Smiem prosím dodať k danej pálčivej téme čosi na margo? ? Bola som si niekoľkokrát osobne prejsť miesto udalosti - a tiež som hovorila s človekom (ľuďmi) incidentu priamo účastným. Po prehodnotení všetkých dostupných faktov ma mrzí len značná skreslenosť udalosti v krátkom novinovom článku, ktorý je dole na úvodnej stránke k dispozícii - pretože on-line noviny ako médium s čoraz veľkým percentom sledovanosti sú vysoko mienkotvorné a o to viac a striktnejšie by sa malo dbať na dodržiavanie objektívnych faktov. ? A nadhodnotenie či zveličenie akéhokoľvek objektívneho faktu môže v takejto chúlostivej veci spôsobiť následky nemalého formátu - kto sa pripojil k on-line diskusii na daný článok, či na ten istý v inom on-line denníku, si reálnu mienku urobí sám. ? Nešlo teda o nič šokujúce ani zriedkavé - to možno len neskúsenosť a nerozvážnosť poškodeného dievčatka spôsobila dané - a v takejto situácii možno ďakovať len okolnostiam a duchaprítomnosti pár ľudí a vodiča, že neprišlo k nešťastiu, ktoré by sa už nedalo napraviť. ? ?
Samozrejme že je to povinnosˇˇt vlakového personálu ale výpravca to nemá vypraviť, keď vidí, že nie sú splnené všetky podmienky pre riadnu výpravu vlaku.
No ty si nam to teda dal. ? Ale inak suhlas.
Len tak mimo, ked som sa za onych cias postavil s cervenou capicou k vlaku a navest "Vyzva na pohotovost" trvala hoooodne dlho, tak si pani sprievodcovia zabehali, peachovali ako chore vrany, ale dvere zavreli.
Inak osobne si myslim, ze by to malo byt povinnostou vlakoveho personalu vlaku, vypravcovi to moze byt uplne ukradnute.
TY skorumpovany dedo vsevedo, ak pises to ,co si myslis o zelezniciaroch, a predpisy su pre teba tabu, tak to iste plati aj u vodicov MHD a pracovnikov vykonavajucich udrzbu na nich. D1 a D2 musi ovladat na 100% a takeho ozrateho ako si Ty tak toho tam naozaj nepotrebujeme. Dedko vlakova cata: vlakveduci a 2-3 sprievodcovia a rusnovodic nie, ten ma na starosti rusen.
Este,spamataj sa a daj si pauzu, bude Ti lepsie stryco vsevedo. ? ? ? ?
Nerád sa miešam do Tvojej debaty so Vševedkom, ale podotýkam ohľadom tých dementov, že do tejto skupiny patria všetci dopravopatní idioti, nesúvisiac s tým, či robia v BEÚSe, alebo u Zločincov, prípadne či sedia v Olejovej rafinérií, alebo v tramvaji. Dopravopatickí (v prípade DPB zolejnatelí, v prípade ZS modrogumní) dementi sa nájdu všade
Vsevedko TY si jednoduco hotovy dedko vsevedko. Ano mas pravdu , ze supravu by si mal skontrolovat sprievodca a pozatvarat dvere , co musim Tvoje slova vyvratit lebo cast obsahu Tvojho clanku nieje 100% pravda. Sprievodcovia si 5 min do odchodu od konca vlaku zatvaraju dvere az po rusen, ale zijeme na Slovensku a su ludia, ktori dobieheju 1 min do odchodu a dvere za sebou nezavre. A keby na kazdeho sme mali cakat , ci zavre tie dvere, tak by sme sa asi nerozbehli. Konretne Ja pracujem na reviziach elektrickych hnacich vozidlach. Tiez ma Ti ludia rozculuju, ked uz mame byt vypraveny a dvere nezavre, to je jedno , či nastupi 10 alebo 1 min. pred odchodom.
Este raz dedko Vsevedko, Ty nazyvas zelezniciarov nie vsetkych ,ale vacsinu , ze su dementi, tak potom aj Beusaci nie vsetci su dementi! A tato veta sme si kvit na 100%.
Vsevedko robme svoju pracu tak , aby sme nikomu nerobili napriek, ked uz sme na jednej lodi s problemami. "Dakujme nasej vlade a nasim odborom, ako za nas bojuju." Mohlo byt aj horsie!
? ? ?
Tak ešte raz: Áno, môže sa stať, že vbehne na poslednú chvíľu a toto a ono. Ale povinnosťou vodiča je úplne jednoznačne a bez diskusie sa presvedčiť pred uvedením vozidla do pohybu, či sú všetky dvere uzatvorené a či z nich niekto nevisí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre
V starých 14/15Tr - to blokovanie poznám, je tam na to tlačítko, ale aby som bol úprimný, ešte som nevidel, že by sa to v BA používalo.