On uz nie je pravidelny? Dakde na stanicke v AT som toto leto videl radenie voznov na Orient exprese.. ? Asi to este neznamena, ze je pravidelny, aj ked by sa patrilo.
Amos: dnes uz urcite Orient expres cez Bratislavu nejazdi, ale minimalne dva grafikony jazdil. Raz niekedy medzi vojnami a raz za raneho bolsevika asi GVD 48/49. Ak na tom budes moc trvat, tak Ti to viem dohladat uplne presne vratane obehov masin. Teda tych ex CSD. A len tak pre Tvoju info, je to asi 10 rokov, co taky vlak neexistuje ako pravidelny. Ale ak mas vela zbytocnych penazi, urcite Ti muzejnicí jeho nostalgicku verziu vypravia.
A L67 a L61 tade jazdí furt. Či aj to mali zrušiť? To je taký argument.
Veď ja tomu rozumiem. Ta otázka či sa tam niečo stalo nemala podceňovať rizik, ktoré tam vzniká, len ma zaujíma či tam nejaká nehoda skrz to niekedy bola.
A ešte ma zujíma, jazdil niekedy Orient Expres cez Bratislavu?
Veď hej, len mi je to stále k nepochopeniu asi preto, že som sa o vlaky nikdy nezujímal a tobôž nie o prácu výpravcov,... Vlastne stala sa tam niekedy nehoda, ktorú by zapríčinilo práve to, že perón je v zákrute?
Ámos: ako cestujúcemu Ti môže byť šumafuk, či je vlak v zákrute alebo trebárs v osmičke, ale tým, ktorí bdejú nad Tvojou BEZPEČNOSŤOU to jedno nie je. Pochop to. Alebo sa tam jedného dňa vyber a nevzdiaľ sa od výpravcu viac ako na dva kroky a potom určite pochopíš.
Ježiš čo máte s tou zákrutou, 100 rokov sa tak jazdí a ide to. Ja viem že je to istý problém, ale kvôli jednému problému nebudem sťahovať celú stanicu. Nebudme jak v Brne.
Asi som neni až taký fanda vlakov, keď v tomto vám nerozumiem. Ako cestujúcemu mi nikdy nevadilo, že vlak je v zákrute.
Čo ja viem, veď:
peši do 10 minút: MFin , úrad vlády, MZah.V SR, MDPaT, Slov. Radio,
MHD do 10 minút: Kramáre(bohužial nie priamo trolom), Prezident, historické centrum so všetkým čo na ňom je, ASMN a iné.
Hádam už bližšie aj v ohľade na hluk byť nemohla.
Nie 138 parkovacích miest bude podzemí a 13 poschodí bude mať v nadzemí. Pozri aj http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/02.html a ak sa ti chce stiahni aj pdf a uvidíš ako to bude vyzerať z rôznych ulhov.
Hlavná stanica bola a dodnes je nevhodne situovaná predovšetkým preto, že je na okraji centra. Akýkoľvek posun smerom k Vinohradom do rovnej by ju od centra ešte viac vzdialil.
Mira: nenechaj sa oklamat! Glajze pred VUBkou su pozostatok rozsiahleho vleckoveho systemu, ktory bol prave tym oblukom pripojeny k zst. Nivy (ex Nove Mesto). Len to si uz chlapcekovia nepamätaju a tak fantaziruju o tom co by bolo keby. Trat z Komarna viedla po Trnavskej-Metodovej-Vuka Karadzica a ustila do presne opacneho zhlavia rovnakej stanice povedla depa
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.