Johny: Vyzerať bude takmer presne rovnako ako ju pán boh pred vyše štyridsiatimi rokmi stvoril. ? Neviem na čo je to dobré stavať vozy v dizajne zo 1960-tych rokov. Je jedno, že tá elina bude mať 3 dni cestujúci si bude myslieť, že je v starej kraksni. Ak už kupovali novú skriňu, tak mali dať aspoň kotasa.
Už len čakám ako ma milovníci T3 zadupú pod čiernu zem.
Inak súhlasil by som s priamou úmerou: rýchlosť platov vedenia DPB=rýchlosť zväčšovania investícií do dopravy... ? ? ? To by tu bol hned Švajčiarsky Bazilej ? ? ?
Neviem síce, kde všetky tie repráky z vozov skončili, ale môžem ťa ubezpečiť, že v žiadnom vozidle nie sú. Najskôr si ich ešte niekedy okolo 1990 pobrali domov delenskí, alebo sa hromadne vyhadzovali...
Nechápem, však z tých hlásičov už pred 15 rokmi nič nezostalo. Ako by si teraz chcel inovovať jednotlivé časti niečoho, čo už nie je? Medzitým sa už stihol zmeniť aj režim... Mimochodom, aj keby sa tie zariadenia zachovali, tak mi vysvetli čo z nich by si použil do terajšieho systému.
Ty si tiež taký, čo len nadáva a ani sa nespýta ako to bolo... Ono to síce fungovalo, ale bolo to púšťané z pásky a tie pásky sa veľmi rýchlo opotrebovali a muselo sa to zrušiť...
Kedysi to fungovalo aj v kačicách/K2/ a aj v T3, no tu je presne vidno slovenský tunel. Niečo funguje, zrušme to a znovu to zpojazdnime nech sa na tom nabali čo najviac firiem...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/8153-03.jpg