Re Bmko: Pozeral som to znovu, tak podľa všetkého zastávka bude na dvoch miestach. Jedna v dolnej časti a bude nahrádzať súčanú Predstaničné námestie a druhá hore a tá bude v oblúku.
Ak by si chcel mať aj tú vrchnú zastávku nie v oblúku tak by si potreboval zabrať viac priestoru respektíve mať vjazd a výjazd inde. Napríklad vjazd električie zo Žabotovej a výjazd tak ako je navrhnutý teraz.Ale žiadať od investora aby dal na oblužnosť MHD viac priestoru ako je nevyhnutné je nereálne a pravdupovediac zbytočné.
Môžme byť radi, že ten priestor sa zveladí bez nároku na mestský rozpočet a takisto DPB a cestujúci dostanú nový terminál a električka nebude brzdená semaformi pri prekonávaní Šancovej.
No veď to skús nakresliť ty keď si taký múdry a vopchaj tam zastávku električiek tak aby nebola v zákrute. Okrem iného ešte nevieme ako bude výstupište/nástupište orientované. Ak si pozrieš návrh, tak sú tam aj časti, ktoré sú rovné. No veď uvidíme.
Re #39507 BMko: Ja nemám nič proti podvozkom T3. Ja mám niečo proti podvozkom T3 v DPB.
Ty kokos to som nevedeľ, že niečo ako Ik293 existovalo? To by naši majstri z vyradených Ik280 mali brať vleky a dorobiť ich Ik283 a máme voz na L21 ?
Aj sa ten Ik293 vyrábal alebo to bol len prototyp.
Asi má deBilčík priveľa trolejbusov. Musí čo najviac zrušiť, aby mohla byť následne zrušená aj funkcia vedúceho Prevádzky trombelusov, k čomu našťastie asi aj tak dôjde. lebo má vzniknúť jedna prevádzak Elektrických dráh a najvyšším zverom u trombelusov bude Hlavný Plácačkár.
Ďakujem. Ale aj tak by pri tom tlačidle mal byť výrazný nápis, aby cestujúci jasne poznal, že vozidlo je ním vybavené a že toto je to tlačidlo. Nie každý si pred návštevou Bratislavy preštuduje prepravný poriadok (ja viem, neznalosť neospravedlňuje ? ) a keby tam ten nápis bol (zvonku je na to pri dverách dosť miesta), tak ho to snáď napadne, že si má tie dvere otvoriť sám.
Take tlacidla byvaju na Ikarusoch 435, ale pokial ja viem, nevyuzivaju sa a dvere otvara samotny vodic. Tieto tlacidla byvaju umiestnene hned vedla dveri a su ciernej farby! U elektriciek to ale neplati, tam si musi cestujuci otvorit dvere sam.
"# Ak je vozidlo vybavené zariadením na ovládanie dverí cestujúcimi, cestujúci je povinný pred nastúpením do vozidla alebo vystúpením z vozidla včas stlačiť tlačidlo príslušných dverí a tak zabezpečiť ich otvorenie po zastavení vozidla v zastávke."
Diskusia v predchádzajúcich dňoch o označovaní cestovných lístkov ma vyprovokovala k nasledujúcej otázke:
Je niekde v prepravnom poriadku uvedené (nechce sa mi to hľadať) , že niektoré vozidlá majú otváranie dverí na tlačidlo a u týchto je cestujúci povinný sám si otvoriť dvere? Okrem toho na mnohých vozidlách nie je toto tlačidlo nijako označené a tak kto to nepozná, nevie o tom. Jeden môj dosť inteligentný kolega, keď bol v BA na návšteve skoro nenastúpil. Jednoducho ho to nenapadlo.
Bolo to v jednych Bratislavskych novinach. Budu tam dake nove budovy ci co, uz si to presne nepamatam. Len tolko, ze zastavka pre elktricky by mala byt v podzemi.
To je ta ulica, kde nastupujes na zastavku Technicka univerzita smerom na stanicu. Tabula s nazvom je na budove Slovenských telekomunikacii. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
Re #39507 BMko: Ja nemám nič proti podvozkom T3. Ja mám niečo proti podvozkom T3 v DPB.
Ty kokos to som nevedeľ, že niečo ako Ik293 existovalo? To by naši majstri z vyradených Ik280 mali brať vleky a dorobiť ich Ik283 a máme voz na L21 ?
Aj sa ten Ik293 vyrábal alebo to bol len prototyp.