Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Color: Fotky tej eliny na Trnku asi nebudú. Ja som mal v tom čase skúšku a ostatní sa tam nemohli dostaviť... 😞

Color: Vylepovať nejaké propagačné srandy do električiek, to asi nie je najlepší nápad, pretože výhradný prenajímateľ reklamných plôch vo vozidlách je Recar. My sa nechceme dostať do problémov. Pokiaľ niečo vylepíme, tak jedine tam, kde je to úplne legálne.

Color: 7070 poslali do Šumperka preto, lebo to bol voz s najstaršou generálnou opravou.

Color: Sedlo je čas medzi rannou a popoludňajšou prepravnou špičkou.

Cookies: Momentálne je situácia taká, že primátor nechce znižovanie počtu vozokm. O všetkom sa rozhode 18.1. v mestskom zastupiteľstve.

DP: Neviem ako pozorne sleduješ politickú scénu na Slovensku. Vzhľadom na to, že v ČR nechytíte STV ani Markízu (zato my máme všetky české stanice), zrejme nevieš presne čo sa tu deje. Do roku 1998 tu vládol LenOn, rozkradla sa väčšina majetku, Bratislava za trest, že nevolila HZDS, dostávala z rozpočtu len toľko peňazí, aby vôbec prežila. DP (ale aj celý štát) sa strašne zadĺžil. Teraz je tu iná vláda, ktorá sa predovšetkým snaží upratať ten (slušne povedané) neporiadok po tej predchádzajúcej a peňazí preto nie je nazvyš. (Týmto však našu "drahú" vládu nechcem nijako obhajovať.) Ja sa stavím, že keby sa Mečiar narodil v ČR a nie tu, tak by ste takéto problémy mali vy, pretože naše národy sú čo sa týka výberu politikov zhruba rovnako hlúpe...
COLOR: Nesúhlasím s tebou. Ja som za rozpad ČSFR, lebo síce to tak nevizerá ale Bratislava ako hlavné mesto samostatného štátu a nie provinčné mesto tzv. "PRAGOCENTRALIZNU" na svojej urovni získala.
DP: To v akom stave je mhd v hlavnom meste SR je určite čiastočne aj vina politikov a zákonov, ktoré určujú ako sa majú rozdelovať dane z príjmov obyvateľstva a firiem. Toto rozdelovanie je dosť nespravodlivé. Ale žial boja sa to zmeniť, lebo Bratislava produkuje 40% HDP Slovenskej republiky čo znamená, že keby jej to ostalo na rozvoj nerozprávali by ste sa tu ako sa rozpadávajú české karosy ale skôr o tom prečo už neotvorili 4 linku metra, ktorá je síce zbytočná, ale my na to máme. Čo to znamená? To znamená, že to čo sa tu vyprodukuje zhltne ostatok Slovenka a nám tu na rozvoj mesta nič neostane, lebo máme také blbé zákony.
Hej, ty Klatik jeden! Co si povedal je totalna blbost, lebo keby ludia chodili autami, tak je doprava v meste uplne prepchata a je tu najmenej 3x tolko vyfukovych plynov! Ked chces hovorit blbosti, chod pred parlament!
DP: Ako keby sme nevedeli, ze v nasej politike su sami magori. Ale mozno keby sa CSFR nerozpadla by nam bolo lepsie... na to su ine debaty.
MHD je totalny smejd, tie autobusy vyrabaju viac vyfukovych plynov ako Boeing 747. Bolo by treba MHD totalne zrusit, aby sa odlahcila dopravna situacia v centre. Fuj, Fuj, Fuj, nech nezije MHD. Zdravim Misa K. mladsieho.
DP: Presne tak... napriklad aj 91 ci 191-ka... Tie vlastne ani cez mesto (ako take) nechodia...;-))) Tie chodia po vypadovke z Bratislavy okolo nakupneho centra o okolitych "dedin". Ale patria k MHD!
DP: no ved ja hovorim o mhd, napr. linka c.21 beha cast cesty mimo mesta a cast dokonca po dialnici (vid vzdialenost medzi zastavkami 11 minut). toto asi v cechach velmi nie je.

martiner: mozno ze je to tym, ze klbove karosy su asi mladsie (a mozno nie)
spectre: stale vravis o tom, ake su karosy nebezpecne atd.. Dufam ze myslis len kratke, klbove karosy sa mi totiz zdaju byt OK.
SPECTRE:
Mily zlaty, jaky strany jste si do politiky vybrali tak to je vase vec...
Vis, politici jsou tu pro obcany a ne naopak jako je to u vas....
ICIE, TR3MP:Ale ja jsem myslel, mestkou dopravu...
Spectre, Color:
Skoda tych Astier podla mna. V cesku uz nejaky cas behaju a o 5 rokov neviem ci budu este zrovna moderne. Ale s tym my nic nespravime. Je mi jasne, ze to je vec penazi a financovania (statneho).
All:
Inak neviete mi povedat aku pauzu (kolko minut) maju elektrickari na konecnej ???
VDAKA!
Ta galerie na hostovi, nevipovídá o ničem, jak je náš park různorodý. Vždyť u nás jezdí pouze Karosy,
Neoplany a Renaulty a to není tak různorodé.
Jozo: Ďakujem za informáciu.
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 #6230 a Tr15 #6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?
ikarus 412, hm tesim sa. v ktorom depe su, neviete niekto? a taky i 417 neplanuje dp kupit?
Mirek Ostrava> neviem ci som to pochopil dobre, ale ty sa na nas slovakov asi chces naviest aki ste vy Cesi dobri. Inak je to pravda, ale nemusis to tak pisat, ako keby sme boli ukrajinci (teraz som to zase posunul o jednu krajinu dalej :-))
All> neberte si to porovnanie Karos a K2 tak k srdcu. Ja sa busmi vozim velmi obcas, aj to uz vacsinou Ikarusmi 412.
KLF> Nehcel by DPB radsej kupit vela elektriciek (busov, tramov) naraz, potom pauza popripde 1-2 kusy a potom zasa naval? Osobne nemam rad pestry vozovy park (napr. Galeria/Praha)
All> si zoberte ze my mame v Blawe takych vodicov, co vyjdu bud nacas (!) alebo o 6-7 minut neskor z vozovne aby jazdili maximalnu rychlost+5km/h navyse, zastavia na zastavkach tak, ze slapnu na brzdy az k zemi, dvere otvoria, drzia ich otvorene 20 sekund potom ich zavru (samozrejme, ludia este len vystupuju)a takto to ide dalej - aby mal vodic na konecnej dlhu pauzu, pofajcil, pojedol, popil, pospal, isiel na zachod... no a este za to beru plat. To je moj nazor na chodenie 37 do a zo Zahorskej Bystrice...
All> Tie diery v podlahe berte s rezervou, ale prehrdzavene derave steny a strechy, to uz nie... Som raz isiel 102 (teraz 37), prsalo, sedel som vzadu pri stene a kvapkalo na mna...
TeBeCe> ja som to s 7070 myslel ako ze ju vyradili na K2S - ale nerozoberajme to uz
All> skoro by som zabudol - vsetko najlepsie v novom roku (uz sa opakujem)
Tak pozor, páni z ČR!

Celé je to záležitosťou politiky, a keď u nás neplatí nariadenie, ktoré prikazuje kupovať len nízkopodlažné, tak nech sa niekto nečuduje, že je to tak, ako to je.

DP> Mne sa výrobky zo Škodovky páčia veľmi moc, a keby sme tu mali všetky trolejbusy 21Tr a autobusy 21Ab, prípadne aj kĺbové verzie, bol by som najšťastnejší človek na svete. Ohľadom Karosy je to asi tak, že to je autobusy, o ktorý sa treba starať ako o malé decko. Stačí si porovnať naše Ikarusy 280 a Karosy, ktoré sú približne rovnako staré (Ikarusy ešte staršie), a aj zaujatý človek musí uznať, že Ikarusu prakticky nič nie je a Karosa sa rozpadáva. Uvedom si, že v Karose neboli schopní niekedy od roku 1985 vyvynúť niečo nového! Nestačí totižto nalepiť nové čelá a vymeniť sedadlá v interiéri, keď konštrukcia autobusu je na hovno. Bohužiaľ, taká je pravda.

Mirek> Ja viem, že v európe sú trochu iné kritéria, ale keď si vezmeš vozový park autobusov, tak to u nás nie je také zlé, ako by sa zdalo, pretože jediné vyslovene šmejdové a zároveň nebezpečné autobusy sú Karosy. Údržba je na tom ani nie finančne zle, ale keď máme pracovníkov, ktorý predávajú náhradné diely v krčme, bohužiaľ....

**********
A teraz zopár lokálnych problémov:

KLF> Astry nečakaj tak skoro, je to výhľad tak do 4-5 rokov.

tr3mp> Presne tak, práve preto nechápem, ako sa môže to isté v trochu upravenej verzii stále vyrábať (a taktiež nechápem ľudí, ktorí to kúpia).

TeBeCe> Pneumatický pohon dverí je aj v 21Tr - je to asi rýchlejšie. Elektrika má aj tú nevýhodu, že keď v električke jedno krídlo dverí "neúmyselne" zablokuješ, dvere sa ti zašprajcujú a v tých horších prípadoch to treba odviesť do vozovne, lebo stane sa aj to, že tam hore niečo "cvakne", a jedno krídlo je zatvorené, zatiaľ čo druhé je iba na pol ceste -> bežné poruchy električiek K2.
dp: ba niektore (21) aj po dialnici :-)) no a zeby sa v meste (u nas je 60km max) jazdilo maximalkou ... asi nie
inak taka 59 nielenze ide co to da na racianskej ale aj popri starom rozhlase 🙂
Hehe... dobra debata...;-)))
DP: Nam chodia autobusy aj mimo mesta...;-)))
ALL:Ja furt nemohu pochopit, proc se tu hadate, kterej bus jede rychleji nez ten druhy, kdyz pritom ve meste je max. dovolena rychlost 50Km/hod., s vyjimkami 70km/hod.
TeBeCe:Kdyz se Ti nelibi ani Karosy a ani Skodovky(trolej), tak si tam nekupujte Mercedesy(autobus)a Siemens(trolejbus), a nebudes se tak rozcilovat, konec koncu je to jenom vizitka Dopravniho podniku jak se stara o svoje busy, a kdyz jsou tam diry v podlaze, tak ty po nekolika letech najdes i v tech blbej Tam busech.Takze vyrobce za to nemuze, kde jsou diry, mi v Praze diry v podlaze teda nemame.
DP.
páni 3 nízkopodlažní autobusy v hlavním městě Slovenska,to je teda zazrak,který přišel z nebe,už jenom takových dvěstě abyste dohnali Prahu a co takových dalších 200 abyste dohnali celou ČR.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement