što ti na to poviem... mám aj fotky, takže to bude s dokazom.... inak, mozes si to preklepnut - niekolko ciseliek: elektricka (este furt neviem tie typy) c. 290, autobus MHD Karosa B732 c. 406, trolejbus v oboch pripadoch SKODA Tr 14 c. 417 a 424... tieto (ako jedny z mnoha) mali BUSE cisto LED transparenty... ja som nafotil predvcerom elektricku myslim c. 816 na konecnej na BORACH....
dalsie info neskorsie...
VLK
A na tlačidlo sa hlásiť nemohlo, čo? Bo pravidlo citované bigmacom. Mne na súčasnom systéme vadí jedna vec - zastávka sa hlási až po vybavení dverí, čo je neskoro.
Na slovensku je Bnp 056? V ČR O53 Btn, 056 sú tie rekonštruované špajzáky z Vindobony na kolovozy (Btn754 tuším). Ale za Herkula by sa to veľa hodilo:-P.
Nie, vazelínou sa mazala trolej v prípade hliníkových vložiek, v prípade tzv. Fischerových vložiek bola vazelína medzi dvoma plechovými segmentami, ktoré zberali prúd z troleja. Čosi mi máta v troleji, že raz pustili do premávky vozy s pražskými hliníkovými vložkami, tak ako to došlo z ČKD a v priebehu pár dní bolo likvidovaných pár desiatok zberačov.
myslim, ze hlasia zo vsetkych najlepsie. nesepkaju ani nekricia a je ich pocut dostatocne, aspon v 7949.
Re #39776 Bigmac: mne bolo vzdy povedane ked som sa na ne pytal, ze funguju len na tlacidlo. udajne bol aj pokus ich vsetky prerobit, ale potom sa zistilo ze to nejde...
SDF: Hlasice su BUSE BS200. Povodne boli Apex a tie sa vraj nedali povelovat z palubaku. Osobne sa mi to vsak moc nezda a mam taky tichy dojem, ze hlavnym argumentom bolo, ze SA TO TAK NIKDY NEROBILO.
2016 by mohla kľudne do Nitry. S takou supravou piatich vozov Bnp (056) by bola na zožranie. V prípade potreby sa dá použiť tiež Bix a úplne pri najhoršom aj Baafx. Ten by mohol jazdiť na konci vlaku ako služobný a na prepravu batožín. Samozrejme v úprave Lux. ?
Ta jednokolajka na Obchodna Straße je uplny nezmysel, urcite zasa niekto niecomu nerozumel. Neverim ze sa zjednokolajni. Vsak aj trat na Mostovej chcli zjednokolajnit a nakoniec sa od toho upustilo.
AD Nový Čas: čo chcú od nového roka ??? Šetriť ??? A čo robili doteraz ??? Ak toto nebolo šetrenie, tak to tu asi ostanú jazdiť dáke tri linky v 3 hodinových intervaloch a električky s trolejbusmi zrušia úplne ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
d3k0: Veď ja nehovorím, že je to správne. Ale v tlači bola informácia, že na nákup a modernizácie vozidiel MHD pôjde v rokoch 2004 - 2006 2 miliardy korún. Takže tam, treba zarátať aj minuloročné plyňáky, T3Pčka, K2Sky a asi aj Go trolov.
Nie je to kacica Ale nie je to este schvalene, este sa da proti tejto hovadine bojovat
Re #39747 Ámos Keynes: Ale modernizacia je iba ciastocna - donekonecna nemozu posielat na GO plesnive sunky... Alebo sa mame do smrti vozit vo vysokopodlaznych vozidlach?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
što ti na to poviem... mám aj fotky, takže to bude s dokazom.... inak, mozes si to preklepnut - niekolko ciseliek: elektricka (este furt neviem tie typy) c. 290, autobus MHD Karosa B732 c. 406, trolejbus v oboch pripadoch SKODA Tr 14 c. 417 a 424... tieto (ako jedny z mnoha) mali BUSE cisto LED transparenty... ja som nafotil predvcerom elektricku myslim c. 816 na konecnej na BORACH....
dalsie info neskorsie...
VLK