spectre: s tymi dverami na karosach je to pravda, pred par rokmi som stal v nocaku na kramaroch na schodoch, v zakrute sa na mna navalila polka autobusu, oprel som sa o dvere a uz som bol na cerstvom vzduchu este ze siel ten bus pomaly (do toho kopca ani velmi rychlo ist nemoze a drzal som sa. a to sa nam este pri jazde siril divny smrad z motora. bohuzial cislo busu si nepamatam, je to uz tak 4-5 rokov ...
TeBeCe
No ale ked sme uz pri tych dverach tak na elektrickach t6a5 kombinacia: pohon dveri IFE + vypnute blokovanie rozjazdu + ludia stojaci na schodikoch tiez nie je dvakrat bezpecna. Uz sa mi niekolko krat stalo, ze som stal na poslednom schodiku a ked sa dvere zatvarali tak sa im dostala do cesty nejaka prekazka (moja noha). Co ine ostavalo tym dveram ako sa znovu otvorit a skusit to este raz...no lenze vodic s takouto moznostou nepocita, a tak kym sa dvere znova zavru, tak elektricka ma uz znacnu rychlost...a ked stojim na poslednom schode tak to veru prijemny pocit nie je...
A este jedna vec, naco preboha montuju do trolejbusov pneumaticke otvaranie dveri ked je tam tolko elektriky ????
KLF: Aj tebe setko naj v roku 2001 !!:-)