1) Skutočne neviem ako výmena ZBERAČA a úprava obvodov s tým súvisiacich zabráni spriahavaniu vozidiel.
2) To zase tvrdíš Ty a ja neverím. Ale aj keby si hneď mal pravdu, tak budeme v prípade potreby spájať výhradne A voz z jednej súpravy s B vozom inej súpravy.
3) Nie, to tvrdíš Ty.
4) V čom konkrétne melú z posledného?
5) Kým skončia modernizácie T3 na T3RP, tak tu už ani Ty, ani ja nebudeme:-P.
e #40675 Vševedko
1.Prečítaj si ešte raz bod jeden
2.Rozdiel je vtom že B voz nemôžeš zameniť za A voz
3.To tvrdíš Ty
4.Ziavne nevieš o čom hovoríš ,pri oprave v UDJD na TV1 melú z predposledného
5.Počkáme a po všetkých modernizáciách T3 na T3P uvydíme
Fobust: isteze jazdi! Sice 3x do tyzdna zdechne ale domovskym vykonom je fculeky ZV Ruzinov + 2/posledna, kurz neviem. A ak nenieje na Posni, tak ju dostanem ja ako trest za zlerobenie priamemu nadriadenemu
Tu nejde o to, kam bude jazdit SAD Presov. (Uz dnes jazdi Prahu, Brusel, Londyn, Rim, Uzhorod, Dusseldorf atd.) Tu ide o to, ze ten debil sa snazi zahranicnym dopravcom zamedzit obsluhovanie SR!
Vsevedko: ja sa nebojim o TV-E, len MAM STRACH aby to nepokracovalo sucasnym tempom a myslenim a aby tu nebol dalsi "uceleny" rad vozidiel, tentoraz T3P, menovite 7783, 7785, 7787, 7799, 7781 co sa suprav tyka, potom jedinecnie zvolenskie solo 7715 s este jedinecnejsiou VAR CB3 7703 a dost! Potomky i dve Dubnice sa tu vyskytnuvsie tu budu ako ucelenia typa, ved co na tom, ze kazda inak vyyera a ze ma inie motory. Na Slovensku po slovensky, nech pocuju, ze terazky tunaky Balkan zacina! Unifikacija bolsaja
Vsevedko: T6A5/3.seria: z rovnakeho dovodu nema TV14 ako dnes odmietaju TV-P a TV-E. TV14 nechceli preto, aby ju vzapäti mohli o rok neskor objednat do 6tich ks K2S a jednej supravy T3S (ktora odvtedy najazdila necelych 130tis km). To uz je len ucelena rada vozidiel. A tam tiez: co voz (niekedy aj dva) to prototyp.
Vsevedko: keby v Kaceriakove bol uceleny rad (dva, tri rady) vozidiel/vyzbroji, tak sa tymto vobec nezatazujem, zatial vsak stale plati to, co som Ti vcera napisal sms a to je to, ze velmi lutujem, ze tam nebude Europulse. Stale mi akosi unika podstata tejto REKO PRESTAVBY A NEMODERNIZACIE VOZIDIEL na dnes uz trocha archaicku vyzbroj plnu stykacov, ked existuju novsie, udrzbovo menej narocne, bezkontaktne, v kontajnerovom usporiadani a s rekuperaciou, navyse jedna z nich je asynchronna.
Vsevedko: nesnazim sa nic prekrucat, toboz nie Tvoje slova. Ta prirucka mala hlavicku CKD-DS Praha-Zlicin, klasicka hrebenova väzba. Sam dobre vies, ze za jednotny vozovy park sme minimalne dvaja a taktiez sam velmi dobre vies, ako to v DPB vyzera a ze Krasnany nie su ani Hloubetin, ani Motol, aj ked si to isti ludia myslia a tak sa aj tvaria a prave im tam vznika onen Salingrad, aj ked (si) to nikdy nepripustia a pri kazdej moznej prilezitosti sa budu vysmievat z rovnakych uchylov, ako su oni sami!
Ja som sa dopocul ze sa uvazovalo o tom, ze 3. seria T6A5 pre Bratislavu sa vyhotovy v obojsmernom prevedeni, ako T6C5. Neviem ci to tak naozaj bolo alebo je to vymysel. Vies nieco?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko
1) Skutočne neviem ako výmena ZBERAČA a úprava obvodov s tým súvisiacich zabráni spriahavaniu vozidiel.
2) To zase tvrdíš Ty a ja neverím. Ale aj keby si hneď mal pravdu, tak budeme v prípade potreby spájať výhradne A voz z jednej súpravy s B vozom inej súpravy.
3) Nie, to tvrdíš Ty.
4) V čom konkrétne melú z posledného?
5) Kým skončia modernizácie T3 na T3RP, tak tu už ani Ty, ani ja nebudeme:-P.