Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: FADRNY #41806:
v ranných a poobedných špičkách sú intervaly dobre, každú 1-2 minúty dačo ide, ale holt, ludí je vela a busy kapacitne nestačia
Reakcia na: Jonny #41803:
? Hezky napsané, to je mi líto ? Občas se mi taky stane, ale intervaly jsou naprosto vpohoděěěě ?
Reakcia na: Papyr #41802:
neviem či je citácia problém, ale pre mna to rozhodne robit nemusíš ?
Reakcia na: Kami #41801:
Ja si myslím, že rýchlosť prechodu električky centrom, hlavne v dopravných špičkách je zúfalá a rozdiel s podzemným riešením z hľadiska rýchlosti by bol markantný...........
Reakcia na: fADRNY #41800:
Poď sa pozreť do BA na dopravnú špičku, to je zábava, hlavne medzi Petržalkou a centrom mesta, niekedy musím nechať odísť aj 5 autobusov pokial sa do dákeho nacpem tak, že celú cestu sa modlím aby som nevypadol.........
Reakcia na: Jonny #41796:
Knihy sa blbo cituju na nete.
Jonny: podla teba by bolo lepsie keby sa v tejto etape postavilo v Petrzalke a ukoncilo murom na Bosakovej? Na rozdiel od eliny, take riesenie by znemoznovalo vyuzivanie stavby po etapach.

Ake su ciele stavby?
1. kapacitna preprava - aj vyhladovo (10 rokov) staci obycajna elektricka
2. rychlost prepravy - mimo centra, na segregovanej trati je rychlost prakticky rovnaka. Co sa tyka centra, za kolko prejde cetrom elina a za kolko podzemka? Nespochybnujem vyznam zakopania pod zem, len to netreba precenovat.
3. prechod cez Dunaj - ci tunel, alebo most, to nie je take dolezite.
Reakcia na: Jonny #41799:
Ono by stačilo kdyby si viděl pražskou dopravu v ranní a odpolední špičce a pak by Ti to stoprocentně došlo, už v součastnosti nejvytíženější linka C jaksik přestává stíhat, jezdím na ní každé ráno a i při minimálních možných intervalech se jezdí jako v dobytčácích (jeden vagon M1 pojme až 300 cestujicich). Linka D bude Cčku odlehčovat, navíc se do budoucna plánuje rekonstrukce Nuselského mostu a část Cčka nebude jaksik fungovat. To však jako argument pro novou trasu nestačí...tím důvodem je maximální dopravní vytíženost jižní části města, kde obsluhují pouze autobusové linky...musíš to zkrátka vidět ?
Reakcia na: fADRNY #41789:
Pozri, to je síce super, ale ani Praha nemá na všetko a musí si brat úver od EIB. A nikdo tu nehovorí o takom luxuse ako je v Prahe (stavať 4. trasu metra pre také mesto!). Koľko trás metra v Prahe má byt? Viedeň je má 1,8 milióna´, je o dosť väčšia, peňazí má určite viac a nešafári s nimi tolko...
Reakcia na: fobust #41795:
Otázka znie, chceme mat NS, ktorý bude zvladat prepravnu záťaž aj 30-40 rokov ???
Reakcia na: Vševedko samofandivý #41791:
Neviem o čom točiš, ale neva, už som si u teba zvykol. Fakt, ked mi ešte raz napíšeš čo si chcel povedať, kľudne odpíšem. Jedine, že si mal dáku nočnú moru...

Škoda že nepíšeš čísla príspevkov............
Reakcia na: Papyr #41788:
starec, ako správny metrofil viem o tejto a o ďalších stránkach o pražskom metre. Inak ak by si chcel vediet existujú aj knihy ked už chceš dakoho učiť.
Reakcia na: Jonny #41769:

Otazka: Chces mat radsej aspon tu elektricku, ktora moze ist o par rokov aj pod zem, alebo nechces mat nic, lebo na to "nieco" nemame peniaze aby sme to cele postavali. Navyse, za 20 rokov mozeme kludne posunut kolajnice, a vypravit tam vozidla na 1435ke, normalne tazke supravy, ku ktory vybudujeme samozrejme v meste siet pod povrchom. Osobne si vsak myslim ze to netreba, sucasna elektricka na velkost Bratislavy a jej demograficky vyvoj bohate staci.
Reakcia na: Papyr #41787:
a čo čakáš, že elina bude v centre pod zemou a pod Dunajom do 10 rokov ??? ?
Reakcia na: interista #41792:
Vypisem vam ziadanku, s tymto papierikom pojdete na psychiatriu, ano?
POME INTEEEEEEEEEEEEEEEEEER! Žltá, čierna, Dunaj,Tatry, máme srdce, kde sa patrí. Svojim farbám navždy verní, sme MY! - ŽLTOČIERNI!!!
cestovatel:A ty si trubka ropovodná zabrzdená.My nemáme žiadneho generálneho,lebo NIE SME DPB!Jozef:Flora-Želivského nie je práve najlepší príklad.Sú to 2 zastávky električkou (povedzme,že 3,ak ideš až za križovatku).Ak započítame aj zostup do diery a výstup z nej,je električka v tejto relácii JEDNOZNAČNE výhodnejšia.Ja nie som proti metru,ja som proti metru v BA?.A používať príklad Prahy sa dosť dobre nedá,lebo Praha dáva do MHD ročne 8,5 mld. neinvestičných dotácií a ďalšie desiatky miliárd investičných.Na to žiadne iné mesto v postsovietskom regióne nemá a ešte dlho nebude mať.Jonny:Chudák metro na Černý Most a na Jihozápadní Město.Nie je pod zemou,stojí v zápchach...Vidím,že si ešte stále nepreviedol pochopenie významu takého slovka ako SEGREGOVANÝ.
Jen pro představu: Nový úsek pražského metra IV.C2 bude stát okolo 11 miliard, IV.C1 stálo 9 miliard, ihned po zprovoznění posledního úseku trasy C na přelomu roku 2007/2008 se ihned přejde na stavbu nové trasy I.D Písnice - Nám. Míru případně Hlavní nádraží - cena stavby: 20 miliard Kč , ještě nesmím zapomenout na prodloužení trasy A už v tomto roce o stanici Depo Hostivař viz: http://www.metroweb.cz/metro/cernokostelecka.htm ... takže JONNY!!! je to dost nákladná záležitost a i Praha má s financování takových staveb velké problémy! Jinak koho by to trochu více zajímalo: http://metroweb.cz/metro/ivc2/ivc2.htm
Sory za OT
?
Reakcia na: Jozef #41785:

Prve realne projekty na prazske metro su z roku 1931. Prva linka o 9 staniciach bola otvorena v r. 1974, posledny usek (zvysenie o 2 stanice na celkovy pocet 51) v roku 2004.
Teda od prveho projektu po realizaciu ubehlo presne 43 rokov.

2. Od prvej myslienky do realizacie vzrastol pocet obyvatelov z 0,85 na 1,2 miliona. Medzi rokom 1974 a sucasnostou niet v pocte obyvatelov Prahy zasadneho rozdielu, stale je to 1,2 miliona.

3. Poucte sa o prazskom metre. http://metro.dnsalias.org/metro/historie-metra.htm

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.