Tu nejde o to, kam bude jazdit SAD Presov. (Uz dnes jazdi Prahu, Brusel, Londyn, Rim, Uzhorod, Dusseldorf atd.) Tu ide o to, ze ten debil sa snazi zahranicnym dopravcom zamedzit obsluhovanie SR!
Vsevedko: ja sa nebojim o TV-E, len MAM STRACH aby to nepokracovalo sucasnym tempom a myslenim a aby tu nebol dalsi "uceleny" rad vozidiel, tentoraz T3P, menovite 7783, 7785, 7787, 7799, 7781 co sa suprav tyka, potom jedinecnie zvolenskie solo 7715 s este jedinecnejsiou VAR CB3 7703 a dost! Potomky i dve Dubnice sa tu vyskytnuvsie tu budu ako ucelenia typa, ved co na tom, ze kazda inak vyyera a ze ma inie motory. Na Slovensku po slovensky, nech pocuju, ze terazky tunaky Balkan zacina! Unifikacija bolsaja
Vsevedko: T6A5/3.seria: z rovnakeho dovodu nema TV14 ako dnes odmietaju TV-P a TV-E. TV14 nechceli preto, aby ju vzapäti mohli o rok neskor objednat do 6tich ks K2S a jednej supravy T3S (ktora odvtedy najazdila necelych 130tis km). To uz je len ucelena rada vozidiel. A tam tiez: co voz (niekedy aj dva) to prototyp.
Vsevedko: keby v Kaceriakove bol uceleny rad (dva, tri rady) vozidiel/vyzbroji, tak sa tymto vobec nezatazujem, zatial vsak stale plati to, co som Ti vcera napisal sms a to je to, ze velmi lutujem, ze tam nebude Europulse. Stale mi akosi unika podstata tejto REKO PRESTAVBY A NEMODERNIZACIE VOZIDIEL na dnes uz trocha archaicku vyzbroj plnu stykacov, ked existuju novsie, udrzbovo menej narocne, bezkontaktne, v kontajnerovom usporiadani a s rekuperaciou, navyse jedna z nich je asynchronna.
Vsevedko: nesnazim sa nic prekrucat, toboz nie Tvoje slova. Ta prirucka mala hlavicku CKD-DS Praha-Zlicin, klasicka hrebenova väzba. Sam dobre vies, ze za jednotny vozovy park sme minimalne dvaja a taktiez sam velmi dobre vies, ako to v DPB vyzera a ze Krasnany nie su ani Hloubetin, ani Motol, aj ked si to isti ludia myslia a tak sa aj tvaria a prave im tam vznika onen Salingrad, aj ked (si) to nikdy nepripustia a pri kazdej moznej prilezitosti sa budu vysmievat z rovnakych uchylov, ako su oni sami!
Ja som sa dopocul ze sa uvazovalo o tom, ze 3. seria T6A5 pre Bratislavu sa vyhotovy v obojsmernom prevedeni, ako T6C5. Neviem ci to tak naozaj bolo alebo je to vymysel. Vies nieco?
A neprevracaj význam mojich slov. Ja som nikdy a nikde netvrdil, že TV3 je bomba. Ja tvrdím, že je dobre mať jeden ucelený rad vozidiel aj s rovnakou výzbrojou a nie robiť z BA slovenský Šalingrad, ako by ing. Srnka určite veľmi rád...
Asi preto, že sa jedná o KOMPLEXNÚ rekonštrukciu. A neviem nič o snahách prezbrojiť T6 na Progress, nakoniec o tom, či má význam prechádzať z TV3 na Progress pred jej fyzickým dožitím, sa pobav s Jenkim.
Vidim, ze sem chodia odbornici, preto sa nieco asknem. Vzdy ma zaujimalo, kde v autobuse (napr. v Karose B732) je NAJBEZPECNEJSIE miesto na sedenie.
Vpredu to asi nebude v pripade celneho narazu, vzadu je sice tazky motor a nespevneny ram, co v pripade prevratenia na strechu.. ale to je malo pravdepodobne.. Celkovo sa mi zda, ze sediet na prvej pravej sedacke vzadu hned za "samotkami" na strane za soferom je najbezpecnejsie - z toho hladiska, ze v pripade narazu nestoja cloveku "v letku" ziadne tvrde prekazky (tato sedacka je unikatna tym, ze nie je pred nou dalsia) pred nim a teda stiha trenim kdesi ubrzdit trochu nez doleti dopredu. Takisto sedenie vzadu proti smeru jazdy sa mi zda bezpecne, avsak nasledne trhnutie hlavou pri naraze neviem ci nemoze poskodit miechu. Tiez som pocul, zevraj niekoho zabilo tak, ze sedel nad kolesom a praskla pneumatika, ktora rozrazila kryt nad nou a zabila ho.
Co teda myslite vy, ktora sedacka v buse je najbezpecnejsia?
Hmm, a tie schémy a dielenská príručka boli z ČKD alebo od ing. Srnku? Lebo z ex-ČKĎákov nikto o žiadnej TV13 nevie:-P.
Iné spínacie prvky majú aj rôzne generácie TV3 (klasické vs. RCT tyristory), regulátory má ing. Srnka vo všetkých T6 aj tak už digitálne.
Doteraz som Ťa pokladal za jednoho z tých vzdelanejších:-(.
1) Ešte si nevidel spojené dva vozy s rôznymi zberačmi?
2) Aký je rozdiel medzi A a B vozom, ak nepočítam stierače, klimatizácie a iné veci neovplyvňujúce spriahavateľnosť.
3) Zatiaľ čo TR37 je úplne moderná, takže si ju aj naďalej ponecháme, čo?
4) Zatiaľ se dá bez problémov udržiavať aj TV1 - máloktorá súčiastka v takej výzbroji je totiž custom-fitted ,že by nebola zámenná a nahraditeľná inou.
5) Modernizovať sa budú ale o výmene výzbroje pochybujem.
Okrem iného - DPB mal možnosť dostať poslednú sériu T6A5 s výzbrojou TV14 - prečo to tak neurobil?
To Amos: Nejsem! ? Jestli jsem tě něják pohoršil, omlouvám se. To Vševedko: To jsem po přečtení tamního fora taky zjistil, podstatu věcy to však nemění ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko
1) Ešte si nevidel spojené dva vozy s rôznymi zberačmi?
2) Aký je rozdiel medzi A a B vozom, ak nepočítam stierače, klimatizácie a iné veci neovplyvňujúce spriahavateľnosť.
3) Zatiaľ čo TR37 je úplne moderná, takže si ju aj naďalej ponecháme, čo?
4) Zatiaľ se dá bez problémov udržiavať aj TV1 - máloktorá súčiastka v takej výzbroji je totiž custom-fitted ,že by nebola zámenná a nahraditeľná inou.
5) Modernizovať sa budú ale o výmene výzbroje pochybujem.
Okrem iného - DPB mal možnosť dostať poslednú sériu T6A5 s výzbrojou TV14 - prečo to tak neurobil?