Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jonny #40806:
Ale ved Skodovka nie je jediny vyrobca duobusov 🙂 V Rime udajne podla 1 polskeho webu jazdi aj klbove duobusove Trollino 18.

Re #40808 Unsp: Bohuzial 😞
Čo je to za typ autobusu? /6.2.2005 23:50 z Hl.st. - nočná linka č.508/
Reakcia na: Beus #40810:
nestaci si to zelat, treba to aj zaplatit 😃
Reakcia na: Jonny #40806:
Jo a 24Tr nie je duobus, ale trolejbus s pomocnym dieselovym pohonom (ak si ho tam zakaznik praje, druha alternativa je bateriovy pomocny pohon), a takisto do Trollina nie je problem zabudovat pomocny dieselovy pohon, staci si to zelat 🙂
Reakcia na: Unsp #40808:
a na tie bude tender
Reakcia na: Beus #40807:
7 kratkych duobusov tam bude
Reakcia na: Jonny #40805:
Co bude jazdit na Dlhace, nevie momentalne asi nikto 🙂
V Sanosoch jednak vrzgal klb, a to takym zaujimavym sposobom, ze to znelo celkom zabavne, skoro ako keby to hralo, ale najma tam "vyhravala" tyristorova vyzbroj pri rozjazde - mali totiz myslim tu istu vyzbroj, co stare 9Tr, a tie, ak si pamatas, pekne spievali - frekvencny menic tam totiz takym zaujimavym sposobom skakal hore-dole po frekvenciach, ze to znelo akoby tie vozy "hrali" 🙂 Na ine "hranie" si u Sanosov nespominam, okrem toho ze mali velmi tiche motory s prijemne vyladenym zvukom 🙂
Prve 14Tr mali inac tiez este ten isty spievajuci frekvencny menic, a tusim v 6206 a 6207 by sa este mal vyskytovat (opravte ma ak sa mylim) 🙂
No v prípade tej trate na Dlhé Diely asi iná ako plzenská cesta nepovedie kedže nemám informácie, že Trollino sa robí ako Duo ❓
Reakcia na: Beus #40804:
Inak, na Dlhé Diely budu jazdit klbove alebo krátke?, lebo napr. ta 32-ka bus býva strašne plná ked ide na Kramáre, ale asi aj na Dlhé Diely..

Chcel som sa zeptat, či nevieš, čo to tak "hralo" v starých Sanosoch, ked boli v pohybe, myslím že dakde pri harmonike-pri kĺbe ?
Reakcia na: Jonny #40803:
Ano, 25Tr je klbova 24Tr.
A tou najlepsou cestou by som si nebol taky isty. Ikarusy mas pravdu ze v ziadnom pripade, navyse ak sa nemylim, tak neboli homologovane, lebo nevyhoveli nasim normam, nie som si isty ci kvoli izolacnemu stavu alebo niecomu podobnemu, a vyrobca skonstatoval neodstranitelnu konstrukcnu chybu.
Existuju vsak aj ine dostupne vozidla - Solaris Trollino 12/15/18 (na vyvoji 18-ky sa tusim este pracuje), ktorych karoserie vyraba polsky Neoplan, a vyzbroj do nich osadza DPO-Inekon. A osobne si myslim, ze Trollino je daleko lepsia cesta, nez 24/25Tr, a nielen co sa ceny tyka.
Reakcia na: Beus #40802:
Díky moc za objasnenie, ale ešte jedná vec ? 25Tr. je klbový 24Tr. ?
A ked už zanikla Škoda Ostrov aj tak asi ostáva pravdepodobne stále najlepšia cesta pre DPB cez plzenské troláky, nie ?Myslím tým cena/výkon, uberat sa cestou Ikarusov, ktoré tu boli testovane asi nemá cenu, že? A cenovo dostupné iné ani v tuzemsku nie su... ?
Reakcia na: Jonny #40799:
24Tr a 25Tr nikdy nemali byt takto oznacene, a nemaju moralne pravo toto oznacenie niest. Trolejbusy Skoda 1Tr - 23Tr totiz vsetky vznikli v Skodovke, a bol to kompletne vyrobok Skodovky, od vzniku zavodu v Ostrove nad Ohri vyhradne ostrovskej Skodovky (s vynimkou par unifikovanych autobuso-trolejbusov (T11, 17Tr), na ktorych ale Skodovka aspon spolupracovala). Ani Sanosy, co boli autobusy, do ktorych (ostrovska) Skodovka zabudovala elektricku vyzbroj, neniesli oznacenie zo skodovackeho radu.
Vozy 24Tr a 25Tr vznikli rovnako ako Sanosy - zabudovanim elektrickej vyzbroje (v Plzni, nie v Ostrove) do karoserie autobusu - konkretne Renault Agora, v nasich koncinach znameho pod krycim nazvom Karosa Citybus.
Pomenovat tento vyrobok 24Tr (25Tr) si mohla plzenska(!) Skodovka dovolit jedine vdaka zruseniu zavodu v Ostrove, a urobili tak preto, aby sa s tymto produktom dokazali uchytit na trhoch, na ktorych boli vozidla nesuce oznacenie Skoda *Tr uz davno zname svojou vysokou kvalitou a spolahlivostou. A prave tymito vlastnostami by som si u 24 a 25Tr nebol tak celkom isty.
K veku: Koncept 21Tr vznikol v pomerne nedavnej minulosti, na rozdiel od karoserie Renault Agora, ktora s kozmetickymi upravami vychadza zo zavodu Renault uz mozno aj vyse 15 rokov.
A 17Tr nie je prerobeny autobus, 17Tr/B831 je koncept, stavany rovnako pre trolejbus ako pre autobus, a nie je primarne ani jedno z nich.
V kazdom pripade, 21Tr a 22Tr maju niektore veci a vlastnosti dotiahnute priam k dokonalosti (napr. vysoko vyzdvihujem riesenie interieru, ale tiez vyzbroj), a je vecna skoda, ze sa tieto vozy prestali vyrabat. O 22Tr som presvedceny (moj osobny nazor) ze je to (po vacsine stranok) najdokonalejsi klbovy NP trolejbus snad v Europe, mozno aj dalej.
Reakcia na: Andy #40800:
No to je síce fajn, ale potom to asi nieje uplne jednoznačný King ? A 25 Tr ? Ten si nespomenul. Inak 17Tr je tiež prerobený z autobusu, že?A ked sa hovorí, že ide v našich končinách o najlepšie troláky, asi ani 25Tr. nebudu až tak zlé, na nie?
Reakcia na: Jonny #40799:
21Tr je staršia, to však má výhodu napr. v tom, že sú odladené niektoré chyby. A navyše 21Tr je čisto trolejbus, kdežto 24Tr je prerobený autobus na trolejbus. 24Tr má aj horší interiér. No v 21Tr sa zas ozývajú podivné zvuky, piskoty a podobne. A pri zastavovaní asi pri rýchlosti 2 km/h 21Tr nejako divne trasie. Takže každý má svoje výhody a nevýhody.
Reakcia na: Andy #40797:
prečo ??? Aký tam je rozdiel ??? Som myslel že čím vyššie číslo, tak je to novšie...
Podla čoho sa to potom označuje ?
Tak tomu ver 21Tr je KING
Reakcia na: Jonny #40796:
21Tr je asi zo vsetkych stredoeuropskych nizkopodlaznych trolejbusov najlepsia...
Reakcia na: Andy #40785:
To si ako myslel "aspon 25Tr" ??? 21Tr je lepši voz ako 24Tr alebo 25Tr ???
Reakcia na: nndro #40792:
Mne sa dizajnovo zvonku najviac paci 24Tr, akurat ze ma trochu stiesneny interier (este o chlp viac ako 21Tr a trochu vrzga) 🙂

Autobusy.. To nikto nikde netusi ci vobec niekedy budu.. 🙂 A elektricky sa kupia akurat po vystavbe trate do Petrzalky.. Zatial sa ich obnova riesi rekonstrukciami podobne ako pri 14Tr.
idem .. zatial sa tu majte...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.