Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
DP: no ved ja hovorim o mhd, napr. linka c.21 beha cast cesty mimo mesta a cast dokonca po dialnici (vid vzdialenost medzi zastavkami 11 minut). toto asi v cechach velmi nie je.

martiner: mozno ze je to tym, ze klbove karosy su asi mladsie (a mozno nie)
spectre: stale vravis o tom, ake su karosy nebezpecne atd.. Dufam ze myslis len kratke, klbove karosy sa mi totiz zdaju byt OK.
SPECTRE:
Mily zlaty, jaky strany jste si do politiky vybrali tak to je vase vec...
Vis, politici jsou tu pro obcany a ne naopak jako je to u vas....
ICIE, TR3MP:Ale ja jsem myslel, mestkou dopravu...
Spectre, Color:
Skoda tych Astier podla mna. V cesku uz nejaky cas behaju a o 5 rokov neviem ci budu este zrovna moderne. Ale s tym my nic nespravime. Je mi jasne, ze to je vec penazi a financovania (statneho).
All:
Inak neviete mi povedat aku pauzu (kolko minut) maju elektrickari na konecnej ???
VDAKA!
Ta galerie na hostovi, nevipovídá o ničem, jak je náš park různorodý. Vždyť u nás jezdí pouze Karosy,
Neoplany a Renaulty a to není tak různorodé.
Jozo: Ďakujem za informáciu.
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 #6230 a Tr15 #6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?
ikarus 412, hm tesim sa. v ktorom depe su, neviete niekto? a taky i 417 neplanuje dp kupit?
Mirek Ostrava> neviem ci som to pochopil dobre, ale ty sa na nas slovakov asi chces naviest aki ste vy Cesi dobri. Inak je to pravda, ale nemusis to tak pisat, ako keby sme boli ukrajinci (teraz som to zase posunul o jednu krajinu dalej :-))
All> neberte si to porovnanie Karos a K2 tak k srdcu. Ja sa busmi vozim velmi obcas, aj to uz vacsinou Ikarusmi 412.
KLF> Nehcel by DPB radsej kupit vela elektriciek (busov, tramov) naraz, potom pauza popripde 1-2 kusy a potom zasa naval? Osobne nemam rad pestry vozovy park (napr. Galeria/Praha)
All> si zoberte ze my mame v Blawe takych vodicov, co vyjdu bud nacas (!) alebo o 6-7 minut neskor z vozovne aby jazdili maximalnu rychlost+5km/h navyse, zastavia na zastavkach tak, ze slapnu na brzdy az k zemi, dvere otvoria, drzia ich otvorene 20 sekund potom ich zavru (samozrejme, ludia este len vystupuju)a takto to ide dalej - aby mal vodic na konecnej dlhu pauzu, pofajcil, pojedol, popil, pospal, isiel na zachod... no a este za to beru plat. To je moj nazor na chodenie 37 do a zo Zahorskej Bystrice...
All> Tie diery v podlahe berte s rezervou, ale prehrdzavene derave steny a strechy, to uz nie... Som raz isiel 102 (teraz 37), prsalo, sedel som vzadu pri stene a kvapkalo na mna...
TeBeCe> ja som to s 7070 myslel ako ze ju vyradili na K2S - ale nerozoberajme to uz
All> skoro by som zabudol - vsetko najlepsie v novom roku (uz sa opakujem)
Tak pozor, páni z ČR!

Celé je to záležitosťou politiky, a keď u nás neplatí nariadenie, ktoré prikazuje kupovať len nízkopodlažné, tak nech sa niekto nečuduje, že je to tak, ako to je.

DP> Mne sa výrobky zo Škodovky páčia veľmi moc, a keby sme tu mali všetky trolejbusy 21Tr a autobusy 21Ab, prípadne aj kĺbové verzie, bol by som najšťastnejší človek na svete. Ohľadom Karosy je to asi tak, že to je autobusy, o ktorý sa treba starať ako o malé decko. Stačí si porovnať naše Ikarusy 280 a Karosy, ktoré sú približne rovnako staré (Ikarusy ešte staršie), a aj zaujatý človek musí uznať, že Ikarusu prakticky nič nie je a Karosa sa rozpadáva. Uvedom si, že v Karose neboli schopní niekedy od roku 1985 vyvynúť niečo nového! Nestačí totižto nalepiť nové čelá a vymeniť sedadlá v interiéri, keď konštrukcia autobusu je na hovno. Bohužiaľ, taká je pravda.

Mirek> Ja viem, že v európe sú trochu iné kritéria, ale keď si vezmeš vozový park autobusov, tak to u nás nie je také zlé, ako by sa zdalo, pretože jediné vyslovene šmejdové a zároveň nebezpečné autobusy sú Karosy. Údržba je na tom ani nie finančne zle, ale keď máme pracovníkov, ktorý predávajú náhradné diely v krčme, bohužiaľ....

**********
A teraz zopár lokálnych problémov:

KLF> Astry nečakaj tak skoro, je to výhľad tak do 4-5 rokov.

tr3mp> Presne tak, práve preto nechápem, ako sa môže to isté v trochu upravenej verzii stále vyrábať (a taktiež nechápem ľudí, ktorí to kúpia).

TeBeCe> Pneumatický pohon dverí je aj v 21Tr - je to asi rýchlejšie. Elektrika má aj tú nevýhodu, že keď v električke jedno krídlo dverí "neúmyselne" zablokuješ, dvere sa ti zašprajcujú a v tých horších prípadoch to treba odviesť do vozovne, lebo stane sa aj to, že tam hore niečo "cvakne", a jedno krídlo je zatvorené, zatiaľ čo druhé je iba na pol ceste -> bežné poruchy električiek K2.
dp: ba niektore (21) aj po dialnici :-)) no a zeby sa v meste (u nas je 60km max) jazdilo maximalkou ... asi nie
inak taka 59 nielenze ide co to da na racianskej ale aj popri starom rozhlase 🙂
Hehe... dobra debata...;-)))
DP: Nam chodia autobusy aj mimo mesta...;-)))
ALL:Ja furt nemohu pochopit, proc se tu hadate, kterej bus jede rychleji nez ten druhy, kdyz pritom ve meste je max. dovolena rychlost 50Km/hod., s vyjimkami 70km/hod.
TeBeCe:Kdyz se Ti nelibi ani Karosy a ani Skodovky(trolej), tak si tam nekupujte Mercedesy(autobus)a Siemens(trolejbus), a nebudes se tak rozcilovat, konec koncu je to jenom vizitka Dopravniho podniku jak se stara o svoje busy, a kdyz jsou tam diry v podlaze, tak ty po nekolika letech najdes i v tech blbej Tam busech.Takze vyrobce za to nemuze, kde jsou diry, mi v Praze diry v podlaze teda nemame.
DP.
páni 3 nízkopodlažní autobusy v hlavním městě Slovenska,to je teda zazrak,který přišel z nebe,už jenom takových dvěstě abyste dohnali Prahu a co takových dalších 200 abyste dohnali celou ČR.
S autobusmi Karosa je to tak....na vypravenie do premavky staci aby to malo 4 kolesa, islo to a otvarali sa tomu aspon dvoje dvere. To ze vodicovi nefunguju ziadne pristroje, ze v podlahe su diery, ze obcas vela nechyba aby sa voz rozpadol, nie je podstatne...
No ale ked sme uz pri tych dverach tak na elektrickach t6a5 kombinacia: pohon dveri IFE + vypnute blokovanie rozjazdu + ludia stojaci na schodikoch tiez nie je dvakrat bezpecna. Uz sa mi niekolko krat stalo, ze som stal na poslednom schodiku a ked sa dvere zatvarali tak sa im dostala do cesty nejaka prekazka (moja noha). Co ine ostavalo tym dveram ako sa znovu otvorit a skusit to este raz...no lenze vodic s takouto moznostou nepocita, a tak kym sa dvere znova zavru, tak elektricka ma uz znacnu rychlost...a ked stojim na poslednom schode tak to veru prijemny pocit nie je...
A este jedna vec, naco preboha montuju do trolejbusov pneumaticke otvaranie dveri ked je tam tolko elektriky ????
KLF: Aj tebe setko naj v roku 2001 !!:-)
spectre: s tymi dverami na karosach je to pravda, pred par rokmi som stal v nocaku na kramaroch na schodoch, v zakrute sa na mna navalila polka autobusu, oprel som sa o dvere a uz som bol na cerstvom vzduchu 😉 este ze siel ten bus pomaly (do toho kopca ani velmi rychlo ist nemoze 🙂 a drzal som sa. a to sa nam este pri jazde siril divny smrad z motora. bohuzial cislo busu si nepamatam, je to uz tak 4-5 rokov ...
Vsetko dobre v roku 2001 ! ;))
No co.. dlho som tu nebol, tak aspon teraz, aj ked oneskorene. 😉
Spectre: cize jedinym kandidatom su zatial Astry ? Kedy by CISTE TEORETICKY mohli byt prve tu ? Nevies nahodou priblizny cas ? Aspon rok. 😉
Vdaka.
Cookies:
Co sa tyka 6617, podla toho co som pocul, tak ho chceli povodne vyradit, ale kedze na novy nie su peniaze, tak sa rozhodli ho za kazdu cenu opravit, aj keby to bolo drahsie ako novy, pretoze opravu plati poistovna...
Ako je na tom ta oprava neviem.
Color:
Ak ma mestskadoprava v elektrickach reklamu, ich vec, avsak my take nievo urcite neplanujeme, kym to nebudeme mat odsuhlasene u DPB, a zatial nas to ani nenapadlo.
SORy nie su o nic rychlejsie, ako TAMBUSy, naopak, TAMBUSy su najvykonnejsie autobusy v Blave (Po Ikarusoch 280 a 283). Za to, ze tie dlhe Tambusy su nepohodlne a rachotia sa svet nezruti, avsak kratke Tambusy su idealne vozy.
S kupou novych elektriciek suhlasim aj ja, aj ked o tom zlom stave sa to neda povedat. Porovnaj si lubovolnu Karosu B732 a elektricku K2, ktora je 3x taka stara a uvidis jednoznacny vysledok. Navyse, horsie je to, ze Karosy nesplnaju ani zakladne kriteria bezpecnosti cestujucich, konkretne myslim dvere. Hadam jedina chyba nasich elektriciek je to, ze v lete trochu rachotia, ale pri momentalnej financnej situacii jednoducho nie su peniaze na vymenu tlmicov v podvozkoch.

TeBeCe:
O Tambusoch plne suhlasim, staci si vypocitat rychlost podla technickych udajov uvadzanych na stranke vyrobcu - Tambus totizto nema rychlostny limiter.

Cookies:
6617? To je vo hviezdach.....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.