Nabozni Slovaci si radsej urobia volno na Dusicky, svetski Cesi radsej na vyrocie zalozenia Masarykovej republiky. Okrem toho mam dojem, ze Cesi si viac vazia 28. oktober ako 1. januar.
Pokus najst svoje poznamky z toxikologie alebo ucebnicu sudneho skoncil neslavne, ked som si spomenul, ze som ich pozical kolegyni. Tak som zavolal na nonstop hotline Toxikologickeho strediska, tel. 224 91 92 93, a tam mi povedali, ze smrtelna davka muchotravky cervenej pre dospeleho cloveka je nad 100 g surovej hmoty huby, zalezi podla miesta zberu.
Dalej som si v Google dal vyhladat "Amanita Muscaria intoxication" (otrava muchotravkou cervenou) a klinicky obraz vratane moznej liecby je tu: http://www.emedicine.com/ped/topic2863.htm - teda, zaujimave priznaky
Cervena muchotravka sa konzumuje aj ako halucinogenna droga. Popis zazitku intoxikacie muchotravkou cervenou je tu: http://www.emptylife.com/amanita6.html
Muchotravku zelenu radsej neskusajte, nevratne poskodzuje pecen, takze ked vam po osmich hodinach (ked si ani nepamatate, ze ste jedli nejake huby) zacne byt zle, zachrani vas len vcasna transplantacia pecene a do konca zivota zijete asketicky a pod stalou kontrolou. A ked sa vhodna pecen pre vas nenajde, tak ten cas do konca zivota su radovo desiatky minut az hodiny.
A k Stuttgartu - vzhľadom k tomu, že tam mám príbuzných (konkrétne na zastávke d-1 Stará Tehelňa":-P). tak skutočne viem, ako tá dráha a tie vozidlá vyzerajú. Dráha je v mnohých miestach spoločná pre starý i nový systém, do vozidla nepotrebujem nastupovať z chodníka, keďže mám vysoké peróny ale môžem Ťa uistiť, že v prípade potreby z chodníka nastúpim. Jedná sa jednoznačne o rýchlodrážnu električku, čo je to ľahká železnica, nič také nepoznám? Žewleznica má svoje jednoznačne definované normy (napríklad na pevnosť vozových skríň v tlaku), ktoré tieto vozidlá nespĺňajú.
Nie som agresívny. Ja zase nesúhlasím s Tvojimi argumentami. Ak je trať plne segregovaná, znamená to, že žiadne úrovňové kríženia NEMÁ.
Súčasné linkové vedenie nie je žiadna dogma a nevidím dôvod, prečo by sa na základe súčasného linkového vedenia mali generovať nejaké všeobecne platné poučky.
To isté platí pre to, že ak sa v BA narába s el. a autobusovou dopravou rovnaku, vonkoncom to neznamená, že je to fyzikálna vlastnosť týchto dopravných prostriedkov.
Skús uviesť nejaké argumenty so všeobecnou platnosťou a nie veci, ktoré sa dajú odstrániť týždňom koncepčnej administratívnej práce.
Na starých kachnách nikdy žiadne zásuvky neboli, pretože staré kachny nikdy neboli na mnohočlenné riadenie vybavené. Naopak, novokáčery rovnopleché by vyžadovali len drobnú úpravu.
Skús sa nad tým zamyslieť, než začneš vyskakovať: prečo asi chcú priame prepojenie železníc? Aby na tom jazdili iba súpravy metra z Petržalky na Predmestie? Lobogo. Na tom sa evidentne počíta s jazdami vlakov od Trnavy/Galanty durch na Kittsee a ďalej. Naši videčania i Rakúšania by sa tak dostali priamo do centra, ktoré je pre nich atraktívne (nie nejaké Predmestie, Petržalka či nešťastne položená hlavná stanica).
Jasne aj to mam vyskusane, ale isiel si uz niekedy od pol siedmej rano a cele doobedie cez Ml.dolinu - zapchy az po najazd na most Lafranconi a nikdy nevies, aky je tam stav, ci ti len cez Ml.dolinu cesta bude trvat 30 min., alebo ju prejdes len na 3-krat na cervenu. A vies ako treba chodit na 32 na Dl.dieloch rano? Idu len 3 za hodinu, takze najprv sa musis vyviezt autobusom na konecnu na DD a potom sa len do nej dostanes, inak nemas sancu. A teraz si to vsetko treba casovo zratat a dostanes sa k cislu viac nez hod. Neriesitelne
"Nechapem preco dvojsystemovych... precitajte si ze podla Remingu ma byt trasa B cela 1435 tak preco dva elektricke system ts ts ts"
Prepáč, nedočítal som to do konca a získal som dojem, že spájaš pojem "dvojsystémový" s rozchodom.
A este dodam, lebo uz pocujem tvrdenie, ze ani ID mi nepomoze v zapche, nezabudajte, ze pred siedmou je este Karloveska /ak sa nestane havarka/ celkom prejazdna a cestu, co mi MHD trva 1 hod. autom stiham za 15 - max. 20 min.
Vysvetlila som ti to, ako to je aj s N.mostom - len si pozorne precitaj - ziadna slava, chces sa so mnou stavit na cestu od Molecovej, ale ty asi nevies ze hlavne "prestupisko" z DD do centra je o dve zastavky dalej na Segnerovej, to uz ked som na zastavke Molecova moj zlaty uz mam jednu tretinu cesty z DD za sebou t.j. tych 20 min. uz mam za sebou a za ten cas su niektori npr. z Petrzalky z Luk uz v centre!!! Tak preco nemozem porovnavat MHD v ramci celej BA? Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE, tak ako od nas hoci to centrum vidime z okna, dostaneme sa don za 40 min + este dalsie prestupovanie pre mnohych z nas je nutné, tak ako pise spravne myslim ze Vladimir. Inak ak je pravda, ze opat nas duobusy budu zvazat iba k elektrickam, len to nebudu male autobusy ale duobusy, tak suhlasim plne, je to o nicom, ak nebudu ani kapacitnejsie, a setrim na auto. Aj ja prispejem k upchavaniu ciest ID, nez pouzivat tuto MHD a stracat denne dve hodiny cestovanim v narvanych prostriedkoch MHD. Sice mi to bude autom trvat tiez dost dlho ale aspon mi nebudu dychat na krk rozni spolucestujuci, kto pravidelne pouziva MHD vie o com hovorim.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Prepáč, nedočítal som to do konca a získal som dojem, že spájaš pojem "dvojsystémový" s rozchodom.