Mali by sa obchdnici z obchodnej tiez kusok spamatat a zacat konat, lebo ak sa zjednokolaji obchodna, vsetky problemy v clanku obsiahnute zapricinia, horsiu obsluhu obchodnej ulice a zaroven tam bude aj nizsi pocet ludi, vid. rekonstrukcia v lete, zisk bol minimalny pre podnikatelov na obchodnej a to len vdaka obmedzeniu Elektrickovej dopravy
Testovacia jazda autobusov Inteligentného multimodálneho dopravného systému (IMTS) firmy Toyota Motors v areáli EXPO 2005 Aichi v meste Nagakute 16.februára 2005. Nová generácia IMTS umožňuje prevádzku automatických autobusov bez obsluhy vo formáciach viacerých jednotiek jednotnou rýchlosťou na vyhradených koridoroch, ako aj ich prevádzku s obsluhou na normálnych cestách.
No, na Malostranskom namesti je prejazd splietkou skrz dom, tam nesmu KT8, iba T3/T6. Tam by dosla uhony elektricka i pamiatkova rezervacia UNESCO. Chotkova ulice je zase ta serpentina medzi Hradcanskou a Malostranskou, kde KT8 takisto nemoze, a sklonove/smerove pomery su tam velmi narocne (ostra zakruta v stupani), takze tam by pri vykolajeni dosla uhony elektricka a smerom dolu i cestujuci...
Ja len ze ked to tieto dve miesta neprelezie, tak sa na linke 22 nicoho poriadnejsieho nez hnusnych obitych odporovych T3 nedozijem.
medzi segregovanou a metrom skoro žiadny, to je OK, ale ak sa nemílim, reaguješ na príspevok ktorý je spojený s problémom na dúbravskej radiále a tá pokial vieš, nie je segregovaná ? ? ? ? A na to aj doplatili cestujuci rovnako ako dnes na račianskej radiále...
KilRim:Áno,presne tak,som sviňa a zradca slovenského národa a radšej by som prijal 10 Bélov Bugárov než jednoho Jana z búdy. Jonny:Aký je rozdiel v spoľahlivosti medzi segregovanou električkovou traťou a metrom?
polozapustene riešenie má určite väčšiu buducnost s prípadnym prechodom na metro, ale estakada je draha a navyše má svoje výrazné proti.
Inak, to akože poslanci rozhoduju o veciach, na ktoré nemajú ani odbornú sposobilost a súhlas 150 000 obyvatelov Petržalky ?Myslím, že toto je tak vážna vec, že by sa mali k tomu vyjadrit odbornici a navyše by mali brat do uvahy aj pripomienky obyvatelov mestskej časti, pretože vec takéhoto charakteru sa vymiká volebnému mandantu, mali by do toho určite okrem odborníkov prehovorit aj ludia ? Fajn, takže to potom možu mudrovat fakt do všetkého na čele so Supermanom futbalistom Bajanom
ten hlukovy argument im treba chrstnut do tvare (a cim viac ludi im to spravi, hadam sa uvedomia), tiez si myslim ze polozapustene riesenie je najidealnejsie...
najsmutnejšie je na tom to, že ak im prejde táto varianta, tak je po všetkom. Ak by vyšla pozemná alebo polozapustena varianta, tak by tu bola ešte nadej, že niekedy v buducnosti by tadial mohlo fičat metro, ale ak sa raz postaví estakada tak to je definitíva navždy konec smrt hrôza ?, pretože estakada bude navrhnuta pre eliny, čiže na zátaž pre metro nebude vhodná. A inak, ak hovoríš o Černom moste alebo Rajskej záhrade - nebud naivný, také stanice a navyše krytý tubus by tu určite nebol.... ? ? ? ? ?
A ak niekto čital ten článok, tak musí uznat, že poslanci su trocha mimo a mali by sa dat liecit ? Hovoria, že estakadu preto, aby neboli pretažovane cestne prechody a cesta... ? ? ? Ale ved všetky varianty sú mimourovnové, to znamená, že nešla by trat nad cestou ale cesta nad tratou a žiadne že cez cestu!. Apropo asi sme fakt tak bohatí, že ked už máme na 80% uzemí vyhlbený koridor ideme zrazu do výšín stavat estakadu, nebolo by jednoduchšie postavit zopár cestných premostení ako niekolko kilometrovú estakadu ???A už nehovoriac o hluku, ktorý by bol pri polozapustenej variante určite nižší...
Tá vysoká podlaha vyzerá ešte relatívne rozumne. Ak som dobre vyškúlil, na tých výkresoch je naznačený prechod šikmou rovinou, to by bolo optimálne riešenie. Mňa skôr desia tie pozdĺžne sedačky. Chápem, že inak by museli byť na podeste, ale toto sa mi do električky nezdá vhodné ani trochu...
Re #41200 Papyr: Úhony koho/čoho? Trate, cestujúcich, okoloidúcich či samotnej električky? ?
Re #41209 Jonny: O petržalskom mestskom zastupiteľstve som stratil aj posledné ilúzie. Najprv z mne neznámych príčin broja proti drátolezom, a teraz si idú vydupať najdrahší a najdebilnejší variant. Asi sa bol niekto pozrieť v Prahe na Rajskú zahradu a Černý most a povedal si, že sa nemôžeme nechať zahanbiť, veď aj u nás je čím plýtvať... ?
Dnes som sa po dlhom čase odviezol 7303. Veľmi výdatne som sa nasmial. Zadanie jazdy, nič, kravál regulácie, šklb, trhaný rozjazd, šklb, šklb, regulácia vypla, električka sa čoraz rýchlejšie gúľa dole briežkom, kolesá neodsávajú hluk, ale veselo rachotia, šklb, opäť kravál regulácie, šklb, trhané brzdenie, šklb, šklb, zástavka. Klobúk dole, vodič s tým bol schopný zastaviť takmer vždy presne pri označníku. Pri Technickej naňho oproti idúca jednotka začala blikať SOS. ? Ako to mohlo dostať preukaz spôsobilosti? Čo to bolo zahrnuté v Mečiarových amnestiách?
Hanibal: ako dobre, ze aj Ty netrpis rozou. Cim intenzivnejsie som sa snazil spomenut si, tym viac sa to nedarilo. A to dejepis nepatril do portfolia mojich nenavidenych predmetov, skor naopak. Asi by som sa mal ist hambit do kuta. Ze by profesionalna deformacia vodica, osprostievanie..? Alebo vplyv celkovej inteligencie kolektivu? Pekne to zacina
Aj o 8.15 nesli? Nesli totiz ani od 6.30 asi do 7.15 vsade zalahy ludi na zastavkach /vraj nejaka kolizia s autom zasa/ clovek pride do prace nasr... ale zaujimave ze vacsinou len z K.Vsi, je to peklo dennodenne si hovorit pred hodinovou cestou - pojdu dnes nepojdu ? Budem zrovna v tej vzacnej chvili ked elektricky chodia na tom pravom mieste ? A takouto kvalitnou dopravou chcu vyzbrojit aj Petrzalku len nastastie na estakade ? Nech si tiez uziju?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Aichi
(ak to tu uz bolo, tak sorry)
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1935044
Testovacia jazda autobusov Inteligentného multimodálneho dopravného systému (IMTS) firmy Toyota Motors v areáli EXPO 2005 Aichi v meste Nagakute 16.februára 2005. Nová generácia IMTS umožňuje prevádzku automatických autobusov bez obsluhy vo formáciach viacerých jednotiek jednotnou rýchlosťou na vyhradených koridoroch, ako aj ich prevádzku s obsluhou na normálnych cestách.
+ 2 fotky