Ahaaaa, bdelak, tak tomu uz rozumiem, dik To viem ze musia mackat, chudaci A z coho je skratka SIFA? Na tramvajach - T3 a K2 take nemaju, a novsie bud pedal alebo paka radica a da sa to mat cca 4s pustene (pocas ktorych ti znie akusticky signal), a ked nepocuvnes, tak emergency brake stare T2 to mali tak, ze HNED ako to pustis, stojis
no masinfireri musia kazdy n sekund stlacit take tlacitko akoze su bdeli... a ked ne tak akusticky signal a ked ne tak emergency break... ale ako pocuvam tak drzat nohu na pedali pocas celej jazdy je snad este horsie...
Re #40746 Beus: nie je to ten svetoznamy model?
no a prehladajte vsetky kastliky
Aha, uz rozumiem, potom OK Na 7947 mi to tusim dost pruzilo, takze ju asi ma, a na 7951 (tusim) to zas dost tlacila pruzina spinaca, takze to vedelo samo vyskocit Ostatne neviem, ale pruzinky urcite existuju, len su napr. v kastliku alebo inde, tak som to myslel s tym nespravnym miestom
Inak sranda ze odpovedam dakomu, koho vysoko pravdepodobne minimalne z videnia poznam (DO Krasnany?), a ani neviem o koho ide
Prepac,zle som sa vyjadril.Myslel som,ze 7949 je asi posledny voz,na ktorom ta pruzina este je.Ked som to pozeral naposledy,tak ju este mala.Na 7947 nie som si isty,lebo sa mi nepodarilo rozobrat radic,a na zvysnych troch supravach urcite pruziny urcite neboli.A pochybujem,ze by ich tam niekto daval.Na druhej strane moze to fungovat aj bez pruziny,pretoze paka je vytlacana este aj pruzinou spinaca,len to uz nieje spolahlive.Niekde to fungovat moze,inde nemusi.
Netreba chodiť po Prahe, stačí sa pozrieť do Žiliny. Ohlasovanie zastávok, nasledujúcich zastávok ako aj akustické oznámenie pre cestujúcich, aby si pripravili na kontrolu cestovné lístky, je vo vozidlách MHD samozrejmosťou už niekoľko rokov. Nevidiaci cestujúci si na zastávke malým ovládačom aktivujú na prichádzajúcom trolejbuse vonkajší hlásič, ktorý im oznámi číslo linky a smer. Jednoduché však? ?
dpb je banda chudakov, soferi su retardi, revizori tupi jak motyka ale doleziti jak keby mali minimalne phdr. titul, vozidla v katastrofalnom stave a ceny jak taxik, koniec hlasenia ?
V Ostrave a v Prahe už dáku dobu majú podaktoré električky vonkajšie akustické hlásenie zastávky a čísla linky pre nevidiacich, bude takýto systém v blízkej dobe aj v BA ked sa už kašle na imobilných, bude sa kašlať aj na nevidiacich ???
Inak, prečo sa tento systém neimplantoval pri renovácii vnútorného akustického hlásenia ??? Je dačo také v pláne alebo to najbližšie roky určite nebude ?
Wow, ani som nevedel ze aj take radice existuju...take by som teda bral vsetkymi 10-timi Inak ma to uz davnejsie napadlo, ze do Lekovackych radicov by sa dala tiez spokojne zabudovat mrtvolka. Ale tipujem ze u nas take radice (s integrovanou mrtvolou, zvoncom a svetelnou hukackou) tak skoro nebudu, lebo sa to tak nikdy nerobilo... ?
Re #40725 aNTI: Hm, bohuzial nie som tak znaly, neviem co je SIFA, objasni please
Re #40727 fobust: Jasne ze neexistuje, ved to vsetci vedia ?
Re #40728 fobust: Ono sa to da obist patricnou upravou radica (nielen vybratim vratnej pruziny, ako vravi K2YU, ale aj inymi sposobmi (mozem osobne objasnit)), a ked Ti po pusteni paky nezacal zvonit zvoncek znamenia vodicovi za chrbtom, znamena to ze sa paka radica nevratila do nestlacenej polohy, cize nejako to bolo upravene
Re #40731 K2YU: Nielen preto, su aj ine moznosti A navyse, tie pruziny nechybaju, len su obcas na nespravnom mieste, nestratila sa zatial ani jedna A konkretne 7949 tam tu pruzinu ma na mieste, aspon naposledy co som v tom voze bol, ju mal
každá minca má dve strany, patrím k ludom, ktorí na MHD v BA nadávajú, ale, ten článok, nehovorím, že všetko tak nie je, ale zas až tak zlé to podla mna neni, treba dojst a kuknut sa, tento rok možno bude oslava 110 rokov električiek v Bratislave tak sa dojdi kuknut, dobrá príležitost pre fandu ? ? ?
Bratislavčania by sa mohli voziť metrom už v roku 2000
Praha/Nitra 21. mája (spravodajca TASR Bohdan Kopčák) - Obyvatelia hlavného mesta Slovenskej republiky a návštevníci Bratislavy by mohli služby prvej trasy bratislavského metra z Petržalky na Hlavnú stanicu využiť už v roku 2000. Vyplýva to z rozhovoru riaditeľa slovenskej pobočky ČKD Praha Holding - ČKD Slovakia s.r.o. - Jána Vereského pre TASR.
V súvislosti s plánmi pražskej ČKD predložiť svoju ponuku na výstavbu metra Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy a zúčastniť sa na výberovom konaní na túto obrovskú dopravnú stavbu J.Vereský predpokladá, že rozhodnutie o výstavbe by mohlo padnúť do dvoch-troch rokov a na dva až tri roky odhaduje aj stavbu prvej trasy. Vážny záujem ČKD o stavbu metra v Bratislave dnes TASR telefonicky potvrdila aj Jana Pichlová, teritoriálna expertka ČKD. Výstavba celého metra by v Bratislave trvala určite viac ako päť rokov a stála by viac než 10 miliárd slovenských korún. Pretože plány na výstavbu bratislavského metra sa objavili už pred siedmimi rokmi a v roku 1995 boli prípravy na jeho výstavbu prerušené, idea metra je stále v štádiu oživovania a ČKD ešte nemá dokončenú projektovú dokumentáciu. Preto nie je možné ani upresniť, aká časť metra by bola pod úrovňou terénu a aká časť by bola vedená nad zemou. Riaditeľ ČKD Slovaklia je však už dnes presvedčený, že technológia budúceho bratislavského metra z dielne holdingu ČKD by bola až o 30 percent lacnejšia a o 20 percent kvalitnejšia ako konkurenčné projekty nemenovaných francúzskych firiem, ktoré majú o stavbu metra v Bratislave záujem tiež. Na výstavbe metra by sa v hlavnom meste SR podieľali aj miestne firmy, napríklad Doprastav, zdôraznil pre TASR J.Vereský
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
A BTW, ano, JE to ten svetoznamy model