Reakcia na: Ámos Keynes #38346:
A ja si skor myslim, ze by to bolo B. Bratislavou totiz nekoncia studijne ani pracovne moznosti. Naopak, za slovenskymi hranicami iba zacinaju.V mene 69-tisicovej komunity slovenskych obcanov v CR,
sincerely yours, Papyr
Ike
- Isla by prva 21ka a pri VW by sa narvala. Nastupilo by 95% ludi z kazdej zastavky, ktory nou nesli = > t.z. ze tych 5% "looseri" nou chcelo ist, ale nenarvali sa.
-Potom by isla druha 21ka. Vzhladom na to uz uz nejaky looseri cakaju na 21 (do tej predtym sa nenarvali) tak je pocet ludi cakajucich na 21 na kazdej zastavke o 5% vacsi, cize tymto by tato 21ka brala z kazdej zastavky len 90%. Zvysnych 10% (tvorenych loosermi aj z predchadzajucej 21 aj s novymi) by opat zostalo cakat.
-Potom by isla tretia 21ka. Vzhladom na to ze na zastavkach uz caka dost ludi, ktorym zdrhla jedna ci dve 21ky (do ktorych sa nenarvali) by bol pocet ludi na zastavke o 10% vacsi, cize tato 21ka by z kazdej zastavky brala 85%. Zvysnych 15 by bolo tvorenych ludmi co sa nenarvali do jedneho, dvoch, resp. troch spojov.
-Hned za nou by isiel prazdny bus, spominana LZL, ktora by ich "pozbierala" a situacia by sa opakovala odznova
?
Cize tym chcem povedat ze situaciu v DNV by vyriesilo pridanie jedneho spoja rano
? ?