Ta jednokolajka na Obchodna Straße je uplny nezmysel, urcite zasa niekto niecomu nerozumel. Neverim ze sa zjednokolajni. Vsak aj trat na Mostovej chcli zjednokolajnit a nakoniec sa od toho upustilo.
AD Nový Čas: čo chcú od nového roka ??? Šetriť ??? A čo robili doteraz ??? Ak toto nebolo šetrenie, tak to tu asi ostanú jazdiť dáke tri linky v 3 hodinových intervaloch a električky s trolejbusmi zrušia úplne ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
d3k0: Veď ja nehovorím, že je to správne. Ale v tlači bola informácia, že na nákup a modernizácie vozidiel MHD pôjde v rokoch 2004 - 2006 2 miliardy korún. Takže tam, treba zarátať aj minuloročné plyňáky, T3Pčka, K2Sky a asi aj Go trolov.
Nie je to kacica Ale nie je to este schvalene, este sa da proti tejto hovadine bojovat
Re #39747 Ámos Keynes: Ale modernizacia je iba ciastocna - donekonecna nemozu posielat na GO plesnive sunky... Alebo sa mame do smrti vozit vo vysokopodlaznych vozidlach?
Ešte sa vrátim k výstavbe firmou IPR Slovakia na Predstaničnom.
Podľa článku v BA novinách by mali prísť o pavilón "B" ale koľajové napojenie bude zachované. V súčasnosti rokujú s múzeom dopravy o náhrade priestorov.
Este raz a naposledy ti pisem, cisto LEDkove su len vnutorne transparenty od BUSE. Vonkajsie su DOTove a delia sa na dva druhy a to tie to- DOTled (Podsvietene LEDkami, to je to co ty tvrdis, ze su to ciste ledkove transparenty pricom to je maximalna blbost co pises)
Dalsi typ je DOT a ten je podsvietny Neonovou ziarivkou.
Dufam, ze si to konecne pochopil a nebudes tu uz vypisovat blbosti a presviedcat ludi o tliachaninach
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
1. Návrh na rozšírenie predmetu činnosti akciovej spoločnosti Dopravný podnik Bratislava.
Neviete niekto o čo išlo?