2 rovno a 1 odbočovací na Košickú. Ten pre busy zároveň nebude, lebo končí v ostrovčekoch križovatky. Z tých dvoch čo idú rovno určite nebude jeden pre Busy. Situácia od Nív síce vyzerá pozitívnejšie - 5 pruhov z toho 1 do Petržalky, 3 rovno a jeden na Svätoplukovu. No mám obavu, že jeden z tých troch sa použije na odbočovací na Košickú (čo je z tohto smeru žalostne málo, chcelo by to dva odbočovacie). Ten kreténsky most vôbec nič nebude riešiť. Ucpe mesto každý deň.
No to som teda netvrdil ani omylom:-P. Ja som tvrdil len, že DP nemôže obísť vypísanie výberového konania na trolejbusy z dôvodu neexistencie viacerých dodávateľov, pretože sme členmi EÚ a všetci výorbocvia z EÚ majú právo na rovnaké podmienky účasti v tendri ako účastník z ČR.
Veľmi nerád, ale musím ti zobrať ilúzie... Len medzi rečou, obidve tie križovatky mali byť podľa socialistického návrhu mimoúrovňové, riešené ako Hodžovo alebo Bajkalská. Lenže to stojí peniažky a vyzerá to potom strašne. Keby pospolitá vodičská spoločnosť vedela jazdiť po viacprúdových kruhových objazdoch, nemusel by byť na týchto dvoch križovatkách problém. Lenže problém je aj tam, že sa v Bratislave konal megabiznis zo Siemensom, ktorý dosáva semafory. Takže kruhovým objazdom zrejme na chvíľu odzvonilo. Keď sa pozrieš na http://www.metroba.sk/sk/index.php?page=kosicka_visual kliki na ZASTAVOVACÍ plán, urbanistická situácia zistíš, že po BUS pruhoch ani nápad. Pritom je tam každý deň prehliadka dopravných prostriedkov DPB, SADiek a podobných spoločností. Kreténizmus slabé slovo.
Však hej, tá špeciálna linka k shopping parku "Trhovisko Miletičova" by tiež mala svoj nemalý význam.
...všetko lepšie ako návrh na smer Cintorín Ružinov
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko