Ja si na SM11 na 101 tiez pamatam. Pamatam si ako jeden cestou do DNV bublala voda v chladici, chudatko, vykypela. To som bol vsak este velmi maly... ?
neviem ci nahodou 101-ka nestavala povodne pri Brestovke, este v casoch ked chodievala linka 30 do Dubravky a autobusy SM11. ale to je uz daavno, tak presne si uz nepamatam
prestupny uzol bol povodne pri Lafranconi, pri PKO az neskor, akurat neviem kedy ta zmena nastala. a to co mame v historii je spracovane podla oficialnych dokumentov DPMB ak sa nemylim....
Neviem, ci si to bude niekto pamatat, ale tu v historii pisete, ze 21.maja 1988 stali linky 101,112,115 pri Lafranconi. Ja by som povedal, ze stali pri PKO. A linka 101 stala v Dubravke iba pri OD Saratov a potom na znamenie na Harmincovej, kvoli policajtom. Podla mna na Damborskeho nestala, ako sa uvadza v historii na tejto stranke. A 51 zachadzala k Tesle v Dubravke, myslim tak 2x denne. Zastavka sa volala TESLA ELEKTROAKUSTIKA. Tiez sa to tam neuvadza. Skuste sa niekto rozpamatat, nerad by som sa mylil. Diky.
nie, bolo to v normalnom spoji; cas postnutia prispevku bol dany akurat tym kedy som sadol za PC
inac miesto, cas ani linku schvalne neuvadzam; nechcem aby mal z toho vodic zbytocne problemy; ak vsak dotycneho vodica za to niekto bude chciet popotahovat a nahodou sa dopracuje aj sem do fora, tak mozem ist kompetentnym opisat situaciu ktora sa tam odohrala (bol som vonku z voza akurat pri zadnych dverach)
Hehe to je ešte nič .. ja som bol raz svedkom ako žena s deckom dobiehala na trolejbus a do zatvárajúcich sa dverí stihla akurát tak decko vložiť .. ale zastal šofér skôr ako sa niečo stalo
Sprosta sliepka. A teraz vodica za to zvozia. Akoze faktom ostava, ze ju potiahol, co nemal, ale ked sa tam ako pises ako sprosta vrhala. Pricom urcite daval zvukovu aj svetelnu signalizaciu ze dvere sa zavraraju, aj ona to musela vidiet. Tak jej treba! Nie nadarmo su napisy nad dverami v kazdom vozidle. To by vsak musel niekto vediet citat. Som zvedavy ako to dopadne.
To je nejaké populárne v dnešnej dobe, nie? Na mieste DPB normálne začnem podozrievať vlčáky, že to robia naschvál, aby kazili dobrý image spoločnosti v médiách ?
Tak dnes som videl nazivo povlecenie baby za autobusom...
Objektivne fakty: dobiehajuca baba sa bezhlavo vrha do zatvarajucich sa zadnych dveri na ik435 (v case jej "utoku" na dvere uz boli z cca 3/4 zatvorene), podari sa jej vsak do dveri narvat este nohu (slapu). Dvere sa z pohladu snimacov zatvoria (zhasne osvetlenie priestoru dveri aj cervene svetlo + zvoncek). Po uvolneni cesty (okoloprechadzajuce auta) sa autobus rozbieha, baba chvilu skacka na jednej nohe, potom pada. Tahana za vozom bola cca 10 metrov.
Moj nazor k veci: Vodic po zatvoreni dveri nemal ako zdiagnostikovat ze dotycna ma nohu vo dverach - dvere boli zavrete (aspon podla elektroniky) , pohlad do spatneho zrkadla mu mohol povedat len asi tolko ze niekto stoji pri vozidle (co je myslim na zastavkach v BA uplne bezna zalezitost a ak by to niekto povazoval za dovod aby sa voz nemohol rozbehnut, tak to by cela verejna doprava v spicke skolabovala na tom ze by vozidla nemohli odist zo zastavok). Ked sa zacal rozbiehat, musel davat pozor hlavne na situaciu na lavej strane vozidla (kedze sa preradoval zo zastavky do premavky) a tak vlecenie neakych 10 metrov povazujem za este velmi kratku drahu... (ruku na srdce, ti co jazdite na neakom motorovom dopravnom prostriedku - ako rychlo si vsimnete za tmy vleceny objekt na boku vozidla niekde vlavo vzadu ?)
PS: spravnie sa dotycnej baby pri dobiehani na bus mi vyrazne pripominalo spravanie sa hmyzu za oknom, ktory sa bezhlavo vrha voci sklu mysliac si ze nim prenikne...
fobust, yale: NDS v CMO pod povrch... no, lenže tým by sa celá stavba predražila. Radšej kvalitnú preferenciu, hoci viem, že tá sa nedá spraviť všade, ale aspoň tam kde sa dá, tam by mala byť.
Vševedko: naposledy aj 6613 po vydatnom dazdi a zateceni do 24V relatkorozvadzaca. Tssbum-tssbum, aúúú! Béééé! Uz len hlasenie alá DP-M v zneni ODSTRAŇTE SVÉ ÚDY Z DVEŘNÍHO PROSTORU chyba! Ale v 15TrM to nie je aplikovatelne, tam je tlacitko na skratenie predzvanania a ine zapojenie dveroveho obvodu. Inak to, co popisuje Andy, to by mohlo byt aj velke blokovanie a pohyb kridlom dveri. Pokial to netrhlo na jazdu, tak vypnute, sak jak inac u Janeckú? :-);-):-D
bigmac,Andy:Po tom,čo súdruhovia dielenskí prevádzali skrátenie predzváňacej doby na 6606,vozidlo sa vyznačovalo takou vlastnosťou,že po zatlačení tlačidla dverí sa dvere okamžite zatvorili a potom sa ozval signál "Nevystupovať".A keď som to reklamoval,ešte ryčali...
Andy: si optimista, ale to nie je sexualna deviacia. vies ako mi nejaky hrobusti pavuk zily trha? Snad to ma pana, nie? A navyse vozidla triedy M nepatria medzi mojich favoritov vdaka pazvukom, co sa tam od hydrocerpadla siria. Akusticku kontrolu odbrzdenia vzduchovej brzdy doprevadzanu vyfukom vzduchu z valca cez brzdic do priestoru kabiny vodica (6636, 6637 a 6638) taktiez nemusim. Uplne postaci 6613. Tiche a zive vozitko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike