Na 7937 sa nejak predcasne hlasia zastavky, co je potesitelne, lebo na ostatnych vozoch je to az po zastaveni a otvoreni dvier vozidla. Kdezto tu je to este pri dobrzdovani vozidla na zastavke. Tak ma napada , kde to je teraz spravne urobene ci na 7937 alebo na tych ostatnych ?
Este taka otazocka do plena: Jedna vec by ale zaujimala, ked uz sa to metro neplanuje tak naco nam tu existuje skvely zrut penazi menom Metro Bratislava a.s.??? Spolocnost ktora bola zalozena za ucelom stavania metra.
Navrhoval by som predlžiť elekričkovú trasu z Ružinova-Astronomickej ul.,až do Vrakune,resp.konečnú čiližsku -po trase 67.Situacia vo Vrakuni je nedostačujuca a chaba,čo sa týka dopravy ludi do centra.Tie dva autobusy a preplnene fény-trolejbusy nič neriešia.S pozdravom peter
Systém v Bratislave by určite nebol v takej hĺbke, aby doba príchodu na nástupište dramaticky ovplyvnila čas cestovania. Navyše aj v momentálne plánovanom systéme je prekonávanie výškových rozdielov pri vstupe do stanice - v prípade estakádového riešenia je to zrejmé, v ostatných variantoch v prípade, ak cestujúci potrebuje križovať trať (dostať sa na opačný smer). Toto nie je problém.
Rozhodne by som netvrdil, že povrchová električka so štandardnými zastávkami a nástupom po schodoch poskytuje rovnaké parametre rýchlosti a komfortu ako systém na úrovňovo oddelenej trati, s uzatvorenými stanicami a nástupom na úrovni podlahy. Zvlášť pri dnešných mrazoch by som videl istý rozdiel pri čakaní na električku a metro
Súčasné riešenie električky do Petržalky je riešenie čiastkového problému Petržalky a zavedenie nového dlhodobého provizória. Problém sa presunie do centra a do ďalšieho volebného obdobia. QED.
A rád by som videl toho činovníka, ktorý by sa dnes zaprisahal, že po novej "rýchlodráhe" do Petržalky nikdy nijaká K2 alebo T3 neprejde. Pravdepodobnejšie je, že vo vhodnú chvíľu sa objavia odborné štúdie o tom, že rekonštruované K2 alebo dvojičky T3 sú pre novú trať plne postačujúce a vysokoefektívne. Však nejaké sa dajú dokúpiť zo Saratova alebo Sarajeva.
Tak budeme mať skvelú dráhu (pôvodne "nosný systém" ktorý postupne zdegraduje na obyčajnú električku) a všetci odborníci sa budú čudovať, prečo sa ľudia stále pchajú do áut a prečo centrum mesta prestáva žiť...
Re #41591 Peter:
bre dopoludnie. dakujem vam pani za vysvetlenie. fakt, potesilo ma to. lajk je z toho trocha dopleteny a vyzera ako blbec, ale myslim, ze nakoniec to je prave najma lajk, kto sa mhd vozi.
o5, lajkovi sa zda byt metro lepsim riesenim, ale zasa kto sa vozil vo svajciarsku elektrickami v mestach, kde nie je metro, vie, ze aj dobra – rychla a segregovana elektricka, ktora ma dostacujucu kapacitu a jazdi v kratkych intervaloch, staci v mestach pod miliona obyvatelov.
len ma nestraste s tym, ze po novej trati budu jazdit obycajne elektricky!!! to v ziadnom pripade!!! to by bolo strasne. a „hradni pani“, ktori teraz pocas summitu pchali propagacne letaciky,kde spominali aj vystavbu rychlodrahy, by si mali pobalit svich 5 svestek a jit radeji kopat tunel pro metro.
a este mi napada. takze to bude uzkorozhchodna (ci ako sa to povie) trat? teda s rovnakym rozchodom ako su kolajnice teraz na starej trati? nebude ne nezmyselna investicia?
prepacte aj sa pytam sprostosti,len tieto otazky som si zacal klast,ked som sa o to zacal zaujimat a ked mi priatelia, ktorych vodim po BA kladu otazky ohladom nasej nie prave stastnej mhd.
dik moc a prajem vam pekny den
Ano Bigmac, mas pravdu.
Nahrada za CKD R ( R1, R2 ) je Ecs.
81 71 je nasledna "modernizacia".
(pozri : http://www.metroweb.cz/metro/Ecs/Ecs.htm )
V BA sa uvazovalo s 81 71 , alebo novym typom I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko samofandivý