Color: Fotky tej eliny na Trnku asi nebudú. Ja som mal v tom čase skúšku a ostatní sa tam nemohli dostaviť...
Color: Vylepovať nejaké propagačné srandy do električiek, to asi nie je najlepší nápad, pretože výhradný prenajímateľ reklamných plôch vo vozidlách je Recar. My sa nechceme dostať do problémov. Pokiaľ niečo vylepíme, tak jedine tam, kde je to úplne legálne.
Color: 7070 poslali do Šumperka preto, lebo to bol voz s najstaršou generálnou opravou.
Color: Sedlo je čas medzi rannou a popoludňajšou prepravnou špičkou.
Cookies: Momentálne je situácia taká, že primátor nechce znižovanie počtu vozokm. O všetkom sa rozhode 18.1. v mestskom zastupiteľstve.
DP: Neviem ako pozorne sleduješ politickú scénu na Slovensku. Vzhľadom na to, že v ČR nechytíte STV ani Markízu (zato my máme všetky české stanice), zrejme nevieš presne čo sa tu deje. Do roku 1998 tu vládol LenOn, rozkradla sa väčšina majetku, Bratislava za trest, že nevolila HZDS, dostávala z rozpočtu len toľko peňazí, aby vôbec prežila. DP (ale aj celý štát) sa strašne zadĺžil. Teraz je tu iná vláda, ktorá sa predovšetkým snaží upratať ten (slušne povedané) neporiadok po tej predchádzajúcej a peňazí preto nie je nazvyš. (Týmto však našu "drahú" vládu nechcem nijako obhajovať.) Ja sa stavím, že keby sa Mečiar narodil v ČR a nie tu, tak by ste takéto problémy mali vy, pretože naše národy sú čo sa týka výberu politikov zhruba rovnako hlúpe...
Color: Vylepovať nejaké propagačné srandy do električiek, to asi nie je najlepší nápad, pretože výhradný prenajímateľ reklamných plôch vo vozidlách je Recar. My sa nechceme dostať do problémov. Pokiaľ niečo vylepíme, tak jedine tam, kde je to úplne legálne.
Color: 7070 poslali do Šumperka preto, lebo to bol voz s najstaršou generálnou opravou.
Color: Sedlo je čas medzi rannou a popoludňajšou prepravnou špičkou.
Cookies: Momentálne je situácia taká, že primátor nechce znižovanie počtu vozokm. O všetkom sa rozhode 18.1. v mestskom zastupiteľstve.
DP: Neviem ako pozorne sleduješ politickú scénu na Slovensku. Vzhľadom na to, že v ČR nechytíte STV ani Markízu (zato my máme všetky české stanice), zrejme nevieš presne čo sa tu deje. Do roku 1998 tu vládol LenOn, rozkradla sa väčšina majetku, Bratislava za trest, že nevolila HZDS, dostávala z rozpočtu len toľko peňazí, aby vôbec prežila. DP (ale aj celý štát) sa strašne zadĺžil. Teraz je tu iná vláda, ktorá sa predovšetkým snaží upratať ten (slušne povedané) neporiadok po tej predchádzajúcej a peňazí preto nie je nazvyš. (Týmto však našu "drahú" vládu nechcem nijako obhajovať.) Ja sa stavím, že keby sa Mečiar narodil v ČR a nie tu, tak by ste takéto problémy mali vy, pretože naše národy sú čo sa týka výberu politikov zhruba rovnako hlúpe...
Spectre
Celé je to záležitosťou politiky, a keď u nás neplatí nariadenie, ktoré prikazuje kupovať len nízkopodlažné, tak nech sa niekto nečuduje, že je to tak, ako to je.
DP> Mne sa výrobky zo Škodovky páčia veľmi moc, a keby sme tu mali všetky trolejbusy 21Tr a autobusy 21Ab, prípadne aj kĺbové verzie, bol by som najšťastnejší človek na svete. Ohľadom Karosy je to asi tak, že to je autobusy, o ktorý sa treba starať ako o malé decko. Stačí si porovnať naše Ikarusy 280 a Karosy, ktoré sú približne rovnako staré (Ikarusy ešte staršie), a aj zaujatý človek musí uznať, že Ikarusu prakticky nič nie je a Karosa sa rozpadáva. Uvedom si, že v Karose neboli schopní niekedy od roku 1985 vyvynúť niečo nového! Nestačí totižto nalepiť nové čelá a vymeniť sedadlá v interiéri, keď konštrukcia autobusu je na hovno. Bohužiaľ, taká je pravda.
Mirek> Ja viem, že v európe sú trochu iné kritéria, ale keď si vezmeš vozový park autobusov, tak to u nás nie je také zlé, ako by sa zdalo, pretože jediné vyslovene šmejdové a zároveň nebezpečné autobusy sú Karosy. Údržba je na tom ani nie finančne zle, ale keď máme pracovníkov, ktorý predávajú náhradné diely v krčme, bohužiaľ....
**********
A teraz zopár lokálnych problémov:
KLF> Astry nečakaj tak skoro, je to výhľad tak do 4-5 rokov.
tr3mp> Presne tak, práve preto nechápem, ako sa môže to isté v trochu upravenej verzii stále vyrábať (a taktiež nechápem ľudí, ktorí to kúpia).
TeBeCe> Pneumatický pohon dverí je aj v 21Tr - je to asi rýchlejšie. Elektrika má aj tú nevýhodu, že keď v električke jedno krídlo dverí "neúmyselne" zablokuješ, dvere sa ti zašprajcujú a v tých horších prípadoch to treba odviesť do vozovne, lebo stane sa aj to, že tam hore niečo "cvakne", a jedno krídlo je zatvorené, zatiaľ čo druhé je iba na pol ceste -> bežné poruchy električiek K2.