Reply on: qwix #39543:
Ano, nejak tak, teda nerozblika, ale rozsvieti a tie vonkajsie ani to, tie ked nie su aktivne, tak nic neurobia, a ked su, tak rovno otvoria a aktivuju sa (ak to ma vodic zapnute) v momente ked tachograf oznami nulovu rychlost (cize napr. pri stati na krizovatke, alebo pri urvatom tachografovom kabli pocas celej jazdy) A to nudzove zvonka - mozno na to, ze ak su vsetci doriadeni tak, ze nikto nema sil nielen rozbit sklo kladivkom, ktore tam nie je, ale ani len pootocit tu cervenu packu nad dverami, ktora tam nie je, lebo by to cestujuci zneuzili Ale pravdupovediac, funkcnost a zapojenie tychto vonkajsich tlacitok mi vobec nie su jasne
Dozab: Ano, poznam, myslimze sme sa aj stretli uz
Inak, fakt uchvatny voz, ten Ik293 Tiez som nevedel, ze take realne existovalo ale bol by IMHO krajsi, keby vychadzal z Ik283, nie z Ik280 Ja mam (na papieri) tiez Ik295 a 298 (moje znacenie, vtedy som nevedel ze take aj bolo), ale aj SM22, B751, 706RTO-2K, 10.5Tr, 16Tr, ... (vsetko duplacsuklos)
Ámos Keynes
Re #39507 BMko: Ja nemám nič proti podvozkom T3. Ja mám niečo proti podvozkom T3 v DPB.
Ty kokos to som nevedeľ, že niečo ako Ik293 existovalo? To by naši majstri z vyradených Ik280 mali brať vleky a dorobiť ich Ik283 a máme voz na L21 ?
Aj sa ten Ik293 vyrábal alebo to bol len prototyp.