Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko #37125:
Na ktore treba zvlastne skolenie. Vsak BigMac ☺
Reakcia na: BMko #37199:
"My" nie:-D. Ja nehovorím, že nemajú, ale každá niekam inam.
Reakcia na: Ámos #37205:
A co si sa ty s konom zrazil 2xK2S? Tie tramvaje su v rozpore same zo sebou a co by robili ako duplak. Po dalsie dost zastavok nestaci svojou dlzkou ani na na jednoduchu supravu 2xT.
Myslis, ze by Ko**tas schvalil zasah do jeho desingh diela, na vyrezanie mnohoclenky?
Reakcia na: Martin Fundárek #37198:
Celá Petržlenka sa vyexpandovala ešte za boľševika, takže iné varianty rozvoja tam asi neboli:-).
Reakcia na: Lucia #37204:
Vytlac si cestovne poriadky a chod na zastavku na odchod autobus +2 skor, to mas 11 minut. Sadnes na tramvaj a v centre si za cca 8 minut, hoc akou linkou.
Reakcia na: tr3mp #37207:
Nie medzi Racou a Vychodnym, ale medzi Racou a Vajnorami samozrejme
Reakcia na: Lucia #37204:
Východné (s velkym V) je cast Race medzi samotnou Racou a Vychodnym, chodia tam linky 52, 54 a 56, vsetky koncia na okraji mesta v Raci, Vajnoroch a na Zlatych pieskoch.
Reakcia na: BMko #37200:
Lieskovec, Ketelec a Štátne lesy ?
Reakcia na: Vševedko #37141:
? Myslel som schovať prednú kuplovačku prvého vozu a zadnú druhého vozu.

Re #37145 Sarko: Lebo u ns platí "to sa nedá lebo norma" a tak hladáme ako splniť normu. Aj tak vak neviem čo by sme spájali. Neviem ako si to tu predstavujú, že či by 2xK2S jazdili na L5 a 2xT či sóla na L14, L3, L7, L17. veď to by sa v DPB posrali z toho nárastu vozokilometrov.
Reakcia na: Vševedko #37193:
Vsevedko citaj pozorne. Nejde o to kolko sa veziem v elektricke, ale pocitam zaciatok cesty, odkedy stojim na DD na zastavke, aby som mohla pouzit MHD na cestu do centra /kam vacsina z nas smeruje/ a ver mi, ze po zastavku Molecova kedy som uz v elektricke mi to trva spolu 20 min., co je strasne. A jedine o co mi ide je to, ze to robi ten jeden prestup, lebo za tych 20 min. by som priamo z DD bez prestupu bola omnoho blizsie k centru ako v sucasnosti, ak by autobus, duobus, trolejbus - je mi jedno co to bude len nech to chodi priamo po Molecovej a nábreží do centra! Treba si to vyskusat, kto nezazil nepochopi. A lutujem Petrzalcanov kde im idu so zamerom npr. p. Koladu, ze ved uz druha generacia Petrzalcanov by si zasluzila lepsiu MHD, idu im to zhorsit, lebo ked ich zacnu zvazat k /aspon ze/ rychloelektrickam, potom uvidia, aku maju teraz dobru autobusovu dopravu. O ziv.prostredi pomlcim, o tom tu pisal myslim Yale, ze uz su ekologicke autobusy len nie su peniaze /samozrejme/. A ked zacnu ladovat financie na tie rychloelektricky do Petrzalky my ostatni v BA uz nemusime cakat ziadne zlepsenie. Dufam, ze sa ma to uz tykat nebude, jednoducho tu treba mat auto.

Ad Martin: Z vychodneho? A odkial - Juh-vych,P.Biskupice 70 pod N.most, Vrakuňa - trolejbusy až na Šulekovu, Ružinov - 9 a iné, Vajnory autobus na Trn.myto, Rača - 5, Čierna voda veľkodušne tiez spoj MHD. Tak aky vychod mas na mysli -mozno neviem
Reakcia na: Martin Fundárek #37198:
Ja to viem, ale ked sa tu niektore individuum tvari ako velky nenavidca elektriciek typu T. tak co narobis.

YALE > preklep sa stava
Reakcia na: Janči #37001:
A naco ti je kua kapacita tazkeho metra? Kde preboha mas v Bratislave taky silny prepravny prud koncentrovany do jedneho bodu? Mozes si taky prepravny prud umelo vytvorit, ked scitas vsetky prepravne prudy iduce cez Dunaj, ale vysledkom bude, ze budes mat opodstatnenu len jednu trasu tazkeho metra, ktoru bude na petrzalskej strane napajat siet autobusov, na staromestskej strane siet ostatnych prostriedkov MHD a cez Dunaj sa inak ako metrom nebude dat dostat. To preto, aby jazdilo pekne plne, ked uz sme si ho postavili. Ze cesta odkialkolvek kamkolvek cez Dunaj sa skomplikuje dvoma-troma prestupmi, o tom radsej pomlcime, ved mame predsa metro!

Ty si myslis, ze v BA by to tak nedopadlo?
Reakcia na: aNTI #37180:
Myslím, že na to, aby sme zredukovali IAD v centre, treba obslúžiť čo najväčšiu plochu NDS. Keďže plánujeme dve linky NDS, najvhodnejším riešením je falošný okruh (Petržalka-HS-Ružinov a Dúbravka-Nivy-Rača). Variant prostého kríženia oblúži pomerne úzky pás okolo tratí a jeden prestupný bod bude príliš zaťažený. Okrem toho falošný okruh slušne vyrieši cestovanie z centra na Hlavnú stanicu - pri variante Reming by sme boli odkázaní naďalej na nezmyselne vedenú "priečnu os".
Reakcia na: Martin Fundárek #37196:
OD spalovne 🙂
Reakcia na: Vševedko #37193:
rano v spicke tam mate interval 1,5 minuty na tramvaj
Reakcia na: n3r0 #37167:
Označovať metro ako "komunistický výplod fantázie" je príliš zjednodušené. V časoch, keď bolo plánované, to bolo celkom rozumné riešenie - jednak bolo dosť peňazí, jednak sa mesto malo rozvíjať trochu inak (napr. Petržalka by bola asi "trochu" štíhlejšia, keďže by nemohla expandovať do hraničného pásma). Dnes, keď sa mesto bude (?) rozvíjať inak, než plánovali komunisti, a keď nie sú peniaze, tak asi bude musieť stačiť rýchlodrážna električka a aj za tú budeme ďakovať pánubohu.
Reakcia na: Lucia #37175:
Nieco ako je elektricka, nic? Lepsie sa pchat v smradobuse. Ak vystupis na Molecke z DD a prestupis na elektricku , tak si z domu v centre do 20 min. Pokial ovsem, nejdes 32kou cez patronku.

COLOR> No ja v to vrelo dufam, ze sa mi nic take nepodari vyviest
Reakcia na: Lucia #37171:
"Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE"
Z Východného.
Ludia, o kolko nizsia cena za PREVADZKU (nie za vystavbu) je u trolejbusov nez u autobusov? Staci odhadom, lebo nemam predstavu. Vdaka.
Reakcia na: fobust #37191:
Sto gramov, sak to su dve krajsie plodnice 🙂 ziadny poloplny kosik, dva kusky 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.