Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mat3j #38078:
Dakujem, aspon mam konecne dovodt d3ka poziadat o vymazanie toho ohnostroja.. ?
Reakcia na: Vševedko #38038:
hmmm inak uz daavnejsie som robil pokusy v Ikaruse 280 a v KAROSE! a nechal som si pricviknut nohu no zial, vypinac uz nesvietil a to znamena ze su dvere zavrete, iba ja som to od bolesti skoro nevydrzal ? ! Cize neviem to presne posudit kedy ta kontrolka zhasne a pri akom uhle uz zhasne! To musela byt velka nahoda, ze ju prevliekol cez tu cestu ? ! Jedine ze pozornost vodica vazne nebola dostatocne venovana, co asi aj bolo tak, ale nikdy nehovor nikdy stat sa to moze hocikomu! ?
Reakcia na: Vševedko #38049:
TAk to je. Ale ked zoberiem do uvahy, ze na vsetkych zastavkach a v niektorych staniciach si vlak vpravuje vlakova cata sama a vypravcu k tomu nepotrebuje, tak davanie zodpovednosti za zavrete dvere na vypravcu je zvlastne. Ale ked tam ta cervena capice je tak nech sa snazi. Zial predpisy trochu zaspali dobu, ved uz bude pomaly kazdy eiznbonak z inej firmy.
Reakcia na: Vševedko #38048:
O tom netusim.
Reakcia na: Spectre #38070:
...ibaže sa nepoužíva. ?
Re vagonove dvere: aj zasluhou modrogumnikov splesnene gyorske vozy, pov. Aa, ABa, Ba, Bac a Bai dodavane od roku 1968 MALI vzduchove valce na zatvaranie dveri, obvod ich DIALKOVEHO ovladania a elektromagneticke zamky blokovania pocas jazdy.
Reakcia na: fobust #38068:
Tiez vrely suhlas...konecne by sa s tymi dementnymi vandalmi (pretoze nech si tvrdi kto chce co chce, nic ine ako vandalizmus to nie je) dal spravit aspon aky-taky poriadok...:) Ak chcu mat priestor pre umenie, ako o svojich duchaplnych vytvoroch s oblubou hovoria, nech si ho vybavia legalne, a nie cmaraju po vsetkom, co je aspon trochu verejne, a teda nie ich vlastne. Neviem co im napriklad brani pocmarat budovu vlady, parlamentu, alebo nejake poslanecke ci vladne bavoraky...zeby sa niecoho bali? ?
Reakcia na: Emo #38067:
Ako tu bolo povedané, pri zapojení inkriminovanej hadice by to malo údajne fungovať aj na plesnivých Bčkach a BDskách
Reakcia na: fobust #38068:
Vyborny napad! Holt, niekedy aj z toho HZDS vypadne nieco rozumne! ? ? ?
Reakcia na: Mikimaus #38055:

Nechcem teraz obhajovat navrhovatelku zakona, ale v tejto veci ma vynimocne pravdu.
Reakcia na: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38059:
Ibaže vozňov s automatickým yatváraním dverí máme tak cca. 1%. ?
Reakcia na: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38060:
Pištík môj, keď ja som vedel, kedy môže výpravca vypraviť vlak, keď ty si ešte do pomocnej modrogumnej školy chodil, tak si môžeš vysvetľovanie ušetriť.
Ešte by ma zaujímalo, ako umiestniš návesť voľno k pravej strane vlaku v stanici bez odchodových návestidiel, poprípade so skupinovým odchodovým návestidlom?
Reakcia na: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38059:
Milý môj,ak by si vedel čítať, tak by si si prečítal, že som napísal "s výnimkou vozňov s centrálnym zatváraním dverí". Okrem toho na to, aby sa napríklad na vozni radu Bdmtee, Bmee, BDshmeer a podobne zatvorili dvere automaticky po prekročení rýchlosti 5 km/h, treba mať prepojené žlté hadice.
"O zatovrení dverí na vagónoch" je zodpovedná výhradne vlaková čata,cestujúci nemá stanovenú povinnosť zatvárania dverí. Vždy som na vlaku dvere za sebou zatvoril ale tuším to prestanem robiť, aby sa modré gumy spamätali z toho, čo si myslia, že je povinnosťou substrátu.
S pozdravom ZRUŠIŤ REŽIJKY!
Ded Vševed
Reakcia na: Vševedko #38062:
No dokonalosť sama... a ešte sa im nestalo, že by niekoho vyfúklo z vlaku?
Reakcia na: Nie len cestujuci,a nie Vseved! #38059:
My o dopravopatoch a dopravopat za rohom ? ... preboha prečo by si mali vlčáky za sebou zatvárať dvere na vagóne? Ukáž mi kde je to napísané!
Reakcia na: Spectre #38041:
Staré vegóny to pôvodne mali (musí to mať každý vozeň s RIC) ale u Zločineckej je to samozrejme poodpájané a demontované. Okrem toho podmienkou pre činnosť cestrálneho zatvárania sú prepojené žlté hadice v súprave, čo sa na Slovensku "nikdy nerobilo".
Reakcia na: Spectre #38039:
Vypínač. Keď je zatlačený, blokovanie jazdy funguje, pokiaľ je vytiahnutý, blokovanie je premostené. Vždy som to používal, pokiaľ to nefungovalo, museli fungovať kontrolky dverí, v každom prípade som síce občas niekoho privrel ale nikdy nikoho nepotiahol.
Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Reakcia na: Vševedko #38049:
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE! ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.